19.2 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Mor un treballador esclafat per un carretó elevador en Sagunt

 

Un accident laboral en un magatzem d’una tenda de decoració de Sagunt ha acabat amb un treballador, de 43 anys, mort. Un carretó elevador, que conduïa un company de la víctima, el va esclafar contra una paret accidentalment cap a les 16.30 hores d’este dijous en Vidanova Park, un centre comercial de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, en rebre l’avís, mobilitzà una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), a més d’un metge del Punt d’Atenció Continuada (PAC), segons ha avançat ‘Las Provincias’. També es va traslladar fins al lloc dels fets un cotxe de la Policia Nacional de Sagunt.

 

L’equip mèdic, una volta estabilitzada la víctima, la va traslladar a l’Hospital de Sagunt. Tot i això, esta mateixa nit de dijous, finalment, el treballador ha mort. La Policia Nacional ja ha iniciat una investigació per a poder conéixer com es va produir l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sara Sorribes ha anunciat el seu retorn el 17 de novembre després d’una pausa per salut mental

Sara Sorribes ha confirmat que tornarà a competir el 17 de novembre després de detindre la seua temporada per a prioritzar la seua salut mental. La castellonenca enquadra la pausa com una decisió difícil que li ha donat calma i perspectiva.

El relleu de Mazón en la Generalitat podria resoldre’s a la fi de novembre

El relleu després de la dimissió de Carlos Mazón podria aprovar-se en l'última setmana de novembre si la vacant es comunica ja a les Corts. El PP necessita a Vox per a la investidura.

El Govern defén la seua actuació en la dana i assegura que no ha rebutjat ajudes

Transició Ecològica sosté que Aemet i la CHJ van actuar amb rigor i recolza la seua gestió amb actuacions judicials. Detalla més de 1.200 milions per a la reconstrucció.

Mazón presidirà este dimarts el ple del Consell malgrat la seua renúncia

Carlos Mazón, que va anunciar la seua renúncia este dilluns, presidirà el ple del Consell este dimarts tal com estava previst. Presidència descarta que tinga una baixa mèdica.

Vilaplana ha assegurat que Mazón va mostrar una actitud distesa i sense pressa el dia de la DANA

Maribel Vilaplana ha declarat que Carlos Mazón s'ha mostrat distés i sense pressa després del menjar en la jornada de la DANA. Ha detallat el passeig cap a l'aparcament, la proposta d'anar a l'estadi del Llevant UD i una conversa sobre À Punt i l'ús del valencià.

El València Basket busca la seua primera victòria davant Fenerbahce a Istanbul

El València Basket visita a Fenerbahce en la quinta jornada d'Eurolliga amb l'objectiu d'estrenar-se davant un rival que sempre li ha guanyat. Arriba amb cinc triomfs seguits i recupera efectius.

El Vila-real complirà el seu partit 50 en la Lliga de Campions davant el Pafos

El Vila-real complirà el seu partit número 50 en la Lliga de Campions davant el Pafos. Després de cinc participacions i una prèvia, acumula 49 partits amb balanç 14-16-19

Carlos Mazón anuncia la seua dimissió com president i assumix errors després de la DANA

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió com president de la Generalitat un any després de la DANA que va deixar 229 morts. Ha reconegut errors en la gestió i ha denunciat falta d'ajuda en les primeres hores, alhora que demana un relleu ràpid en Les Corts.