Mor un treballador esclafat per un carretó elevador en Sagunt

 

Un accident laboral en un magatzem d’una tenda de decoració de Sagunt ha acabat amb un treballador, de 43 anys, mort. Un carretó elevador, que conduïa un company de la víctima, el va esclafar contra una paret accidentalment cap a les 16.30 hores d’este dijous en Vidanova Park, un centre comercial de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, en rebre l’avís, mobilitzà una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), a més d’un metge del Punt d’Atenció Continuada (PAC), segons ha avançat ‘Las Provincias’. També es va traslladar fins al lloc dels fets un cotxe de la Policia Nacional de Sagunt.

 

L’equip mèdic, una volta estabilitzada la víctima, la va traslladar a l’Hospital de Sagunt. Tot i això, esta mateixa nit de dijous, finalment, el treballador ha mort. La Policia Nacional ja ha iniciat una investigació per a poder conéixer com es va produir l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.