Mor un treballador esclafat per un carretó elevador en Sagunt

 

Un accident laboral en un magatzem d’una tenda de decoració de Sagunt ha acabat amb un treballador, de 43 anys, mort. Un carretó elevador, que conduïa un company de la víctima, el va esclafar contra una paret accidentalment cap a les 16.30 hores d’este dijous en Vidanova Park, un centre comercial de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, en rebre l’avís, mobilitzà una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), a més d’un metge del Punt d’Atenció Continuada (PAC), segons ha avançat ‘Las Provincias’. També es va traslladar fins al lloc dels fets un cotxe de la Policia Nacional de Sagunt.

 

L’equip mèdic, una volta estabilitzada la víctima, la va traslladar a l’Hospital de Sagunt. Tot i això, esta mateixa nit de dijous, finalment, el treballador ha mort. La Policia Nacional ja ha iniciat una investigació per a poder conéixer com es va produir l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.