Un operari mort i un altre ferit en trencar-se una corda en el port de Sagunt

Amarrador port de Sagunt

Un amarrador ajustant una maroma en el port de Sagunt | Agències

 

Este dimarts de matí, cap a les 08.00 hores, s’ha produït un accident laboral en el port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Segons pareix, dos hòmens han patit un accident mentres treballaven en el port. Poc després de l’accident, s’ha sol·licitat la intervenció del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Tal com ha informat Emergències, s’ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre als dos operaris. Pareix ser que mentres el buc Yalikoy estava fent les maniobres per a amarrar al port, una corda ha quedat encallada i, quan han intentat alliberar-la, la maroma s’ha trencat i li ha pegat amb força al cap al primer oficial. Tot açò ha passat en la consignatària Bergé Logístics. 

 

En arribar els equips mèdics, només han pogut certificar la defunció d’este primer home, d’origen turc. A més, també han atés a un altre operari ferit, que presentava una lesió en el nas i una contusió en la mà. Este últim ha sigut traslladat per l’ambulància de SVB a l’Hospital comarcal de Sagunt i les seues ferides no presentaven massa gravetat. De moment, no ha transcendit l’edat de cap dels dos hòmens.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.

Rovira recorda que l’‘Extra FLA’ és deute i que a la Comunitat no li regalen res

El conseller d’Hisenda José Antonio Rovira ha remarcat que l’‘Extra FLA’ és nou endeutament i que el Govern central només ingressa a la Comunitat Valenciana el que li correspon per llei.

Set dies de paros en TRAM d’Alacant durant les Fogueres i quatre en Metrovalència este juny

Els maquinistes de FGV han convocat un nou cicle de paros entre el 19 i el 30 de juny, amb set jornades en TRAM d’Alacant, que coincidixen amb les Fogueres, i quatre dies en Metrovalència, per a reclamar més seguretat operacional i millores professionals.

Registre policial a la clínica del logopeda assassinat per uns possibles abusos a un menor

Agents d'Homicidis i Policia Científica de la Policia Nacional han registrat la clínica logopèdica de València on un pare ha assassinat el professional que tractava el seu fill de 2 anys, després de sospitar d'uns possibles abusos sexuals al menor.