Un operari mort i un altre ferit en trencar-se una corda en el port de Sagunt

Amarrador port de Sagunt

Un amarrador ajustant una maroma en el port de Sagunt | Agències

 

Este dimarts de matí, cap a les 08.00 hores, s’ha produït un accident laboral en el port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Segons pareix, dos hòmens han patit un accident mentres treballaven en el port. Poc després de l’accident, s’ha sol·licitat la intervenció del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Tal com ha informat Emergències, s’ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre als dos operaris. Pareix ser que mentres el buc Yalikoy estava fent les maniobres per a amarrar al port, una corda ha quedat encallada i, quan han intentat alliberar-la, la maroma s’ha trencat i li ha pegat amb força al cap al primer oficial. Tot açò ha passat en la consignatària Bergé Logístics. 

 

En arribar els equips mèdics, només han pogut certificar la defunció d’este primer home, d’origen turc. A més, també han atés a un altre operari ferit, que presentava una lesió en el nas i una contusió en la mà. Este últim ha sigut traslladat per l’ambulància de SVB a l’Hospital comarcal de Sagunt i les seues ferides no presentaven massa gravetat. De moment, no ha transcendit l’edat de cap dels dos hòmens.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.