Un operari mort i un altre ferit en trencar-se una corda en el port de Sagunt

Amarrador port de Sagunt

Un amarrador ajustant una maroma en el port de Sagunt | Agències

 

Este dimarts de matí, cap a les 08.00 hores, s’ha produït un accident laboral en el port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Segons pareix, dos hòmens han patit un accident mentres treballaven en el port. Poc després de l’accident, s’ha sol·licitat la intervenció del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Tal com ha informat Emergències, s’ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre als dos operaris. Pareix ser que mentres el buc Yalikoy estava fent les maniobres per a amarrar al port, una corda ha quedat encallada i, quan han intentat alliberar-la, la maroma s’ha trencat i li ha pegat amb força al cap al primer oficial. Tot açò ha passat en la consignatària Bergé Logístics. 

 

En arribar els equips mèdics, només han pogut certificar la defunció d’este primer home, d’origen turc. A més, també han atés a un altre operari ferit, que presentava una lesió en el nas i una contusió en la mà. Este últim ha sigut traslladat per l’ambulància de SVB a l’Hospital comarcal de Sagunt i les seues ferides no presentaven massa gravetat. De moment, no ha transcendit l’edat de cap dels dos hòmens.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.