Un operari mort i un altre ferit en trencar-se una corda en el port de Sagunt

Amarrador port de Sagunt

Un amarrador ajustant una maroma en el port de Sagunt | Agències

 

Este dimarts de matí, cap a les 08.00 hores, s’ha produït un accident laboral en el port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Segons pareix, dos hòmens han patit un accident mentres treballaven en el port. Poc després de l’accident, s’ha sol·licitat la intervenció del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Tal com ha informat Emergències, s’ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre als dos operaris. Pareix ser que mentres el buc Yalikoy estava fent les maniobres per a amarrar al port, una corda ha quedat encallada i, quan han intentat alliberar-la, la maroma s’ha trencat i li ha pegat amb força al cap al primer oficial. Tot açò ha passat en la consignatària Bergé Logístics. 

 

En arribar els equips mèdics, només han pogut certificar la defunció d’este primer home, d’origen turc. A més, també han atés a un altre operari ferit, que presentava una lesió en el nas i una contusió en la mà. Este últim ha sigut traslladat per l’ambulància de SVB a l’Hospital comarcal de Sagunt i les seues ferides no presentaven massa gravetat. De moment, no ha transcendit l’edat de cap dels dos hòmens.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.