10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en Sagunt

Bloc de pisos

Va tirar a l’exparella pel balcó amb la intenció de matar-la  | Arxiu

 

Un home de Sagunt, el la comarca de Morvedre en València, ha sigut condemnat a 10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en febrer de 2018. 

 

L’home incomplí una ordre d’allunyament que li havia interposat el jutjat del municipi, per maltractaments i amenaces cap a la seua exparella. L’ara condemnat va abordar a la seua ex parella mentres que passejava als seus gossos. En eixe moment, el veí va espentar-la dins de la vivenda i la deixà encerrada «amb el ferm propòsit d’acabar amb la seua vida». De fet, amb la seua filla de quatre anys davant, la insultà i després va espentar-la per la finestra d’un tercer pis.

 

La dona va caure damunt d’un sostre d’una uralita i va sobreviure, però va patir un greu traumatisme cranioencefàlic. L’Audiència Provincial de València ha condemnat al seu maltractador amb una pena de nou anys i onze mesos per delictes com la violació de domicili, incompliment de mesura cautelar i d’homicidi en grau de temptativa, amb dos anys de llibertat vigilada.

 

Per «declaracions contradictòries de l’acusat» la Sala té clar que l’agressor va espentar a la seua víctima per la finestra amb la intenció de provocar-li la mort. L’acusat, José Luis S.S., de 36 anys i nacionalitat espanyola, afirmà que la víctima va caure al buit quan estava estenent una manta i posteriorment va argumentar que ella havia tractat de suïcidar-se per possibles problemes familiars i econòmics no acreditats.

 

El tribunal ha considerat «inversemblant» la versió de l’acusat de què la pretensió de la víctima posar fi a la seua vida i es tirara per una finestra plena d’estenedors que frenaren la seua caiguda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.