10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en Sagunt

Bloc de pisos

Va tirar a l’exparella pel balcó amb la intenció de matar-la  | Arxiu

 

Un home de Sagunt, el la comarca de Morvedre en València, ha sigut condemnat a 10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en febrer de 2018. 

 

L’home incomplí una ordre d’allunyament que li havia interposat el jutjat del municipi, per maltractaments i amenaces cap a la seua exparella. L’ara condemnat va abordar a la seua ex parella mentres que passejava als seus gossos. En eixe moment, el veí va espentar-la dins de la vivenda i la deixà encerrada «amb el ferm propòsit d’acabar amb la seua vida». De fet, amb la seua filla de quatre anys davant, la insultà i després va espentar-la per la finestra d’un tercer pis.

 

La dona va caure damunt d’un sostre d’una uralita i va sobreviure, però va patir un greu traumatisme cranioencefàlic. L’Audiència Provincial de València ha condemnat al seu maltractador amb una pena de nou anys i onze mesos per delictes com la violació de domicili, incompliment de mesura cautelar i d’homicidi en grau de temptativa, amb dos anys de llibertat vigilada.

 

Per «declaracions contradictòries de l’acusat» la Sala té clar que l’agressor va espentar a la seua víctima per la finestra amb la intenció de provocar-li la mort. L’acusat, José Luis S.S., de 36 anys i nacionalitat espanyola, afirmà que la víctima va caure al buit quan estava estenent una manta i posteriorment va argumentar que ella havia tractat de suïcidar-se per possibles problemes familiars i econòmics no acreditats.

 

El tribunal ha considerat «inversemblant» la versió de l’acusat de què la pretensió de la víctima posar fi a la seua vida i es tirara per una finestra plena d’estenedors que frenaren la seua caiguda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.