13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en Sagunt

Bloc de pisos

Va tirar a l’exparella pel balcó amb la intenció de matar-la  | Arxiu

 

Un home de Sagunt, el la comarca de Morvedre en València, ha sigut condemnat a 10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en febrer de 2018. 

 

L’home incomplí una ordre d’allunyament que li havia interposat el jutjat del municipi, per maltractaments i amenaces cap a la seua exparella. L’ara condemnat va abordar a la seua ex parella mentres que passejava als seus gossos. En eixe moment, el veí va espentar-la dins de la vivenda i la deixà encerrada «amb el ferm propòsit d’acabar amb la seua vida». De fet, amb la seua filla de quatre anys davant, la insultà i després va espentar-la per la finestra d’un tercer pis.

 

La dona va caure damunt d’un sostre d’una uralita i va sobreviure, però va patir un greu traumatisme cranioencefàlic. L’Audiència Provincial de València ha condemnat al seu maltractador amb una pena de nou anys i onze mesos per delictes com la violació de domicili, incompliment de mesura cautelar i d’homicidi en grau de temptativa, amb dos anys de llibertat vigilada.

 

Per «declaracions contradictòries de l’acusat» la Sala té clar que l’agressor va espentar a la seua víctima per la finestra amb la intenció de provocar-li la mort. L’acusat, José Luis S.S., de 36 anys i nacionalitat espanyola, afirmà que la víctima va caure al buit quan estava estenent una manta i posteriorment va argumentar que ella havia tractat de suïcidar-se per possibles problemes familiars i econòmics no acreditats.

 

El tribunal ha considerat «inversemblant» la versió de l’acusat de què la pretensió de la víctima posar fi a la seua vida i es tirara per una finestra plena d’estenedors que frenaren la seua caiguda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.