14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en Sagunt

Bloc de pisos

Va tirar a l’exparella pel balcó amb la intenció de matar-la  | Arxiu

 

Un home de Sagunt, el la comarca de Morvedre en València, ha sigut condemnat a 10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en febrer de 2018. 

 

L’home incomplí una ordre d’allunyament que li havia interposat el jutjat del municipi, per maltractaments i amenaces cap a la seua exparella. L’ara condemnat va abordar a la seua ex parella mentres que passejava als seus gossos. En eixe moment, el veí va espentar-la dins de la vivenda i la deixà encerrada «amb el ferm propòsit d’acabar amb la seua vida». De fet, amb la seua filla de quatre anys davant, la insultà i després va espentar-la per la finestra d’un tercer pis.

 

La dona va caure damunt d’un sostre d’una uralita i va sobreviure, però va patir un greu traumatisme cranioencefàlic. L’Audiència Provincial de València ha condemnat al seu maltractador amb una pena de nou anys i onze mesos per delictes com la violació de domicili, incompliment de mesura cautelar i d’homicidi en grau de temptativa, amb dos anys de llibertat vigilada.

 

Per «declaracions contradictòries de l’acusat» la Sala té clar que l’agressor va espentar a la seua víctima per la finestra amb la intenció de provocar-li la mort. L’acusat, José Luis S.S., de 36 anys i nacionalitat espanyola, afirmà que la víctima va caure al buit quan estava estenent una manta i posteriorment va argumentar que ella havia tractat de suïcidar-se per possibles problemes familiars i econòmics no acreditats.

 

El tribunal ha considerat «inversemblant» la versió de l’acusat de què la pretensió de la víctima posar fi a la seua vida i es tirara per una finestra plena d’estenedors que frenaren la seua caiguda.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.