10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en Sagunt

Bloc de pisos

Va tirar a l’exparella pel balcó amb la intenció de matar-la  | Arxiu

 

Un home de Sagunt, el la comarca de Morvedre en València, ha sigut condemnat a 10 anys de presó per tirar per la finestra a la seua exparella en febrer de 2018. 

 

L’home incomplí una ordre d’allunyament que li havia interposat el jutjat del municipi, per maltractaments i amenaces cap a la seua exparella. L’ara condemnat va abordar a la seua ex parella mentres que passejava als seus gossos. En eixe moment, el veí va espentar-la dins de la vivenda i la deixà encerrada «amb el ferm propòsit d’acabar amb la seua vida». De fet, amb la seua filla de quatre anys davant, la insultà i després va espentar-la per la finestra d’un tercer pis.

 

La dona va caure damunt d’un sostre d’una uralita i va sobreviure, però va patir un greu traumatisme cranioencefàlic. L’Audiència Provincial de València ha condemnat al seu maltractador amb una pena de nou anys i onze mesos per delictes com la violació de domicili, incompliment de mesura cautelar i d’homicidi en grau de temptativa, amb dos anys de llibertat vigilada.

 

Per «declaracions contradictòries de l’acusat» la Sala té clar que l’agressor va espentar a la seua víctima per la finestra amb la intenció de provocar-li la mort. L’acusat, José Luis S.S., de 36 anys i nacionalitat espanyola, afirmà que la víctima va caure al buit quan estava estenent una manta i posteriorment va argumentar que ella havia tractat de suïcidar-se per possibles problemes familiars i econòmics no acreditats.

 

El tribunal ha considerat «inversemblant» la versió de l’acusat de què la pretensió de la víctima posar fi a la seua vida i es tirara per una finestra plena d’estenedors que frenaren la seua caiguda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.