Investiguen les morts d’un pare i un fill en Gandia després de tirar-se del balcó

C/ Benissuai de Gandia

L’edifici del C/ de Benissuai, lloc a on el pare i el fill s’han tirat al carrer | Maps

 

Agents de la Policia Nacional investiguen les morts d’un home de 59 anys i el seu fill, de 31, després de caure des d’un quint pis en Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Els efectius manegen com a principal hipòtesi que la caiguda ha sigut voluntària, segons han informat fonts del cos policial.

 

Els fets han passat cap a les 13.58 d’este diumenge, en el carrer de Benissuai, quan un home i el seu fill s’han desplomat des de sa casa fins a la via pública, segons pareix, des de la quinta altura de l’edifici. Les primeres informacions apunten a què primer s’ha tirat el pare i, després, el fill.

 

Testimonis del succés d’un bar pròxim del mateix carrer han avisat a la Policia Nacional, que s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, junt amb efectius sanitaris. Amb tot, no han pogut fer res per les seues vides. El fill ha mort en l’acte, després de la caiguda. I el pare no ha pogut ser reanimat. La principal hipòtesi de la investigació és que la caiguda ha sigut voluntària, segons les mateixes fonts, un fet molt poc freqüent.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.