Investiguen les morts d’un pare i un fill en Gandia després de tirar-se del balcó

C/ Benissuai de Gandia

L’edifici del C/ de Benissuai, lloc a on el pare i el fill s’han tirat al carrer | Maps

 

Agents de la Policia Nacional investiguen les morts d’un home de 59 anys i el seu fill, de 31, després de caure des d’un quint pis en Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Els efectius manegen com a principal hipòtesi que la caiguda ha sigut voluntària, segons han informat fonts del cos policial.

 

Els fets han passat cap a les 13.58 d’este diumenge, en el carrer de Benissuai, quan un home i el seu fill s’han desplomat des de sa casa fins a la via pública, segons pareix, des de la quinta altura de l’edifici. Les primeres informacions apunten a què primer s’ha tirat el pare i, després, el fill.

 

Testimonis del succés d’un bar pròxim del mateix carrer han avisat a la Policia Nacional, que s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, junt amb efectius sanitaris. Amb tot, no han pogut fer res per les seues vides. El fill ha mort en l’acte, després de la caiguda. I el pare no ha pogut ser reanimat. La principal hipòtesi de la investigació és que la caiguda ha sigut voluntària, segons les mateixes fonts, un fet molt poc freqüent.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.