18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Investiguen les morts d’un pare i un fill en Gandia després de tirar-se del balcó

C/ Benissuai de Gandia

L’edifici del C/ de Benissuai, lloc a on el pare i el fill s’han tirat al carrer | Maps

 

Agents de la Policia Nacional investiguen les morts d’un home de 59 anys i el seu fill, de 31, després de caure des d’un quint pis en Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Els efectius manegen com a principal hipòtesi que la caiguda ha sigut voluntària, segons han informat fonts del cos policial.

 

Els fets han passat cap a les 13.58 d’este diumenge, en el carrer de Benissuai, quan un home i el seu fill s’han desplomat des de sa casa fins a la via pública, segons pareix, des de la quinta altura de l’edifici. Les primeres informacions apunten a què primer s’ha tirat el pare i, després, el fill.

 

Testimonis del succés d’un bar pròxim del mateix carrer han avisat a la Policia Nacional, que s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, junt amb efectius sanitaris. Amb tot, no han pogut fer res per les seues vides. El fill ha mort en l’acte, després de la caiguda. I el pare no ha pogut ser reanimat. La principal hipòtesi de la investigació és que la caiguda ha sigut voluntària, segons les mateixes fonts, un fet molt poc freqüent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.