Investiguen les morts d’un pare i un fill en Gandia després de tirar-se del balcó

C/ Benissuai de Gandia

L’edifici del C/ de Benissuai, lloc a on el pare i el fill s’han tirat al carrer | Maps

 

Agents de la Policia Nacional investiguen les morts d’un home de 59 anys i el seu fill, de 31, després de caure des d’un quint pis en Gandia, capital de la comarca de la Safor (València). Els efectius manegen com a principal hipòtesi que la caiguda ha sigut voluntària, segons han informat fonts del cos policial.

 

Els fets han passat cap a les 13.58 d’este diumenge, en el carrer de Benissuai, quan un home i el seu fill s’han desplomat des de sa casa fins a la via pública, segons pareix, des de la quinta altura de l’edifici. Les primeres informacions apunten a què primer s’ha tirat el pare i, després, el fill.

 

Testimonis del succés d’un bar pròxim del mateix carrer han avisat a la Policia Nacional, que s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, junt amb efectius sanitaris. Amb tot, no han pogut fer res per les seues vides. El fill ha mort en l’acte, després de la caiguda. I el pare no ha pogut ser reanimat. La principal hipòtesi de la investigació és que la caiguda ha sigut voluntària, segons les mateixes fonts, un fet molt poc freqüent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.