Una dona mor en caure pel balcó d’un 6é pis en un edifici de Castelló

 

Este dijous una dona ha caigut des d’un 6é pis d’un edifici en la ciutat de Castelló. L’accident va succeir a les 20.00 hores en l’avinguda Ferran el Catòlic, prop del centre de la ciutat. La veïna, que segons els residents tenia 85 anys i vivia amb el seu home, va patir una gran caiguda des del balcó de sa casa. 

 

Els efectius de la Policia Local i Nacional, a més dels mitjans sanitaris, van acostar-se fins al lloc dels fets, minuts després d’ocórrer la caiguda. No obstant això, no van poder fer res per la dona, que va morir com a conseqüència de l’impacte. 

 

Segons ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’, encara es desconeix el motiu dels fets, però la Policia Judicial es va traslladar al lloc on es va arreplegar el cadàver i va arreplegar les mostres i proves necessàries per a avançar amb la investigació, dins del procediment ordinari en estos casos. L’aparatós desplegament de la policia va fer a molts veïns curiosos acostar-se a la zona, on van donar-se compte de la trista notícia. 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.