Una dona mor en caure pel balcó d’un 6é pis en un edifici de Castelló

 

Este dijous una dona ha caigut des d’un 6é pis d’un edifici en la ciutat de Castelló. L’accident va succeir a les 20.00 hores en l’avinguda Ferran el Catòlic, prop del centre de la ciutat. La veïna, que segons els residents tenia 85 anys i vivia amb el seu home, va patir una gran caiguda des del balcó de sa casa. 

 

Els efectius de la Policia Local i Nacional, a més dels mitjans sanitaris, van acostar-se fins al lloc dels fets, minuts després d’ocórrer la caiguda. No obstant això, no van poder fer res per la dona, que va morir com a conseqüència de l’impacte. 

 

Segons ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’, encara es desconeix el motiu dels fets, però la Policia Judicial es va traslladar al lloc on es va arreplegar el cadàver i va arreplegar les mostres i proves necessàries per a avançar amb la investigació, dins del procediment ordinari en estos casos. L’aparatós desplegament de la policia va fer a molts veïns curiosos acostar-se a la zona, on van donar-se compte de la trista notícia. 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.