Una dona mor en caure pel balcó d’un 6é pis en un edifici de Castelló

 

Este dijous una dona ha caigut des d’un 6é pis d’un edifici en la ciutat de Castelló. L’accident va succeir a les 20.00 hores en l’avinguda Ferran el Catòlic, prop del centre de la ciutat. La veïna, que segons els residents tenia 85 anys i vivia amb el seu home, va patir una gran caiguda des del balcó de sa casa. 

 

Els efectius de la Policia Local i Nacional, a més dels mitjans sanitaris, van acostar-se fins al lloc dels fets, minuts després d’ocórrer la caiguda. No obstant això, no van poder fer res per la dona, que va morir com a conseqüència de l’impacte. 

 

Segons ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’, encara es desconeix el motiu dels fets, però la Policia Judicial es va traslladar al lloc on es va arreplegar el cadàver i va arreplegar les mostres i proves necessàries per a avançar amb la investigació, dins del procediment ordinari en estos casos. L’aparatós desplegament de la policia va fer a molts veïns curiosos acostar-se a la zona, on van donar-se compte de la trista notícia. 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.