L’exparella agredix a una dona a martellades en Castelló

La víctima va patir ferides pels colps de martell en el cap i en la cara | Arxiu

 

Este dilluns de matí, cap a les 09.30 hores, una dona ha sigut ferida per la seua exparella a colps de martell en Castelló. La víctima, que viu en el carrer de Ramon i Cajal número 33 de la capital de la Plana, va eixir ràpidament de casa cridant a la via pública i tota coberta de sang. Van ser els veïns els qui van avisar a la policia en sentir els crits.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor ha sigut la seua exparella, un home de 45 anys. La víctima, una dona de 42 anys va baixar al carrer amb roba d’anar per casa a demanar ajuda. L’agressor, mentres, la perseguia amb el martell. Fins al lloc es van desplaçar agents policials i mèdics. Estos últims atengueren les ferides en el cap i la cara que tenia la dona i la van traslladar a l’Hospital General de Castelló amb contusions. 

 

Pareix ser que les ferides no han sigut severes i que la víctima ha pogut tornar a casa a les hores, després de l’atenció mèdica hospitalària, ja que va poder esquivar alguns dels colps de l’agressor. Per la seua part, l’agressor té 72 hores per a passar a disposició judicial, però s’espera que es presente hui davant del jutge per part de la Policia Nacional.

 

El barri està commocionat pels fets que van passar i és que, fins i tot, les diferents patrulles que van acudir al lloc dels fets van tallar el carrer en un primer moment. L’home pot enfrontar-se a un delicte de temptativa d’homicidi o de lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.