Anuncios

L’exparella agredix a una dona a martellades en Castelló

La víctima va patir ferides pels colps de martell en el cap i en la cara | Arxiu

 

Este dilluns de matí, cap a les 09.30 hores, una dona ha sigut ferida per la seua exparella a colps de martell en Castelló. La víctima, que viu en el carrer de Ramon i Cajal número 33 de la capital de la Plana, va eixir ràpidament de casa cridant a la via pública i tota coberta de sang. Van ser els veïns els qui van avisar a la policia en sentir els crits.

 

Anuncios

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor ha sigut la seua exparella, un home de 45 anys. La víctima, una dona de 42 anys va baixar al carrer amb roba d’anar per casa a demanar ajuda. L’agressor, mentres, la perseguia amb el martell. Fins al lloc es van desplaçar agents policials i mèdics. Estos últims atengueren les ferides en el cap i la cara que tenia la dona i la van traslladar a l’Hospital General de Castelló amb contusions. 

 

Pareix ser que les ferides no han sigut severes i que la víctima ha pogut tornar a casa a les hores, després de l’atenció mèdica hospitalària, ja que va poder esquivar alguns dels colps de l’agressor. Per la seua part, l’agressor té 72 hores per a passar a disposició judicial, però s’espera que es presente hui davant del jutge per part de la Policia Nacional.

 

El barri està commocionat pels fets que van passar i és que, fins i tot, les diferents patrulles que van acudir al lloc dels fets van tallar el carrer en un primer moment. L’home pot enfrontar-se a un delicte de temptativa d’homicidi o de lesions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios