L’exparella agredix a una dona a martellades en Castelló

La víctima va patir ferides pels colps de martell en el cap i en la cara | Arxiu

 

Este dilluns de matí, cap a les 09.30 hores, una dona ha sigut ferida per la seua exparella a colps de martell en Castelló. La víctima, que viu en el carrer de Ramon i Cajal número 33 de la capital de la Plana, va eixir ràpidament de casa cridant a la via pública i tota coberta de sang. Van ser els veïns els qui van avisar a la policia en sentir els crits.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor ha sigut la seua exparella, un home de 45 anys. La víctima, una dona de 42 anys va baixar al carrer amb roba d’anar per casa a demanar ajuda. L’agressor, mentres, la perseguia amb el martell. Fins al lloc es van desplaçar agents policials i mèdics. Estos últims atengueren les ferides en el cap i la cara que tenia la dona i la van traslladar a l’Hospital General de Castelló amb contusions. 

 

Pareix ser que les ferides no han sigut severes i que la víctima ha pogut tornar a casa a les hores, després de l’atenció mèdica hospitalària, ja que va poder esquivar alguns dels colps de l’agressor. Per la seua part, l’agressor té 72 hores per a passar a disposició judicial, però s’espera que es presente hui davant del jutge per part de la Policia Nacional.

 

El barri està commocionat pels fets que van passar i és que, fins i tot, les diferents patrulles que van acudir al lloc dels fets van tallar el carrer en un primer moment. L’home pot enfrontar-se a un delicte de temptativa d’homicidi o de lesions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.