L’exparella agredix a una dona a martellades en Castelló

La víctima va patir ferides pels colps de martell en el cap i en la cara | Arxiu

 

Este dilluns de matí, cap a les 09.30 hores, una dona ha sigut ferida per la seua exparella a colps de martell en Castelló. La víctima, que viu en el carrer de Ramon i Cajal número 33 de la capital de la Plana, va eixir ràpidament de casa cridant a la via pública i tota coberta de sang. Van ser els veïns els qui van avisar a la policia en sentir els crits.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor ha sigut la seua exparella, un home de 45 anys. La víctima, una dona de 42 anys va baixar al carrer amb roba d’anar per casa a demanar ajuda. L’agressor, mentres, la perseguia amb el martell. Fins al lloc es van desplaçar agents policials i mèdics. Estos últims atengueren les ferides en el cap i la cara que tenia la dona i la van traslladar a l’Hospital General de Castelló amb contusions. 

 

Pareix ser que les ferides no han sigut severes i que la víctima ha pogut tornar a casa a les hores, després de l’atenció mèdica hospitalària, ja que va poder esquivar alguns dels colps de l’agressor. Per la seua part, l’agressor té 72 hores per a passar a disposició judicial, però s’espera que es presente hui davant del jutge per part de la Policia Nacional.

 

El barri està commocionat pels fets que van passar i és que, fins i tot, les diferents patrulles que van acudir al lloc dels fets van tallar el carrer en un primer moment. L’home pot enfrontar-se a un delicte de temptativa d’homicidi o de lesions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.