L’exparella agredix a una dona a martellades en Castelló

La víctima va patir ferides pels colps de martell en el cap i en la cara | Arxiu

 

Este dilluns de matí, cap a les 09.30 hores, una dona ha sigut ferida per la seua exparella a colps de martell en Castelló. La víctima, que viu en el carrer de Ramon i Cajal número 33 de la capital de la Plana, va eixir ràpidament de casa cridant a la via pública i tota coberta de sang. Van ser els veïns els qui van avisar a la policia en sentir els crits.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor ha sigut la seua exparella, un home de 45 anys. La víctima, una dona de 42 anys va baixar al carrer amb roba d’anar per casa a demanar ajuda. L’agressor, mentres, la perseguia amb el martell. Fins al lloc es van desplaçar agents policials i mèdics. Estos últims atengueren les ferides en el cap i la cara que tenia la dona i la van traslladar a l’Hospital General de Castelló amb contusions. 

 

Pareix ser que les ferides no han sigut severes i que la víctima ha pogut tornar a casa a les hores, després de l’atenció mèdica hospitalària, ja que va poder esquivar alguns dels colps de l’agressor. Per la seua part, l’agressor té 72 hores per a passar a disposició judicial, però s’espera que es presente hui davant del jutge per part de la Policia Nacional.

 

El barri està commocionat pels fets que van passar i és que, fins i tot, les diferents patrulles que van acudir al lloc dels fets van tallar el carrer en un primer moment. L’home pot enfrontar-se a un delicte de temptativa d’homicidi o de lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.