Li pega al seu fill al cap amb un bat de beisbol en València

Agents de la Policia Local de València van fer la detenció el dimarts | València Diari

 

Agents de la setena Unitat del Districte del Marítim de València han detingut a un home de 58 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica contra el seu fill de 23 anys en –suposadament– agredir-lo amb un bat de beisbol perquè el jove s’havia negat a facilitar-li diners quan va arribar a casa en estat d’embriaguesa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Els fets van succeir dimarts passat a les 21.30 hores quan es va requerir a una patrulla des de la Sala del 092 per a que s’acostara a un domicili a on, pel que pareix, s’estava produint una «forta discussió» entre un pare i el seu fill. Una volta en el lloc, van tocar a la porta, que va acabar caiguent al replà a causa de la forta espenta que, des de l’interior, li va pegar l’home que va resultar detingut.

 

El pare presentava «símptomes evidents» d’estar baix la influència de begudes alcohòliques, a més de tindre un tall al braç dret. En la vivenda es trobava el seu fill –al costat d’un gos de raça perillosa–, que els va facilitar l’accés a l’interior. La casa estava desordenada amb restes de vidres i instruments de cuina escampats per terra com a conseqüència de la baralla que s’havia produït.

 

En preguntar-li al jove, este els va explicar que, moments abans, s’havia presentat son pare en casa, molt borratxo, demanant-li diners, motiu de l’inici de la discussió. Segons la versió del fill, el pare va començar a insultar-lo i va agarrar un bastó mentres l’amenaçava i arremetia contra ell. El jove, amb tot, va conseguir escapar-se dels colps i llevar-li el bastó.

 

D’acord amb les declaracions del fill, el pare va continuar tirant-li objectes i coberts i, finalment, va agarrar un bat de beisbol amb el que li va pegar al tors i al cap. Els dos van forcejar i van caure sobre el gos, que va mossegar al detingut en el braç dret. El fill els va explicar que convivien junts però que les amenaces i les agressions eren «constants». De fet, els va manifestar que dos setmanes abans, son pare li va pegar una punyada en la cara i li va produir una bretxa en la cella esquerra, per la qual cosa va haver de ser assistit en un ambulatori a on li van posar tres punts de sutura.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.