Li pega al seu fill al cap amb un bat de beisbol en València

Agents de la Policia Local de València van fer la detenció el dimarts | València Diari

 

Agents de la setena Unitat del Districte del Marítim de València han detingut a un home de 58 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica contra el seu fill de 23 anys en –suposadament– agredir-lo amb un bat de beisbol perquè el jove s’havia negat a facilitar-li diners quan va arribar a casa en estat d’embriaguesa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Els fets van succeir dimarts passat a les 21.30 hores quan es va requerir a una patrulla des de la Sala del 092 per a que s’acostara a un domicili a on, pel que pareix, s’estava produint una «forta discussió» entre un pare i el seu fill. Una volta en el lloc, van tocar a la porta, que va acabar caiguent al replà a causa de la forta espenta que, des de l’interior, li va pegar l’home que va resultar detingut.

 

El pare presentava «símptomes evidents» d’estar baix la influència de begudes alcohòliques, a més de tindre un tall al braç dret. En la vivenda es trobava el seu fill –al costat d’un gos de raça perillosa–, que els va facilitar l’accés a l’interior. La casa estava desordenada amb restes de vidres i instruments de cuina escampats per terra com a conseqüència de la baralla que s’havia produït.

 

En preguntar-li al jove, este els va explicar que, moments abans, s’havia presentat son pare en casa, molt borratxo, demanant-li diners, motiu de l’inici de la discussió. Segons la versió del fill, el pare va començar a insultar-lo i va agarrar un bastó mentres l’amenaçava i arremetia contra ell. El jove, amb tot, va conseguir escapar-se dels colps i llevar-li el bastó.

 

D’acord amb les declaracions del fill, el pare va continuar tirant-li objectes i coberts i, finalment, va agarrar un bat de beisbol amb el que li va pegar al tors i al cap. Els dos van forcejar i van caure sobre el gos, que va mossegar al detingut en el braç dret. El fill els va explicar que convivien junts però que les amenaces i les agressions eren «constants». De fet, els va manifestar que dos setmanes abans, son pare li va pegar una punyada en la cara i li va produir una bretxa en la cella esquerra, per la qual cosa va haver de ser assistit en un ambulatori a on li van posar tres punts de sutura.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.