12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Li pega al seu fill al cap amb un bat de beisbol en València

Agents de la Policia Local de València van fer la detenció el dimarts | València Diari

 

Agents de la setena Unitat del Districte del Marítim de València han detingut a un home de 58 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica contra el seu fill de 23 anys en –suposadament– agredir-lo amb un bat de beisbol perquè el jove s’havia negat a facilitar-li diners quan va arribar a casa en estat d’embriaguesa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Els fets van succeir dimarts passat a les 21.30 hores quan es va requerir a una patrulla des de la Sala del 092 per a que s’acostara a un domicili a on, pel que pareix, s’estava produint una “forta discussió” entre un pare i el seu fill. Una volta en el lloc, van tocar a la porta, que va acabar caiguent al replà a causa de la forta espenta que, des de l’interior, li va pegar l’home que va resultar detingut.

 

El pare presentava “símptomes evidents” d’estar baix la influència de begudes alcohòliques, a més de tindre un tall al braç dret. En la vivenda es trobava el seu fill –al costat d’un gos de raça perillosa–, que els va facilitar l’accés a l’interior. La casa estava desordenada amb restes de vidres i instruments de cuina escampats per terra com a conseqüència de la baralla que s’havia produït.

 

En preguntar-li al jove, este els va explicar que, moments abans, s’havia presentat son pare en casa, molt borratxo, demanant-li diners, motiu de l’inici de la discussió. Segons la versió del fill, el pare va començar a insultar-lo i va agarrar un bastó mentres l’amenaçava i arremetia contra ell. El jove, amb tot, va conseguir escapar-se dels colps i llevar-li el bastó.

 

D’acord amb les declaracions del fill, el pare va continuar tirant-li objectes i coberts i, finalment, va agarrar un bat de beisbol amb el que li va pegar al tors i al cap. Els dos van forcejar i van caure sobre el gos, que va mossegar al detingut en el braç dret. El fill els va explicar que convivien junts però que les amenaces i les agressions eren «constants». De fet, els va manifestar que dos setmanes abans, son pare li va pegar una punyada en la cara i li va produir una bretxa en la cella esquerra, per la qual cosa va haver de ser assistit en un ambulatori a on li van posar tres punts de sutura.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.