Li pega al seu fill al cap amb un bat de beisbol en València

Agents de la Policia Local de València van fer la detenció el dimarts | València Diari

 

Agents de la setena Unitat del Districte del Marítim de València han detingut a un home de 58 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica contra el seu fill de 23 anys en –suposadament– agredir-lo amb un bat de beisbol perquè el jove s’havia negat a facilitar-li diners quan va arribar a casa en estat d’embriaguesa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Els fets van succeir dimarts passat a les 21.30 hores quan es va requerir a una patrulla des de la Sala del 092 per a que s’acostara a un domicili a on, pel que pareix, s’estava produint una “forta discussió” entre un pare i el seu fill. Una volta en el lloc, van tocar a la porta, que va acabar caiguent al replà a causa de la forta espenta que, des de l’interior, li va pegar l’home que va resultar detingut.

 

El pare presentava “símptomes evidents” d’estar baix la influència de begudes alcohòliques, a més de tindre un tall al braç dret. En la vivenda es trobava el seu fill –al costat d’un gos de raça perillosa–, que els va facilitar l’accés a l’interior. La casa estava desordenada amb restes de vidres i instruments de cuina escampats per terra com a conseqüència de la baralla que s’havia produït.

 

En preguntar-li al jove, este els va explicar que, moments abans, s’havia presentat son pare en casa, molt borratxo, demanant-li diners, motiu de l’inici de la discussió. Segons la versió del fill, el pare va començar a insultar-lo i va agarrar un bastó mentres l’amenaçava i arremetia contra ell. El jove, amb tot, va conseguir escapar-se dels colps i llevar-li el bastó.

 

D’acord amb les declaracions del fill, el pare va continuar tirant-li objectes i coberts i, finalment, va agarrar un bat de beisbol amb el que li va pegar al tors i al cap. Els dos van forcejar i van caure sobre el gos, que va mossegar al detingut en el braç dret. El fill els va explicar que convivien junts però que les amenaces i les agressions eren «constants». De fet, els va manifestar que dos setmanes abans, son pare li va pegar una punyada en la cara i li va produir una bretxa en la cella esquerra, per la qual cosa va haver de ser assistit en un ambulatori a on li van posar tres punts de sutura.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.