Li pega al seu fill al cap amb un bat de beisbol en València

Agents de la Policia Local de València van fer la detenció el dimarts | València Diari

 

Agents de la setena Unitat del Districte del Marítim de València han detingut a un home de 58 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica contra el seu fill de 23 anys en –suposadament– agredir-lo amb un bat de beisbol perquè el jove s’havia negat a facilitar-li diners quan va arribar a casa en estat d’embriaguesa, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Els fets van succeir dimarts passat a les 21.30 hores quan es va requerir a una patrulla des de la Sala del 092 per a que s’acostara a un domicili a on, pel que pareix, s’estava produint una «forta discussió» entre un pare i el seu fill. Una volta en el lloc, van tocar a la porta, que va acabar caiguent al replà a causa de la forta espenta que, des de l’interior, li va pegar l’home que va resultar detingut.

 

El pare presentava «símptomes evidents» d’estar baix la influència de begudes alcohòliques, a més de tindre un tall al braç dret. En la vivenda es trobava el seu fill –al costat d’un gos de raça perillosa–, que els va facilitar l’accés a l’interior. La casa estava desordenada amb restes de vidres i instruments de cuina escampats per terra com a conseqüència de la baralla que s’havia produït.

 

En preguntar-li al jove, este els va explicar que, moments abans, s’havia presentat son pare en casa, molt borratxo, demanant-li diners, motiu de l’inici de la discussió. Segons la versió del fill, el pare va començar a insultar-lo i va agarrar un bastó mentres l’amenaçava i arremetia contra ell. El jove, amb tot, va conseguir escapar-se dels colps i llevar-li el bastó.

 

D’acord amb les declaracions del fill, el pare va continuar tirant-li objectes i coberts i, finalment, va agarrar un bat de beisbol amb el que li va pegar al tors i al cap. Els dos van forcejar i van caure sobre el gos, que va mossegar al detingut en el braç dret. El fill els va explicar que convivien junts però que les amenaces i les agressions eren «constants». De fet, els va manifestar que dos setmanes abans, son pare li va pegar una punyada en la cara i li va produir una bretxa en la cella esquerra, per la qual cosa va haver de ser assistit en un ambulatori a on li van posar tres punts de sutura.

Últimes notícies

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.

MedusApp estrena un mapa interactiu per seguir les meduses en temps real

L’aplicació MedusApp, impulsada per la UPV i la UA, ha incorporat un nou mapa web interactiu per veure l’evolució de les meduses i ja ha superat les 700.000 descàrregues. L’eina permet consultar en temps real l’estat de les platges i genera dades útils per a la investigació científica.

67 milions en ajudes per als afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Generalitat destinarà 67 milions d’euros a ajudes per als afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, amb subvencions directes, suport als ajuntaments i préstecs bonificats. Les ajudes es podran demanar des del 10 d’agost durant tres mesos.

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.
FILMOTECA D'ESTIU