Un menor en parada cardiorespiratòria per un xoc de monopatins en Orpesa

Un monopatí en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este dijous, a última hora del dia, quatre jóvens en monopatí han xocat entre ells mentres circulaven per la carretera del port d’Orpesa. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària del centre de salut del municipi.

 

Els primers servicis mèdics que han arribat al lloc, han realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a un dels xics que es trobava en parada cardiorespiratòria. Després de l’arribada del SAMU, el seu equip mèdic ha continuat amb maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i han conseguit recuperar les seues constants vitals. Una volta estabilitzat, el ferit de 16 anys ha sigut traslladat per traumatisme cranioencefàlic a l’Hospital General Universitari de Castelló en la unitat de Suport Vital Avançat (SVA).

 

Els altres tres ferits assistits han sigut traslladats al mateix centre hospitalari en l’ambulància SVB. Es tracta d’un jove de 15 anys amb  crisis d’ansietat, un altre xic de 16 anys amb commoció i un altre, de la mateixa edat, que ha patit contusions en una cama. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es prepara per a estrenar el Spain Sail Grand Prix en només un mes

València acollirà per primera vegada el Spain Sail Grand Prix els dies 5 i 6 de setembre, amb 13 equips internacionals competint amb catamarans F50 d’alta velocitat. La ciutat ultima la logística i estrenarà condició de seu de SailGP durant almenys tres temporades.

Un home de 62 anys mata un jove en un local de València i truca a la Policia per a confessar-ho

Un home de 62 anys ha matat este dimecres un jove de 20 en un local de València amb un objecte metàl·lic i ha telefonat ell mateix al 091 per a confessar el crim, segons la Policia Nacional.

La gasolina frega el màxim de 2026 i Vinaròs marca el litre més barat d’Espanya

La gasolina ha tornat a pujar fins als 1,716 euros per litre, molt a prop del màxim de 2026, mentres el litre més barat d’Espanya es troba a Vinaròs, amb 1,429 euros. El dièsel també s’ha encarit amb força i omplir el dipòsit costa ja fins a 17 euros més que fa un mes.

Aemet activa avís groc per fortes tempestes i granís a l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dijous un avís groc a l’interior de Castelló per pluges intenses, tempestes, granís i ratxes de vent molt fortes, i manté també una alerta similar per a este dimecres a la vesprada a l’interior nord.

Unai Elgezabal s’acomiada del Llevant i reconeix que no esperava eixir tan prompte

El defensa basc Unai Elgezabal ha anunciat la seua marxa del Llevant UD amb un emotiu missatge en xarxes socials i ha admés que no esperava abandonar el club tan prompte, després de dos temporades i 54 partits.

Juan Foyth torna als terrenys de joc després de sis mesos lesionat

El defensa internacional argentí del Villarreal ha reaparegut en un amistós davant el Levante a la Ciutat Esportiva, després de mig any fora per una ruptura del tendó d'Aquil·les.

Una nova nit tòrrida deixa mínimes de fins a 26 graus al litoral valencià

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb 26,1 graus a Miramar i 25 graus en les tres capitals, i Castelló ha assolit el seu màxim històric de nits tòrrides a aquestes altures d’agost.

Reforç de la xarxa mòbil en 900 punts per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Telefónica, MasOrange i Vodafone han reforçat la cobertura de telefonia mòbil en 900 punts d’Espanya, inclosa la Comunitat Valenciana, davant l’afluència prevista per l’eclipsi solar total del 12 d’agost.
FILMOTECA D'ESTIU