Un menor en parada cardiorespiratòria per un xoc de monopatins en Orpesa

Un monopatí en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este dijous, a última hora del dia, quatre jóvens en monopatí han xocat entre ells mentres circulaven per la carretera del port d’Orpesa. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’Atenció Primària del centre de salut del municipi.

 

Els primers servicis mèdics que han arribat al lloc, han realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica a un dels xics que es trobava en parada cardiorespiratòria. Després de l’arribada del SAMU, el seu equip mèdic ha continuat amb maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i han conseguit recuperar les seues constants vitals. Una volta estabilitzat, el ferit de 16 anys ha sigut traslladat per traumatisme cranioencefàlic a l’Hospital General Universitari de Castelló en la unitat de Suport Vital Avançat (SVA).

 

Els altres tres ferits assistits han sigut traslladats al mateix centre hospitalari en l’ambulància SVB. Es tracta d’un jove de 15 anys amb  crisis d’ansietat, un altre xic de 16 anys amb commoció i un altre, de la mateixa edat, que ha patit contusions en una cama. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.