14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Un conductor ferit en un xoc entre un cotxe i un camió en la N-340 en Vinaròs

El camió va envair el carril del costat i un turisme que va acabar bolcant al mig de la carretera

Imatge d’arxiu d’un cotxe accidentat a causa d’un camió | Facebook

 

Este dimecres a migdia, cap a les 12.40 hores, s’ha produït un xoc entre un camió i un cotxe en la carretera nacional N-340, a l’altura de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). Segons ha avançat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), s’ha necessitat intervenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Com a conseqüència de l’accident, un home de 40 anys ha acabat ferit i ha sigut traslladat per una ambulància de Suport Vital Avançat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs per politraumatismes. De moment, no se sap res de com evoluciona el ferit. Segons informació de la DGT, en el km. 1039.115, en sentit Barcelona, continua havent un obstacle en la carretera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia: la Copa il·lusiona i l’Elx va per ella

Eder Sarabia va remarcar que la Copa del Rei és una prioritat per a l'Elx i que presentarà un onze de garanties. El dol davant el Quintanar del Rey arriba després d'una ratxa de lliga negativa.

Quintanar del Rey es vist de gala per a intentar sorprendre l’Elx

Quintanar del Rey rep a l'Elx este dimecres en Sant Marcos en una nit històrica de Copa. El dol arriba amb l'equip local en ratxa i l'Elx necessitat de reacció.

Un Champions visita Lebrija: l’Antonià vol estar a l’altura davant el Vila-real

L'arribada del Vila-real, tercer en LaLiga i en Champions, convertix l'eliminatòria en un esdeveniment en Lebrija. L'Antonià busca competir en un Municipal que apunta a ple després d'eliminar al Castelló.

El Llevant es juga la Copa davant el Cieza amb l’estrena del tàndem Del Moral-Iborra

El Llevant afronta en La Arboleja un encreuament a vida o mort davant el Cieza, botxí del Córdoba, amb Del Moral i Iborra en el seu primer examen. El club els manté al comandament almenys fins a Pamplona.

La jutgessa inclou com a víctima 230 de la DANA a un home de 74 anys mort després de passar la nit mullat

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha reconegut com a víctima 230 a un veí de 74 anys de Catarroja. Un informe forense atribuïx la seua mort a un tromboembolisme provocat per l'exposició prolongada a l'aigua freda en la seua vivenda.

Els sindicats criden a secundar la vaga educativa de l’11 de desembre en la Comunitat Valenciana

Quatre sindicats han cridat a participar en la vaga educativa de l'11 de desembre en el sistema públic no universitari i han detallat un calendari de concentracions i marxes. Reclamen abordar la bretxa salarial, la càrrega de treball i reforçar plantilles, espais i condicions, a més de potenciar el valencià.

L’Orquestra de València i L’Habitació Roja se citen al Palau amb un concert simfònic

El Palau de la Música ha anunciat un concert que unirà a l'Orquestra de València i L'Habitació Roja en format simfònic i indie rock el 22 de maig de 2026, sota la batuta de Daniel Abad. La cita celebra el 30 aniversari del grup amb una selecció de cançons de tota la seua trajectòria.

Presó per al líder de la primera cèl·lula de The Base a Espanya

Un jutge de l'Audiència Nacional ha enviat a presó provisional i sense fiança al presumpte cap de la primera cèl·lula de The Base a Espanya. El cas inclou captació, ensinistrament, apilament d'armes i connexió directa amb la cúpula internacional.