Ferida greu una dona de 37 anys en bolcar la furgoneta en l’A-31 en Villena

Pla tancat de la furgoneta implicada en l'accident de l'N-340 al Perelló, amb el vehicle on viatjava la víctima mortal al fons

Imatge d’arxiu d’una furgoneta accidentada | Agències

 

Este dimarts a migdia, a les 13.17 hores, s’ha produït un accident en l’autovia A-31 en direcció Madrid-Alacant, a l’altura de Villena. Una dona de 37 anys ha acabat ferida de gravetat i s’ha necessitat la intervenció dels bombers del Consorci Provincial d’Alacant, dels Parcs de Villena i d’Elda, per a poder alliberar-la, ja que la furgoneta que conduïa se n’ha eixit de la carretera, ha bolcat i s’ha quedat encallada en una séquia.

 

L’accident s’ha produït a 200 metres de l’eixida 171, la que connecta la Font de la Figuera amb Cabdet. La conductora ha quedat atrapada i els sis efectius dels bombers l’han treta i l’han traslladada a l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU), que l’han estabilitzada.

 

Mentrestant, ha arribat un helicòpter medicalitzat Alfa 9, tal com avança el diari ‘Información’ i la dona ha sigut traslladada al Parc de Bombers de Sant Vicent, des d’on una ambulància l’ha traslladat a l’Hospital General d’Alacant, a on ha ingressat en estat greu. La Policia Local de Villena s’ha ocupat que l’autovia no tinguera retencions i ha facilitat, d’eixa manera, que no hi haguera més accidents en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.
FILMOTECA D'ESTIU