Ferida greu una dona de 37 anys en bolcar la furgoneta en l’A-31 en Villena

Pla tancat de la furgoneta implicada en l'accident de l'N-340 al Perelló, amb el vehicle on viatjava la víctima mortal al fons

Imatge d’arxiu d’una furgoneta accidentada | Agències

 

Este dimarts a migdia, a les 13.17 hores, s’ha produït un accident en l’autovia A-31 en direcció Madrid-Alacant, a l’altura de Villena. Una dona de 37 anys ha acabat ferida de gravetat i s’ha necessitat la intervenció dels bombers del Consorci Provincial d’Alacant, dels Parcs de Villena i d’Elda, per a poder alliberar-la, ja que la furgoneta que conduïa se n’ha eixit de la carretera, ha bolcat i s’ha quedat encallada en una séquia.

 

L’accident s’ha produït a 200 metres de l’eixida 171, la que connecta la Font de la Figuera amb Cabdet. La conductora ha quedat atrapada i els sis efectius dels bombers l’han treta i l’han traslladada a l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU), que l’han estabilitzada.

 

Mentrestant, ha arribat un helicòpter medicalitzat Alfa 9, tal com avança el diari ‘Información’ i la dona ha sigut traslladada al Parc de Bombers de Sant Vicent, des d’on una ambulància l’ha traslladat a l’Hospital General d’Alacant, a on ha ingressat en estat greu. La Policia Local de Villena s’ha ocupat que l’autovia no tinguera retencions i ha facilitat, d’eixa manera, que no hi haguera més accidents en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.