Ferida greu una dona de 37 anys en bolcar la furgoneta en l’A-31 en Villena

Pla tancat de la furgoneta implicada en l'accident de l'N-340 al Perelló, amb el vehicle on viatjava la víctima mortal al fons

Imatge d’arxiu d’una furgoneta accidentada | Agències

 

Este dimarts a migdia, a les 13.17 hores, s’ha produït un accident en l’autovia A-31 en direcció Madrid-Alacant, a l’altura de Villena. Una dona de 37 anys ha acabat ferida de gravetat i s’ha necessitat la intervenció dels bombers del Consorci Provincial d’Alacant, dels Parcs de Villena i d’Elda, per a poder alliberar-la, ja que la furgoneta que conduïa se n’ha eixit de la carretera, ha bolcat i s’ha quedat encallada en una séquia.

 

L’accident s’ha produït a 200 metres de l’eixida 171, la que connecta la Font de la Figuera amb Cabdet. La conductora ha quedat atrapada i els sis efectius dels bombers l’han treta i l’han traslladada a l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU), que l’han estabilitzada.

 

Mentrestant, ha arribat un helicòpter medicalitzat Alfa 9, tal com avança el diari ‘Información’ i la dona ha sigut traslladada al Parc de Bombers de Sant Vicent, des d’on una ambulància l’ha traslladat a l’Hospital General d’Alacant, a on ha ingressat en estat greu. La Policia Local de Villena s’ha ocupat que l’autovia no tinguera retencions i ha facilitat, d’eixa manera, que no hi haguera més accidents en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.