11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Mor una xica de 17 anys atropellada en la plaça d’Espanya de València

Plaça Espanya

Eixida del túnel de la Gran via Ferran el Catòlic, en la plaça d’Espanya | Maps

 

ACTUALITZAT 13.35 HORES.

Este divendres, a les 03.45 hores de la matinada, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de l’atropellament d’una jove en la plaça d’Espanya de València. Encara que, inicialment, els servicis d’emergència havien informat que l’autor de l’accident podia ser un taxi, la Policia Local de València ha apuntat que estan investigant un altre vehicle, conduït per una dona de 28 anys. 

 

El CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Medica d’Urgències (SAMU), que ha arribat al lloc dels fets, en l’eixida del túnel de la Gran Via cap a la plaça d’Espanya, segons ha avançat el ‘Levante’. Una volta allí, l’equip mèdic ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la xica de 17 anys i, en un primer moment, han conseguit recuperar les seues constants vitals.

 

Posteriorment, la jove ha sigut traslladada en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA) a l’Hospital Universitari de la Fe de València per politraumatisme. Una volta allí, a causa de la gravetat de les ferides, ha mort en arribar al centre hospitalari. Actualment, les causes de l’accident encara estan investigant-se.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.