Mor una xica de 17 anys atropellada en la plaça d’Espanya de València

Plaça Espanya

Eixida del túnel de la Gran via Ferran el Catòlic, en la plaça d’Espanya | Maps

 

ACTUALITZAT 13.35 HORES.

Este divendres, a les 03.45 hores de la matinada, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de l’atropellament d’una jove en la plaça d’Espanya de València. Encara que, inicialment, els servicis d’emergència havien informat que l’autor de l’accident podia ser un taxi, la Policia Local de València ha apuntat que estan investigant un altre vehicle, conduït per una dona de 28 anys. 

 

El CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Medica d’Urgències (SAMU), que ha arribat al lloc dels fets, en l’eixida del túnel de la Gran Via cap a la plaça d’Espanya, segons ha avançat el ‘Levante’. Una volta allí, l’equip mèdic ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la xica de 17 anys i, en un primer moment, han conseguit recuperar les seues constants vitals.

 

Posteriorment, la jove ha sigut traslladada en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA) a l’Hospital Universitari de la Fe de València per politraumatisme. Una volta allí, a causa de la gravetat de les ferides, ha mort en arribar al centre hospitalari. Actualment, les causes de l’accident encara estan investigant-se.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.

Cel ras i lleu descens de les màximes este dimecres a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’espera cel ras a la Comunitat Valenciana, amb temperatures mínimes sense canvis, màximes en lleuger descens i vent fluix variable que girarà a llevant a migdia.

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.