Mor una xica de 17 anys atropellada en la plaça d’Espanya de València

Plaça Espanya

Eixida del túnel de la Gran via Ferran el Catòlic, en la plaça d’Espanya | Maps

 

ACTUALITZAT 13.35 HORES.

Este divendres, a les 03.45 hores de la matinada, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de l’atropellament d’una jove en la plaça d’Espanya de València. Encara que, inicialment, els servicis d’emergència havien informat que l’autor de l’accident podia ser un taxi, la Policia Local de València ha apuntat que estan investigant un altre vehicle, conduït per una dona de 28 anys. 

 

El CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Medica d’Urgències (SAMU), que ha arribat al lloc dels fets, en l’eixida del túnel de la Gran Via cap a la plaça d’Espanya, segons ha avançat el ‘Levante’. Una volta allí, l’equip mèdic ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la xica de 17 anys i, en un primer moment, han conseguit recuperar les seues constants vitals.

 

Posteriorment, la jove ha sigut traslladada en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA) a l’Hospital Universitari de la Fe de València per politraumatisme. Una volta allí, a causa de la gravetat de les ferides, ha mort en arribar al centre hospitalari. Actualment, les causes de l’accident encara estan investigant-se.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.