Mor una xica de 17 anys atropellada en la plaça d’Espanya de València

Plaça Espanya

Eixida del túnel de la Gran via Ferran el Catòlic, en la plaça d’Espanya | Maps

 

ACTUALITZAT 13.35 HORES.

Este divendres, a les 03.45 hores de la matinada, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de l’atropellament d’una jove en la plaça d’Espanya de València. Encara que, inicialment, els servicis d’emergència havien informat que l’autor de l’accident podia ser un taxi, la Policia Local de València ha apuntat que estan investigant un altre vehicle, conduït per una dona de 28 anys. 

 

El CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Medica d’Urgències (SAMU), que ha arribat al lloc dels fets, en l’eixida del túnel de la Gran Via cap a la plaça d’Espanya, segons ha avançat el ‘Levante’. Una volta allí, l’equip mèdic ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la xica de 17 anys i, en un primer moment, han conseguit recuperar les seues constants vitals.

 

Posteriorment, la jove ha sigut traslladada en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA) a l’Hospital Universitari de la Fe de València per politraumatisme. Una volta allí, a causa de la gravetat de les ferides, ha mort en arribar al centre hospitalari. Actualment, les causes de l’accident encara estan investigant-se.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.