Mor una xica de 17 anys atropellada en la plaça d’Espanya de València

Plaça Espanya

Eixida del túnel de la Gran via Ferran el Catòlic, en la plaça d’Espanya | Maps

 

ACTUALITZAT 13.35 HORES.

Este divendres, a les 03.45 hores de la matinada, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de l’atropellament d’una jove en la plaça d’Espanya de València. Encara que, inicialment, els servicis d’emergència havien informat que l’autor de l’accident podia ser un taxi, la Policia Local de València ha apuntat que estan investigant un altre vehicle, conduït per una dona de 28 anys. 

 

El CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Medica d’Urgències (SAMU), que ha arribat al lloc dels fets, en l’eixida del túnel de la Gran Via cap a la plaça d’Espanya, segons ha avançat el ‘Levante’. Una volta allí, l’equip mèdic ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la xica de 17 anys i, en un primer moment, han conseguit recuperar les seues constants vitals.

 

Posteriorment, la jove ha sigut traslladada en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA) a l’Hospital Universitari de la Fe de València per politraumatisme. Una volta allí, a causa de la gravetat de les ferides, ha mort en arribar al centre hospitalari. Actualment, les causes de l’accident encara estan investigant-se.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.