Detingut un pròfug després de resistir-se i agredir als policies en un bar de Vila-real

 

La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.   

 

Els agents van poder saber que el pròfug podria trobar-se en Vila-real i van iniciar un meticulós dispositiu de busca. Un dels policies el va vore entrant en un bar, en companyia d’algunes persones de la seua família i amics.

 

En el bar, els agents li van indicar els motius de la seua detenció i que havia d’acompanyar-los. En eixe moment, l’ara detingut es va posar dret, dient-los als policies que ja aniria ell més tard a la comissaria. En vore que no accedien a la seua proposta, el seu iaio i son pare es van interposar entre ell i els agents, havent d’acudir un altre agent en suport.

 

Es va resistir agredint als policies a mossos, puntades i colps

El detingut va mostrar una gran resistència a la seua detenció, emprenent-la a colps, puntades, mossegades i amenaces de mort contra els policies, arribant a intentar llevar-li l’arma a un dels agents, tot això mentres els familiars col·laboraven amb el seu intent de fugida intentant subjectar als policies per a que el soltaren. 

 

Finalment, es va conseguir la seua detenció, imputant-se-li, a més, un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Després de ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial, ha ingressat directament en la presó.

 

Els agents també han detingut al seu iaio, de 69 anys, i a son pare, de 49, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, continuant amb les investigacions necessàries per a identificar, localitzar i detindre a la resta de persones presents i que estan implicats en els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.