Detingut un pròfug després de resistir-se i agredir als policies en un bar de Vila-real

 

La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.   

 

Els agents van poder saber que el pròfug podria trobar-se en Vila-real i van iniciar un meticulós dispositiu de busca. Un dels policies el va vore entrant en un bar, en companyia d’algunes persones de la seua família i amics.

 

En el bar, els agents li van indicar els motius de la seua detenció i que havia d’acompanyar-los. En eixe moment, l’ara detingut es va posar dret, dient-los als policies que ja aniria ell més tard a la comissaria. En vore que no accedien a la seua proposta, el seu iaio i son pare es van interposar entre ell i els agents, havent d’acudir un altre agent en suport.

 

Es va resistir agredint als policies a mossos, puntades i colps

El detingut va mostrar una gran resistència a la seua detenció, emprenent-la a colps, puntades, mossegades i amenaces de mort contra els policies, arribant a intentar llevar-li l’arma a un dels agents, tot això mentres els familiars col·laboraven amb el seu intent de fugida intentant subjectar als policies per a que el soltaren. 

 

Finalment, es va conseguir la seua detenció, imputant-se-li, a més, un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Després de ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial, ha ingressat directament en la presó.

 

Els agents també han detingut al seu iaio, de 69 anys, i a son pare, de 49, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, continuant amb les investigacions necessàries per a identificar, localitzar i detindre a la resta de persones presents i que estan implicats en els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.

Controlat l’incendi forestal de Catí després de cremar la zona per un llamp

Un incendi forestal declarat este dilluns a Catí, presumptament per un llamp, ha quedat estabilitzat cap a les 21.30 hores gràcies a un ampli desplegament de mitjans terrestres i aeris.

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.