14.1 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Detingut un pròfug després de resistir-se i agredir als policies en un bar de Vila-real

 

La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.   

 

Els agents van poder saber que el pròfug podria trobar-se en Vila-real i van iniciar un meticulós dispositiu de busca. Un dels policies el va vore entrant en un bar, en companyia d’algunes persones de la seua família i amics.

 

En el bar, els agents li van indicar els motius de la seua detenció i que havia d’acompanyar-los. En eixe moment, l’ara detingut es va posar dret, dient-los als policies que ja aniria ell més tard a la comissaria. En vore que no accedien a la seua proposta, el seu iaio i son pare es van interposar entre ell i els agents, havent d’acudir un altre agent en suport.

 

Es va resistir agredint als policies a mossos, puntades i colps

El detingut va mostrar una gran resistència a la seua detenció, emprenent-la a colps, puntades, mossegades i amenaces de mort contra els policies, arribant a intentar llevar-li l’arma a un dels agents, tot això mentres els familiars col·laboraven amb el seu intent de fugida intentant subjectar als policies per a que el soltaren. 

 

Finalment, es va conseguir la seua detenció, imputant-se-li, a més, un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Després de ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial, ha ingressat directament en la presó.

 

Els agents també han detingut al seu iaio, de 69 anys, i a son pare, de 49, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, continuant amb les investigacions necessàries per a identificar, localitzar i detindre a la resta de persones presents i que estan implicats en els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.