Detingut un pròfug després de resistir-se i agredir als policies en un bar de Vila-real

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.      Els agents van poder […]

 

La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.   

 

Els agents van poder saber que el pròfug podria trobar-se en Vila-real i van iniciar un meticulós dispositiu de busca. Un dels policies el va vore entrant en un bar, en companyia d’algunes persones de la seua família i amics.

 

En el bar, els agents li van indicar els motius de la seua detenció i que havia d’acompanyar-los. En eixe moment, l’ara detingut es va posar dret, dient-los als policies que ja aniria ell més tard a la comissaria. En vore que no accedien a la seua proposta, el seu iaio i son pare es van interposar entre ell i els agents, havent d’acudir un altre agent en suport.

 

Es va resistir agredint als policies a mossos, puntades i colps

El detingut va mostrar una gran resistència a la seua detenció, emprenent-la a colps, puntades, mossegades i amenaces de mort contra els policies, arribant a intentar llevar-li l’arma a un dels agents, tot això mentres els familiars col·laboraven amb el seu intent de fugida intentant subjectar als policies per a que el soltaren. 

 

Finalment, es va conseguir la seua detenció, imputant-se-li, a més, un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Després de ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial, ha ingressat directament en la presó.

 

Els agents també han detingut al seu iaio, de 69 anys, i a son pare, de 49, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, continuant amb les investigacions necessàries per a identificar, localitzar i detindre a la resta de persones presents i que estan implicats en els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dotze detinguts a Sagunt en una operació amb èxtasi i cocaïna

La Policía Nacional ha detingut dotze persones a Sagunt i ha confiscat drogues i 26.645 euros. Dos arrestats han quedat en presó provisional.

Ja es pot vore l’anunci de la Loteria de Nadal 2026: una ‘Corazonada’ que unix dos desconeguts

Ja es pot vore 'Corazonada', l'anunci de la Loteria de Nadal 2026. Una història sobre un trasplantament de cor i un dècim compartit.

Huijsen i Konaté recuperen l’onze del Madrid a Mestalla

Huijsen i Konaté tornaran a la titularitat del Real Madrid davant del València. Tchouaméni i Güler també formen part dels plans de Mourinho per a Mestalla.

El Valencia CF posarà a mitja asta la bandera del CD Tenerife

El Valencia CF retrà homenatge a Jesús de Miguel durant el partit davant del Real Madrid. La bandera del CD Tenerife onejarà a mitja asta i hi haurà diversos gestos de record.

Vox iniciarà la campanya a Madrid i la tancarà a València

Vox començarà la campanya de les generals del 29N a Madrid el 13 de novembre i la tancarà a València el dia 27.

La dimissió de Óscar Puente marca la resposta a l’accident d’Urda

Arcadi España ha defensat la dimissió de Óscar Puente després de l’accident ferroviari d’Urda i ha destacat la necessitat de recuperar la confiança en el tren.

Arcadi España alerta pels 3.669 milions valencians

Arcadi España sosté que un govern de PP i Vox no aprovaria un nou model de finançament ni aportaria 3.669 milions a la Comunitat Valenciana.

La desena jornada de Tercera Federación intensifica la lluita per l’ascens

Huit equips estan separats per dos punts en la lluita pels llocs de promoció. La jornada es disputa dissabte 7 i diumenge, amb duels directes per l’ascens i la permanència.