Detingut un pròfug després de resistir-se i agredir als policies en un bar de Vila-real

 

La Policia Nacional ha detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa, a un home de 24 anys que, a més de tindre vora una vintena d’antecedents policials, estava sent buscat per una desena de jutjats i altres tres havien ordenat ja la seua detenció i ingrés immediat en presó.   

 

Els agents van poder saber que el pròfug podria trobar-se en Vila-real i van iniciar un meticulós dispositiu de busca. Un dels policies el va vore entrant en un bar, en companyia d’algunes persones de la seua família i amics.

 

En el bar, els agents li van indicar els motius de la seua detenció i que havia d’acompanyar-los. En eixe moment, l’ara detingut es va posar dret, dient-los als policies que ja aniria ell més tard a la comissaria. En vore que no accedien a la seua proposta, el seu iaio i son pare es van interposar entre ell i els agents, havent d’acudir un altre agent en suport.

 

Es va resistir agredint als policies a mossos, puntades i colps

El detingut va mostrar una gran resistència a la seua detenció, emprenent-la a colps, puntades, mossegades i amenaces de mort contra els policies, arribant a intentar llevar-li l’arma a un dels agents, tot això mentres els familiars col·laboraven amb el seu intent de fugida intentant subjectar als policies per a que el soltaren. 

 

Finalment, es va conseguir la seua detenció, imputant-se-li, a més, un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat. Després de ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial, ha ingressat directament en la presó.

 

Els agents també han detingut al seu iaio, de 69 anys, i a son pare, de 49, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, continuant amb les investigacions necessàries per a identificar, localitzar i detindre a la resta de persones presents i que estan implicats en els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.