Detingut per intentar agredir a un policia fora de servici amb una destral en València

A més de la destral, el detingut portava un pal de 60 cm en el maleter | Google

 

Un Policia Nacional fora de servici ha detingut en València a un home de 43 anys que li ha amenaçat amb una destral de grans dimensions en el seu cotxe, després d’intentar envair en diferents ocasions el carril pel qual conduïa l’agent. L’acusat ha sigut detingut per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència

 

Els fets es van produir sobre la una del migdia quan l’ara detingut i el policia circulaven cada uno amb el seu vehicle pel carrer José Soto Micó. El sospitós, pel que pareix, conduïa molt prop del cotxe de l’agent fora de servici, intentant en diferents ocasions envair el seu carril, amb el risc de xocar.

 

En un moment donat, els dos turismes es van detindre en un semàfor, un al costat de l’altre, quan el presumpte autor va començar a increpar i insultar a crits a l’agent, que per a evitar agreujar la situació va avançar el seu vehicle uns metres. Instants després, l’ara detingut va baixar del seu cotxe, va obrir el maleter i va traure una destral amb una fulla de 20 centímetres de longitud i un tall de 14 i amb ella a la mà hauria amenaçat al policia.

 

Per este motiu, l’agent va baixar del seu turisme i es va identificar com a Policia Nacional, moment en què va guardar la destral i va intentar introduir-se de nou en el vehicle per a fugir del lloc, però l’agent va sol·licitar per telèfon una unitat de suport.

 

Ràpidament va acudir una patrulla, que va identificar al sospitós i va localitzar en el seu maleter, a més de la destral, un pal de fusta de 60 centímetres de longitud i li van intervindre els dos objectes. El presumpte autor no deixava d’oposar resistència i insultar a l’agent que estava fora de servici, qui el va detindre per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència. L’ara detingut té antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.

Detinguda a Rojales una parella que va estafar 86.000 euros a un ancià vulnerable

Una parella que gestionava una assessoria per a estrangers a Rojales va ser detinguda acusada d'estafar uns 86.000 euros a un ancià malalt, aprofitant diversos anys de relació de confiança.

Raquel Carrera afronta el seu salt a la WNBA amb Nova York Liberty després del títol de Lliga amb València Basket

Raquel Carrera s'incorporarà en els pròxims dies a Nova York Liberty després de conquistar el seu quart títol de Lliga amb València Basket i mantindrà el seu compromís amb el club taronja per a la pròxima temporada.

La Diputació d’Alacant tanca les compareixences sobre el bo consum i passa a les conclusions

La comissió d'investigació sobre el suposat frau en els bons comerç de la Diputació d'Alacant dona per acabades les compareixences després del plançó del PSPV-PSOE i afronta ara la fase de conclusions.

El Museu de l’Or de Colòmbia prepara una gran exposició en el MARQ d’Alacant

El Museu de l'Or del Banc de la República de Colòmbia prepara una ambiciosa exposició en el MARQ d'Alacant que es presentarà oficialment a la Casa d'Amèrica de Madrid.

Morales s’acomiada del Ciutat entre lagrimas i deixa en l’aire el seu futur en el Llevant

Jose Luis Morales vivio un emotiu comiat en el Ciutat de València després de la victòria davant el Mallorca, encara que ni el jugador ni el club han aclarit fins i tot el seu futur.

Els barons del PP abrigallen a Juanma Moreno i eviten pressionar-li sobre un pacte amb Vox

Els principals dirigents autonòmics del PP destaquen el resultat de Juanma Moreno a Andalusia i li mostren el seu suport sense fixar una postura comuna sobre fins a on ha de cedir davant Vox.

La vaga educativa a Castelló arranca la seua segona setmana amb ampli suport de famílies i professorat

Centenars de docents, alumnat i famílies es concentren davant la Direcció Territorial d'Educació de Castelló a l'inici de la segona setmana de vaga indefinida, que els sindicats qualifiquen d'històrica pel seu seguiment i suport social.