Detingut per intentar agredir a un policia fora de servici amb una destral en València

A més de la destral, el detingut portava un pal de 60 cm en el maleter | Google

 

Un Policia Nacional fora de servici ha detingut en València a un home de 43 anys que li ha amenaçat amb una destral de grans dimensions en el seu cotxe, després d’intentar envair en diferents ocasions el carril pel qual conduïa l’agent. L’acusat ha sigut detingut per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència

 

Els fets es van produir sobre la una del migdia quan l’ara detingut i el policia circulaven cada uno amb el seu vehicle pel carrer José Soto Micó. El sospitós, pel que pareix, conduïa molt prop del cotxe de l’agent fora de servici, intentant en diferents ocasions envair el seu carril, amb el risc de xocar.

 

En un moment donat, els dos turismes es van detindre en un semàfor, un al costat de l’altre, quan el presumpte autor va començar a increpar i insultar a crits a l’agent, que per a evitar agreujar la situació va avançar el seu vehicle uns metres. Instants després, l’ara detingut va baixar del seu cotxe, va obrir el maleter i va traure una destral amb una fulla de 20 centímetres de longitud i un tall de 14 i amb ella a la mà hauria amenaçat al policia.

 

Per este motiu, l’agent va baixar del seu turisme i es va identificar com a Policia Nacional, moment en què va guardar la destral i va intentar introduir-se de nou en el vehicle per a fugir del lloc, però l’agent va sol·licitar per telèfon una unitat de suport.

 

Ràpidament va acudir una patrulla, que va identificar al sospitós i va localitzar en el seu maleter, a més de la destral, un pal de fusta de 60 centímetres de longitud i li van intervindre els dos objectes. El presumpte autor no deixava d’oposar resistència i insultar a l’agent que estava fora de servici, qui el va detindre per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència. L’ara detingut té antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.