Detingut per intentar agredir a un policia fora de servici amb una destral en València

A més de la destral, el detingut portava un pal de 60 cm en el maleter | Google

 

Un Policia Nacional fora de servici ha detingut en València a un home de 43 anys que li ha amenaçat amb una destral de grans dimensions en el seu cotxe, després d’intentar envair en diferents ocasions el carril pel qual conduïa l’agent. L’acusat ha sigut detingut per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència

 

Els fets es van produir sobre la una del migdia quan l’ara detingut i el policia circulaven cada uno amb el seu vehicle pel carrer José Soto Micó. El sospitós, pel que pareix, conduïa molt prop del cotxe de l’agent fora de servici, intentant en diferents ocasions envair el seu carril, amb el risc de xocar.

 

En un moment donat, els dos turismes es van detindre en un semàfor, un al costat de l’altre, quan el presumpte autor va començar a increpar i insultar a crits a l’agent, que per a evitar agreujar la situació va avançar el seu vehicle uns metres. Instants després, l’ara detingut va baixar del seu cotxe, va obrir el maleter i va traure una destral amb una fulla de 20 centímetres de longitud i un tall de 14 i amb ella a la mà hauria amenaçat al policia.

 

Per este motiu, l’agent va baixar del seu turisme i es va identificar com a Policia Nacional, moment en què va guardar la destral i va intentar introduir-se de nou en el vehicle per a fugir del lloc, però l’agent va sol·licitar per telèfon una unitat de suport.

 

Ràpidament va acudir una patrulla, que va identificar al sospitós i va localitzar en el seu maleter, a més de la destral, un pal de fusta de 60 centímetres de longitud i li van intervindre els dos objectes. El presumpte autor no deixava d’oposar resistència i insultar a l’agent que estava fora de servici, qui el va detindre per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència. L’ara detingut té antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.