10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Detingut per intentar agredir a un policia fora de servici amb una destral en València

A més de la destral, el detingut portava un pal de 60 cm en el maleter | Google

 

Un Policia Nacional fora de servici ha detingut en València a un home de 43 anys que li ha amenaçat amb una destral de grans dimensions en el seu cotxe, després d’intentar envair en diferents ocasions el carril pel qual conduïa l’agent. L’acusat ha sigut detingut per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència

 

Els fets es van produir sobre la una del migdia quan l’ara detingut i el policia circulaven cada uno amb el seu vehicle pel carrer José Soto Micó. El sospitós, pel que pareix, conduïa molt prop del cotxe de l’agent fora de servici, intentant en diferents ocasions envair el seu carril, amb el risc de xocar.

 

En un moment donat, els dos turismes es van detindre en un semàfor, un al costat de l’altre, quan el presumpte autor va començar a increpar i insultar a crits a l’agent, que per a evitar agreujar la situació va avançar el seu vehicle uns metres. Instants després, l’ara detingut va baixar del seu cotxe, va obrir el maleter i va traure una destral amb una fulla de 20 centímetres de longitud i un tall de 14 i amb ella a la mà hauria amenaçat al policia.

 

Per este motiu, l’agent va baixar del seu turisme i es va identificar com a Policia Nacional, moment en què va guardar la destral i va intentar introduir-se de nou en el vehicle per a fugir del lloc, però l’agent va sol·licitar per telèfon una unitat de suport.

 

Ràpidament va acudir una patrulla, que va identificar al sospitós i va localitzar en el seu maleter, a més de la destral, un pal de fusta de 60 centímetres de longitud i li van intervindre els dos objectes. El presumpte autor no deixava d’oposar resistència i insultar a l’agent que estava fora de servici, qui el va detindre per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència. L’ara detingut té antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.