Detingut per intentar agredir a un policia fora de servici amb una destral en València

A més de la destral, el detingut portava un pal de 60 cm en el maleter | Google

 

Un Policia Nacional fora de servici ha detingut en València a un home de 43 anys que li ha amenaçat amb una destral de grans dimensions en el seu cotxe, després d’intentar envair en diferents ocasions el carril pel qual conduïa l’agent. L’acusat ha sigut detingut per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència

 

Els fets es van produir sobre la una del migdia quan l’ara detingut i el policia circulaven cada uno amb el seu vehicle pel carrer José Soto Micó. El sospitós, pel que pareix, conduïa molt prop del cotxe de l’agent fora de servici, intentant en diferents ocasions envair el seu carril, amb el risc de xocar.

 

En un moment donat, els dos turismes es van detindre en un semàfor, un al costat de l’altre, quan el presumpte autor va començar a increpar i insultar a crits a l’agent, que per a evitar agreujar la situació va avançar el seu vehicle uns metres. Instants després, l’ara detingut va baixar del seu cotxe, va obrir el maleter i va traure una destral amb una fulla de 20 centímetres de longitud i un tall de 14 i amb ella a la mà hauria amenaçat al policia.

 

Per este motiu, l’agent va baixar del seu turisme i es va identificar com a Policia Nacional, moment en què va guardar la destral i va intentar introduir-se de nou en el vehicle per a fugir del lloc, però l’agent va sol·licitar per telèfon una unitat de suport.

 

Ràpidament va acudir una patrulla, que va identificar al sospitós i va localitzar en el seu maleter, a més de la destral, un pal de fusta de 60 centímetres de longitud i li van intervindre els dos objectes. El presumpte autor no deixava d’oposar resistència i insultar a l’agent que estava fora de servici, qui el va detindre per un presumpte delicte d’amenaces i de resistència i desobediència. L’ara detingut té antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.