15.6 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Detingut per intentar apunyalar a un venedor amb unes tisores de podar en València

Tisores de podar

Intentà apunyalar-lo diferents voltes amb unes tisores de podar de 14 cm | Pexels

 

Un home, de 43 anys i origen equatorià, ha sigut detingut este dijous cap a les huit de la vesprada en l’avinguda de Peset Aleixandre de València com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces després d’intentar apunyalar a un altre amb unes tisores. Els policies van intervindre unes tisores de podar de 14 centímetres.

 

Els fets es van produir sobre les huit de la vesprada d’ahir quan els agents es trobaven patrullant la zona i van ser alertats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a l’avinguda Peset Aleixandre de València a on, pel que pareix,  un home havia intentat apunyalar a un altre amb unes tisores.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, un home havia accedit a l’interior d’un establiment comercial i havia començat a pegar punyades a la vitrina, pel que un dels empleats li va recriminar la seua actitud.

 

En eixe moment, el sospitós va traure unes tisores i, pel que pareix, va apuntar en diferents ocasions a la víctima, un altre home de 40 anys, al mateix temps que l’amenaçava. Finalment, la víctima va conseguir esquivar-lo i refugiar-se darrere d’un banc des de a on va alertar a la Policia.

 

El presumpte autor, en donar-se compte que estava cridant a la Policia, se’n va anar d’allà i es va assentar en una terrassa pròxima a on va ser localitzat pels agents que, després de fer diferents comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.