Detingut per intentar apunyalar a un venedor amb unes tisores de podar en València

Tisores de podar

Intentà apunyalar-lo diferents voltes amb unes tisores de podar de 14 cm | Pexels

 

Un home, de 43 anys i origen equatorià, ha sigut detingut este dijous cap a les huit de la vesprada en l’avinguda de Peset Aleixandre de València com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces després d’intentar apunyalar a un altre amb unes tisores. Els policies van intervindre unes tisores de podar de 14 centímetres.

 

Els fets es van produir sobre les huit de la vesprada d’ahir quan els agents es trobaven patrullant la zona i van ser alertats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a l’avinguda Peset Aleixandre de València a on, pel que pareix,  un home havia intentat apunyalar a un altre amb unes tisores.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, un home havia accedit a l’interior d’un establiment comercial i havia començat a pegar punyades a la vitrina, pel que un dels empleats li va recriminar la seua actitud.

 

En eixe moment, el sospitós va traure unes tisores i, pel que pareix, va apuntar en diferents ocasions a la víctima, un altre home de 40 anys, al mateix temps que l’amenaçava. Finalment, la víctima va conseguir esquivar-lo i refugiar-se darrere d’un banc des de a on va alertar a la Policia.

 

El presumpte autor, en donar-se compte que estava cridant a la Policia, se’n va anar d’allà i es va assentar en una terrassa pròxima a on va ser localitzat pels agents que, després de fer diferents comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.