Detingut per intentar apunyalar a un venedor amb unes tisores de podar en València

Tisores de podar

Intentà apunyalar-lo diferents voltes amb unes tisores de podar de 14 cm | Pexels

 

Un home, de 43 anys i origen equatorià, ha sigut detingut este dijous cap a les huit de la vesprada en l’avinguda de Peset Aleixandre de València com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces després d’intentar apunyalar a un altre amb unes tisores. Els policies van intervindre unes tisores de podar de 14 centímetres.

 

Els fets es van produir sobre les huit de la vesprada d’ahir quan els agents es trobaven patrullant la zona i van ser alertats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a l’avinguda Peset Aleixandre de València a on, pel que pareix,  un home havia intentat apunyalar a un altre amb unes tisores.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, un home havia accedit a l’interior d’un establiment comercial i havia començat a pegar punyades a la vitrina, pel que un dels empleats li va recriminar la seua actitud.

 

En eixe moment, el sospitós va traure unes tisores i, pel que pareix, va apuntar en diferents ocasions a la víctima, un altre home de 40 anys, al mateix temps que l’amenaçava. Finalment, la víctima va conseguir esquivar-lo i refugiar-se darrere d’un banc des de a on va alertar a la Policia.

 

El presumpte autor, en donar-se compte que estava cridant a la Policia, se’n va anar d’allà i es va assentar en una terrassa pròxima a on va ser localitzat pels agents que, després de fer diferents comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.