Detingut per intentar apunyalar a un venedor amb unes tisores de podar en València

Tisores de podar

Intentà apunyalar-lo diferents voltes amb unes tisores de podar de 14 cm | Pexels

 

Un home, de 43 anys i origen equatorià, ha sigut detingut este dijous cap a les huit de la vesprada en l’avinguda de Peset Aleixandre de València com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces després d’intentar apunyalar a un altre amb unes tisores. Els policies van intervindre unes tisores de podar de 14 centímetres.

 

Els fets es van produir sobre les huit de la vesprada d’ahir quan els agents es trobaven patrullant la zona i van ser alertats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a l’avinguda Peset Aleixandre de València a on, pel que pareix,  un home havia intentat apunyalar a un altre amb unes tisores.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc a on van poder saber que, moments abans, un home havia accedit a l’interior d’un establiment comercial i havia començat a pegar punyades a la vitrina, pel que un dels empleats li va recriminar la seua actitud.

 

En eixe moment, el sospitós va traure unes tisores i, pel que pareix, va apuntar en diferents ocasions a la víctima, un altre home de 40 anys, al mateix temps que l’amenaçava. Finalment, la víctima va conseguir esquivar-lo i refugiar-se darrere d’un banc des de a on va alertar a la Policia.

 

El presumpte autor, en donar-se compte que estava cridant a la Policia, se’n va anar d’allà i es va assentar en una terrassa pròxima a on va ser localitzat pels agents que, després de fer diferents comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.