Un xiquet apunyala al seu germà bessó per un videojoc en Burjassot

videojocs

La tia els va dir que es posaren a fer els deures de classe, però els xiquets van continuar jugant | Cedida

 

Un xiquet, de 14 anys, ha apunyalat al seu germà bessó mentres estaven en casa de sa tia en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València). Els fets es van produir durant la vesprada d’este dilluns, després de què els germans començaren a discutir per un videojoc.

 

El xic afectat continua en l’Hospital la Fe de València, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, recuperant-se de la greu ferida que li va fer el seu germà. Gràcies a que un veí va taponar la ferida de seguida, es va conseguir contindre l’hemorràgia del menor fins que arribà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els dos menors viuen amb la seua iaia, ja que és qui té la custòdia, però la dona estava treballant, pel que els xiquets s’havien quedat en casa d’una de les ties, per a que no estigueren a soles. La tia els havia dit que es posaren a fer els deures de classe, però van continuar jugant a un videojoc de la PlayStation.

 

En un atac de nervis, causat pel mateix videojoc, un dels bessons agarrà un ganivet i apunyalà al germà en el coll. En vore la sang, de seguida avisaren a sa tia, que va ser qui avisà al 112. Un veí va acudir al pis alertat pels crits i va tractar de frenar l’hemorràgia del xiquet.

 

El germà que va agredir a l’altre va haver de ser tranquil·litzat per un altre veí, perquè es va posar a plorar i no parava de preguntar pel seu germà i demanar disculpes. Segons el diari citat, el xiquet patia una discapacitat per una paràlisi cerebral de naixement. A més de tindre alguna disfunció física, algunes voltes també en té de psicològiques que li provoquen la pèrdua de nervis.

 

Els dos, atesos d’urgència

El jove va ser ràpidament traslladat a l’Hospital la Fe de València, a on va ser atés d’urgència i a on continua en estos moments. Tot i això, el seu pronòstic és reservat. Només es coneix que el xic va perdre molta sang, cosa que li provoca estar molt dèbil.

 

L’altre xic, que va agredir al seu germà, també va haver de ser atés d’urgència en l’hospital, degut a la crisi nerviosa en la que es trobava. I, pel que es coneix, també continua ingressat. 

 

Abans de què arribaren a la casa el SAMU i la Policia Nacional, la Policia Local va acudir al lloc dels fets i tractà de calmar als dos jóvens fins que arribà la Nacional, que va portar a l’agressor a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.