Un xiquet apunyala al seu germà bessó per un videojoc en Burjassot

videojocs

La tia els va dir que es posaren a fer els deures de classe, però els xiquets van continuar jugant | Cedida

 

Un xiquet, de 14 anys, ha apunyalat al seu germà bessó mentres estaven en casa de sa tia en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València). Els fets es van produir durant la vesprada d’este dilluns, després de què els germans començaren a discutir per un videojoc.

 

El xic afectat continua en l’Hospital la Fe de València, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, recuperant-se de la greu ferida que li va fer el seu germà. Gràcies a que un veí va taponar la ferida de seguida, es va conseguir contindre l’hemorràgia del menor fins que arribà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els dos menors viuen amb la seua iaia, ja que és qui té la custòdia, però la dona estava treballant, pel que els xiquets s’havien quedat en casa d’una de les ties, per a que no estigueren a soles. La tia els havia dit que es posaren a fer els deures de classe, però van continuar jugant a un videojoc de la PlayStation.

 

En un atac de nervis, causat pel mateix videojoc, un dels bessons agarrà un ganivet i apunyalà al germà en el coll. En vore la sang, de seguida avisaren a sa tia, que va ser qui avisà al 112. Un veí va acudir al pis alertat pels crits i va tractar de frenar l’hemorràgia del xiquet.

 

El germà que va agredir a l’altre va haver de ser tranquil·litzat per un altre veí, perquè es va posar a plorar i no parava de preguntar pel seu germà i demanar disculpes. Segons el diari citat, el xiquet patia una discapacitat per una paràlisi cerebral de naixement. A més de tindre alguna disfunció física, algunes voltes també en té de psicològiques que li provoquen la pèrdua de nervis.

 

Els dos, atesos d’urgència

El jove va ser ràpidament traslladat a l’Hospital la Fe de València, a on va ser atés d’urgència i a on continua en estos moments. Tot i això, el seu pronòstic és reservat. Només es coneix que el xic va perdre molta sang, cosa que li provoca estar molt dèbil.

 

L’altre xic, que va agredir al seu germà, també va haver de ser atés d’urgència en l’hospital, degut a la crisi nerviosa en la que es trobava. I, pel que es coneix, també continua ingressat. 

 

Abans de què arribaren a la casa el SAMU i la Policia Nacional, la Policia Local va acudir al lloc dels fets i tractà de calmar als dos jóvens fins que arribà la Nacional, que va portar a l’agressor a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.