Un xiquet apunyala al seu germà bessó per un videojoc en Burjassot

videojocs

La tia els va dir que es posaren a fer els deures de classe, però els xiquets van continuar jugant | Cedida

 

Un xiquet, de 14 anys, ha apunyalat al seu germà bessó mentres estaven en casa de sa tia en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València). Els fets es van produir durant la vesprada d’este dilluns, després de què els germans començaren a discutir per un videojoc.

 

El xic afectat continua en l’Hospital la Fe de València, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, recuperant-se de la greu ferida que li va fer el seu germà. Gràcies a que un veí va taponar la ferida de seguida, es va conseguir contindre l’hemorràgia del menor fins que arribà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els dos menors viuen amb la seua iaia, ja que és qui té la custòdia, però la dona estava treballant, pel que els xiquets s’havien quedat en casa d’una de les ties, per a que no estigueren a soles. La tia els havia dit que es posaren a fer els deures de classe, però van continuar jugant a un videojoc de la PlayStation.

 

En un atac de nervis, causat pel mateix videojoc, un dels bessons agarrà un ganivet i apunyalà al germà en el coll. En vore la sang, de seguida avisaren a sa tia, que va ser qui avisà al 112. Un veí va acudir al pis alertat pels crits i va tractar de frenar l’hemorràgia del xiquet.

 

El germà que va agredir a l’altre va haver de ser tranquil·litzat per un altre veí, perquè es va posar a plorar i no parava de preguntar pel seu germà i demanar disculpes. Segons el diari citat, el xiquet patia una discapacitat per una paràlisi cerebral de naixement. A més de tindre alguna disfunció física, algunes voltes també en té de psicològiques que li provoquen la pèrdua de nervis.

 

Els dos, atesos d’urgència

El jove va ser ràpidament traslladat a l’Hospital la Fe de València, a on va ser atés d’urgència i a on continua en estos moments. Tot i això, el seu pronòstic és reservat. Només es coneix que el xic va perdre molta sang, cosa que li provoca estar molt dèbil.

 

L’altre xic, que va agredir al seu germà, també va haver de ser atés d’urgència en l’hospital, degut a la crisi nerviosa en la que es trobava. I, pel que es coneix, també continua ingressat. 

 

Abans de què arribaren a la casa el SAMU i la Policia Nacional, la Policia Local va acudir al lloc dels fets i tractà de calmar als dos jóvens fins que arribà la Nacional, que va portar a l’agressor a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.