14.3 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Un xiquet apunyala al seu germà bessó per un videojoc en Burjassot

videojocs

La tia els va dir que es posaren a fer els deures de classe, però els xiquets van continuar jugant | Cedida

 

Un xiquet, de 14 anys, ha apunyalat al seu germà bessó mentres estaven en casa de sa tia en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València). Els fets es van produir durant la vesprada d’este dilluns, després de què els germans començaren a discutir per un videojoc.

 

El xic afectat continua en l’Hospital la Fe de València, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, recuperant-se de la greu ferida que li va fer el seu germà. Gràcies a que un veí va taponar la ferida de seguida, es va conseguir contindre l’hemorràgia del menor fins que arribà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els dos menors viuen amb la seua iaia, ja que és qui té la custòdia, però la dona estava treballant, pel que els xiquets s’havien quedat en casa d’una de les ties, per a que no estigueren a soles. La tia els havia dit que es posaren a fer els deures de classe, però van continuar jugant a un videojoc de la PlayStation.

 

En un atac de nervis, causat pel mateix videojoc, un dels bessons agarrà un ganivet i apunyalà al germà en el coll. En vore la sang, de seguida avisaren a sa tia, que va ser qui avisà al 112. Un veí va acudir al pis alertat pels crits i va tractar de frenar l’hemorràgia del xiquet.

 

El germà que va agredir a l’altre va haver de ser tranquil·litzat per un altre veí, perquè es va posar a plorar i no parava de preguntar pel seu germà i demanar disculpes. Segons el diari citat, el xiquet patia una discapacitat per una paràlisi cerebral de naixement. A més de tindre alguna disfunció física, algunes voltes també en té de psicològiques que li provoquen la pèrdua de nervis.

 

Els dos, atesos d’urgència

El jove va ser ràpidament traslladat a l’Hospital la Fe de València, a on va ser atés d’urgència i a on continua en estos moments. Tot i això, el seu pronòstic és reservat. Només es coneix que el xic va perdre molta sang, cosa que li provoca estar molt dèbil.

 

L’altre xic, que va agredir al seu germà, també va haver de ser atés d’urgència en l’hospital, degut a la crisi nerviosa en la que es trobava. I, pel que es coneix, també continua ingressat. 

 

Abans de què arribaren a la casa el SAMU i la Policia Nacional, la Policia Local va acudir al lloc dels fets i tractà de calmar als dos jóvens fins que arribà la Nacional, que va portar a l’agressor a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.