Un xiquet apunyala al seu germà bessó per un videojoc en Burjassot

videojocs

La tia els va dir que es posaren a fer els deures de classe, però els xiquets van continuar jugant | Cedida

 

Un xiquet, de 14 anys, ha apunyalat al seu germà bessó mentres estaven en casa de sa tia en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València). Els fets es van produir durant la vesprada d’este dilluns, després de què els germans començaren a discutir per un videojoc.

 

El xic afectat continua en l’Hospital la Fe de València, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, recuperant-se de la greu ferida que li va fer el seu germà. Gràcies a que un veí va taponar la ferida de seguida, es va conseguir contindre l’hemorràgia del menor fins que arribà una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els dos menors viuen amb la seua iaia, ja que és qui té la custòdia, però la dona estava treballant, pel que els xiquets s’havien quedat en casa d’una de les ties, per a que no estigueren a soles. La tia els havia dit que es posaren a fer els deures de classe, però van continuar jugant a un videojoc de la PlayStation.

 

En un atac de nervis, causat pel mateix videojoc, un dels bessons agarrà un ganivet i apunyalà al germà en el coll. En vore la sang, de seguida avisaren a sa tia, que va ser qui avisà al 112. Un veí va acudir al pis alertat pels crits i va tractar de frenar l’hemorràgia del xiquet.

 

El germà que va agredir a l’altre va haver de ser tranquil·litzat per un altre veí, perquè es va posar a plorar i no parava de preguntar pel seu germà i demanar disculpes. Segons el diari citat, el xiquet patia una discapacitat per una paràlisi cerebral de naixement. A més de tindre alguna disfunció física, algunes voltes també en té de psicològiques que li provoquen la pèrdua de nervis.

 

Els dos, atesos d’urgència

El jove va ser ràpidament traslladat a l’Hospital la Fe de València, a on va ser atés d’urgència i a on continua en estos moments. Tot i això, el seu pronòstic és reservat. Només es coneix que el xic va perdre molta sang, cosa que li provoca estar molt dèbil.

 

L’altre xic, que va agredir al seu germà, també va haver de ser atés d’urgència en l’hospital, degut a la crisi nerviosa en la que es trobava. I, pel que es coneix, també continua ingressat. 

 

Abans de què arribaren a la casa el SAMU i la Policia Nacional, la Policia Local va acudir al lloc dels fets i tractà de calmar als dos jóvens fins que arribà la Nacional, que va portar a l’agressor a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.

La jutgessa que investiga la DANA a Torrent reclama detalls del rescat dels dos menors morts

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha demanat als Bombers i a la Guàrdia Civil tota la informació sobre el rescat dels cossos sense vida de dos menors a Torrent.

Acte vandàlic al Pont de les Flors en plena renovació de les jardineres

Un acte vandàlic ha danyat 34 jardineres del Pont de les Flors de València, en ple procés de renovació integral finançat per l'Ajuntament. El consistori ha advertit que el sabotatge pot retardar el calendari dels treballs previstos fins a principis d'octubre.

Segon entrenament de Javier Aguirre amb un Diakhaby ja sobre la gespa

Javier Aguirre ha completat el seu segon entrenament com a tècnic del Valencia CF a Paterna, amb Mouctar Diakhaby incorporant-se parcialment al treball de grup. La plantilla encararà ara dos setmanes de parada abans de reprendre LaLiga EA Sports l’11 d’octubre.