Detingut per amenaçar a la seua nóvia amb un ganivet per una suposada infidelitat en Alzira

Ganivet

El ganivet interceptat per la Policia Local | Ajuntament d’Alzira

 

La matinada de dissabte a diumenge, la Policia Local d’Alzira acudia a un avís del 112, a la plaça Sant Judes d’Alzira. Quan eren les 5.45 del 22 de setembre, dos agents municipals es van traslladar a on, segons un testimoni, un home que portava un ganivet amenaçava a una dona, que resultà ser la seua parella.

 

En vore als agents, l’home va pegar a fugir del lloc i la Policia Local va iniciar una persecució amb vehicles policials i interceptà finalment el sospitós en el carrer de Sant Antoni. Durant el trajecte, la policia avisà en repetides ocasions a l’home i li demanà que es detinguera, però este va fer cas omís. En el transcurs de la persecució, l’home amenaçà també a l’ex de la seua parella.

 

Una volta va ser interceptat, els agents li ordenaren que soltara el ganivet en repetides ocasions i finalment, quan este ho va fer, el detingueren seguint el protocol habitual i el traslladaren a un centre mèdic, a on ella també va haver de ser atesa a causa del seu estat d’ansietat. En eixe moment i davant dels agents, l’home va tornar a amenaçar-la.

 

El detingut, d’origen francés, té 19 anys i és resident en Alzira. L’arma blanca era un ganivet amb empunyadura negra de 26 cm de llargària. Segons assegurà la dona després, ell li havia agafat el mòbil i l’acusava d’una infidelitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.