Detingut per amenaçar a la seua nóvia amb un ganivet per una suposada infidelitat en Alzira

Ganivet

El ganivet interceptat per la Policia Local | Ajuntament d’Alzira

 

La matinada de dissabte a diumenge, la Policia Local d’Alzira acudia a un avís del 112, a la plaça Sant Judes d’Alzira. Quan eren les 5.45 del 22 de setembre, dos agents municipals es van traslladar a on, segons un testimoni, un home que portava un ganivet amenaçava a una dona, que resultà ser la seua parella.

 

En vore als agents, l’home va pegar a fugir del lloc i la Policia Local va iniciar una persecució amb vehicles policials i interceptà finalment el sospitós en el carrer de Sant Antoni. Durant el trajecte, la policia avisà en repetides ocasions a l’home i li demanà que es detinguera, però este va fer cas omís. En el transcurs de la persecució, l’home amenaçà també a l’ex de la seua parella.

 

Una volta va ser interceptat, els agents li ordenaren que soltara el ganivet en repetides ocasions i finalment, quan este ho va fer, el detingueren seguint el protocol habitual i el traslladaren a un centre mèdic, a on ella també va haver de ser atesa a causa del seu estat d’ansietat. En eixe moment i davant dels agents, l’home va tornar a amenaçar-la.

 

El detingut, d’origen francés, té 19 anys i és resident en Alzira. L’arma blanca era un ganivet amb empunyadura negra de 26 cm de llargària. Segons assegurà la dona després, ell li havia agafat el mòbil i l’acusava d’una infidelitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.