Detingut per amenaçar a la seua nóvia amb un ganivet per una suposada infidelitat en Alzira

Ganivet

El ganivet interceptat per la Policia Local | Ajuntament d’Alzira

 

La matinada de dissabte a diumenge, la Policia Local d’Alzira acudia a un avís del 112, a la plaça Sant Judes d’Alzira. Quan eren les 5.45 del 22 de setembre, dos agents municipals es van traslladar a on, segons un testimoni, un home que portava un ganivet amenaçava a una dona, que resultà ser la seua parella.

 

En vore als agents, l’home va pegar a fugir del lloc i la Policia Local va iniciar una persecució amb vehicles policials i interceptà finalment el sospitós en el carrer de Sant Antoni. Durant el trajecte, la policia avisà en repetides ocasions a l’home i li demanà que es detinguera, però este va fer cas omís. En el transcurs de la persecució, l’home amenaçà també a l’ex de la seua parella.

 

Una volta va ser interceptat, els agents li ordenaren que soltara el ganivet en repetides ocasions i finalment, quan este ho va fer, el detingueren seguint el protocol habitual i el traslladaren a un centre mèdic, a on ella també va haver de ser atesa a causa del seu estat d’ansietat. En eixe moment i davant dels agents, l’home va tornar a amenaçar-la.

 

El detingut, d’origen francés, té 19 anys i és resident en Alzira. L’arma blanca era un ganivet amb empunyadura negra de 26 cm de llargària. Segons assegurà la dona després, ell li havia agafat el mòbil i l’acusava d’una infidelitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.