Detingut per amenaçar a la seua nóvia amb un ganivet per una suposada infidelitat en Alzira

Ganivet

El ganivet interceptat per la Policia Local | Ajuntament d’Alzira

 

La matinada de dissabte a diumenge, la Policia Local d’Alzira acudia a un avís del 112, a la plaça Sant Judes d’Alzira. Quan eren les 5.45 del 22 de setembre, dos agents municipals es van traslladar a on, segons un testimoni, un home que portava un ganivet amenaçava a una dona, que resultà ser la seua parella.

 

En vore als agents, l’home va pegar a fugir del lloc i la Policia Local va iniciar una persecució amb vehicles policials i interceptà finalment el sospitós en el carrer de Sant Antoni. Durant el trajecte, la policia avisà en repetides ocasions a l’home i li demanà que es detinguera, però este va fer cas omís. En el transcurs de la persecució, l’home amenaçà també a l’ex de la seua parella.

 

Una volta va ser interceptat, els agents li ordenaren que soltara el ganivet en repetides ocasions i finalment, quan este ho va fer, el detingueren seguint el protocol habitual i el traslladaren a un centre mèdic, a on ella també va haver de ser atesa a causa del seu estat d’ansietat. En eixe moment i davant dels agents, l’home va tornar a amenaçar-la.

 

El detingut, d’origen francés, té 19 anys i és resident en Alzira. L’arma blanca era un ganivet amb empunyadura negra de 26 cm de llargària. Segons assegurà la dona després, ell li havia agafat el mòbil i l’acusava d’una infidelitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla