Detingut per amenaçar a la seua nóvia amb un ganivet per una suposada infidelitat en Alzira

Ganivet

El ganivet interceptat per la Policia Local | Ajuntament d’Alzira

 

La matinada de dissabte a diumenge, la Policia Local d’Alzira acudia a un avís del 112, a la plaça Sant Judes d’Alzira. Quan eren les 5.45 del 22 de setembre, dos agents municipals es van traslladar a on, segons un testimoni, un home que portava un ganivet amenaçava a una dona, que resultà ser la seua parella.

 

En vore als agents, l’home va pegar a fugir del lloc i la Policia Local va iniciar una persecució amb vehicles policials i interceptà finalment el sospitós en el carrer de Sant Antoni. Durant el trajecte, la policia avisà en repetides ocasions a l’home i li demanà que es detinguera, però este va fer cas omís. En el transcurs de la persecució, l’home amenaçà també a l’ex de la seua parella.

 

Una volta va ser interceptat, els agents li ordenaren que soltara el ganivet en repetides ocasions i finalment, quan este ho va fer, el detingueren seguint el protocol habitual i el traslladaren a un centre mèdic, a on ella també va haver de ser atesa a causa del seu estat d’ansietat. En eixe moment i davant dels agents, l’home va tornar a amenaçar-la.

 

El detingut, d’origen francés, té 19 anys i és resident en Alzira. L’arma blanca era un ganivet amb empunyadura negra de 26 cm de llargària. Segons assegurà la dona després, ell li havia agafat el mòbil i l’acusava d’una infidelitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig