Detingut per retindre a la seua parella durant més de 10 hores i atrinxerar-se amb un ganivet en València

Ganivet en sang d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home que presumptament va tancar a la seua parella durant més de deu hores en una habitació d’una casa en València i es va atrinxerar dins amb un ganivet, segons han informat fonts policials.

 

Els fets es van produir el divendres, quan suposadament un home va tancar a la dona prop de la mitjanit en una habitació d’un habitatge i va impedir que isquera. El detingut estigué atrinxerat fins aproximadament les 15 hores de l’endemà i fins i tot va trencar el telèfon per a evitar que la seua parella demanara ajuda.

 

En un moment donat, l’home, pel que pareix, va agafar un ganivet i es va autolesionar. Un veí, que va sentir els crits de la dona, va alertar a les forces de seguretat, que es van personar en el lloc.

 

L’home va eixir al balcó armat amb el ganivet ple de sang quan els policies estaven ja en l’interior de la casa. Un agent negociador de la Policia Nacional, després d’al voltant d’una hora, va conseguir convéncer-li de què entrara en domicili.

 

Una volta l’home va accedir a entrar en l’habitatge, va ser detingut pels agents. La dona va estar retinguda unes deu hores fins que va conseguir escapar, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.