12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detingut per retindre a la seua parella durant més de 10 hores i atrinxerar-se amb un ganivet en València

Ganivet en sang d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home que presumptament va tancar a la seua parella durant més de deu hores en una habitació d’una casa en València i es va atrinxerar dins amb un ganivet, segons han informat fonts policials.

 

Els fets es van produir el divendres, quan suposadament un home va tancar a la dona prop de la mitjanit en una habitació d’un habitatge i va impedir que isquera. El detingut estigué atrinxerat fins aproximadament les 15 hores de l’endemà i fins i tot va trencar el telèfon per a evitar que la seua parella demanara ajuda.

 

En un moment donat, l’home, pel que pareix, va agafar un ganivet i es va autolesionar. Un veí, que va sentir els crits de la dona, va alertar a les forces de seguretat, que es van personar en el lloc.

 

L’home va eixir al balcó armat amb el ganivet ple de sang quan els policies estaven ja en l’interior de la casa. Un agent negociador de la Policia Nacional, després d’al voltant d’una hora, va conseguir convéncer-li de què entrara en domicili.

 

Una volta l’home va accedir a entrar en l’habitatge, va ser detingut pels agents. La dona va estar retinguda unes deu hores fins que va conseguir escapar, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.