15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per retindre a la seua parella durant més de 10 hores i atrinxerar-se amb un ganivet en València

Ganivet en sang d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home que presumptament va tancar a la seua parella durant més de deu hores en una habitació d’una casa en València i es va atrinxerar dins amb un ganivet, segons han informat fonts policials.

 

Els fets es van produir el divendres, quan suposadament un home va tancar a la dona prop de la mitjanit en una habitació d’un habitatge i va impedir que isquera. El detingut estigué atrinxerat fins aproximadament les 15 hores de l’endemà i fins i tot va trencar el telèfon per a evitar que la seua parella demanara ajuda.

 

En un moment donat, l’home, pel que pareix, va agafar un ganivet i es va autolesionar. Un veí, que va sentir els crits de la dona, va alertar a les forces de seguretat, que es van personar en el lloc.

 

L’home va eixir al balcó armat amb el ganivet ple de sang quan els policies estaven ja en l’interior de la casa. Un agent negociador de la Policia Nacional, després d’al voltant d’una hora, va conseguir convéncer-li de què entrara en domicili.

 

Una volta l’home va accedir a entrar en l’habitatge, va ser detingut pels agents. La dona va estar retinguda unes deu hores fins que va conseguir escapar, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.