6.3 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Un xic de 23 anys apunyala al seu cunyat, de 29, per una discussió en Xàtiva

Un punyal en una imatge d’arxiu | cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera de València, a un xic de 23 anys, i d’origen espanyol, com a presumpte autor del delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de, segons pareix, apunyalar amb un ganivet al seu cunyat en el transcurs d’una discussió. La víctima, un altre jove de 29 anys, va ser assistida de les lesions que presentava en el pit i esquena, en un centre hospitalari.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada del dimarts quan un home es va presentar en la comissaria de la localitat de Xàtiva, amb algunes ferides sagnants, manifestant que l’havien apunyalat. Els efectius van traslladar immediatament a la víctima fins a l’hospital per a ser atés.

 

Després de les primeres investigacions, els policies van descobrir que la víctima i el presumpte autor, el seu cunyat, s’havien enredat en una discussió molt forta, i en mig d’esta baralla, el sospitós, presumptament li hauria assestat una punyalada en el pit al seu cunyat.

 

A continuació, i ja en terra, el sospitós torna a apunyalar a la víctima en l’esquena, i posteriorment va fugir del lloc, mentres que el seu cunyat es quedava greument ferit.

 

Els agents després de localitzar al sospitós, este divendres al voltant de les sis de la vesprada, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, amb antecedents policials, ja ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.