11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Un xic de 23 anys apunyala al seu cunyat, de 29, per una discussió en Xàtiva

Un punyal en una imatge d’arxiu | cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera de València, a un xic de 23 anys, i d’origen espanyol, com a presumpte autor del delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de, segons pareix, apunyalar amb un ganivet al seu cunyat en el transcurs d’una discussió. La víctima, un altre jove de 29 anys, va ser assistida de les lesions que presentava en el pit i esquena, en un centre hospitalari.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada del dimarts quan un home es va presentar en la comissaria de la localitat de Xàtiva, amb algunes ferides sagnants, manifestant que l’havien apunyalat. Els efectius van traslladar immediatament a la víctima fins a l’hospital per a ser atés.

 

Després de les primeres investigacions, els policies van descobrir que la víctima i el presumpte autor, el seu cunyat, s’havien enredat en una discussió molt forta, i en mig d’esta baralla, el sospitós, presumptament li hauria assestat una punyalada en el pit al seu cunyat.

 

A continuació, i ja en terra, el sospitós torna a apunyalar a la víctima en l’esquena, i posteriorment va fugir del lloc, mentres que el seu cunyat es quedava greument ferit.

 

Els agents després de localitzar al sospitós, este divendres al voltant de les sis de la vesprada, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, amb antecedents policials, ja ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.