Mastodon
28.8 C
València
Dilluns, 8 setembre, 2025

Un xic de 23 anys apunyala al seu cunyat, de 29, per una discussió en Xàtiva

Un punyal en una imatge d’arxiu | cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera de València, a un xic de 23 anys, i d’origen espanyol, com a presumpte autor del delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de, segons pareix, apunyalar amb un ganivet al seu cunyat en el transcurs d’una discussió. La víctima, un altre jove de 29 anys, va ser assistida de les lesions que presentava en el pit i esquena, en un centre hospitalari.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada del dimarts quan un home es va presentar en la comissaria de la localitat de Xàtiva, amb algunes ferides sagnants, manifestant que l’havien apunyalat. Els efectius van traslladar immediatament a la víctima fins a l’hospital per a ser atés.

 

Després de les primeres investigacions, els policies van descobrir que la víctima i el presumpte autor, el seu cunyat, s’havien enredat en una discussió molt forta, i en mig d’esta baralla, el sospitós, presumptament li hauria assestat una punyalada en el pit al seu cunyat.

 

A continuació, i ja en terra, el sospitós torna a apunyalar a la víctima en l’esquena, i posteriorment va fugir del lloc, mentres que el seu cunyat es quedava greument ferit.

 

Els agents després de localitzar al sospitós, este divendres al voltant de les sis de la vesprada, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, amb antecedents policials, ja ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències activa la Situació 1 del Pla Especial d’Inundacions en tota la Comunitat Valenciana

La Generalitat activa la Situació 1 del Pla Especial d'Inundacions davant pluges i tempestes. Aemet preveu fins a 60 l/m² en una hora i graníssol gran.

Aemet manté l’avís taronja per pluges intenses en el nord de Castelló

Aemet manté l'avís taronja per pluges amb fins a 60 l/m² en una hora en el nord de Castelló i estén els avisos al sud de València i Alacant el dimarts.

La Guàrdia Civil obri diligències per l’altercat a Moncada amb un regidor

La Guàrdia Civil investiga possibles desordes públics ocorreguts en les festes de Moncada després d'un enfrontament amb el regidor Martín Pérez Aranda. L'edil demana disculpes mentres el PP exigix la seua dimissió i anuncia que traslladarà els fets a la Fiscalia.

Els 4.000 alumnes de Paiporta afectats per la dana tornen amb normalitat a les aules

Sis col·legis i dos instituts reobrin a ple rendiment i marquen la recuperació després de la dana. Només el CEIP L'Horta continua en aules prefabricades durant la transició.

Els col·legis de València afectats per la dana arranquen el curs amb normalitat i més suport a les famílies

Els centres danyats per la dana del 29 d'octubre obrin ja operatius i sense incidències. L'Ajuntament reforça les ajudes, executa obres i prepara plaques solars.

Rovira defén celebrar l’inici de curs a Castelló malgrat les crítiques per la DANA

El conseller d'Educació justifica que l'acte oficial se celebre a Castelló i apel·la a recuperar la normalitat. Hi haurà 3.000 alumnes en aules prefabricades i retards delimitats.

Rovira defén l’inici de curs a Castelló malgrat les crítiques per la dana

El conseller d'Educació justifica celebrar l'acte a Castelló i remarca que la Comunitat és més àmplia que les zones afectades. Detalla mesures per a garantir la volta a classe i els terminis de reparació.

Demanen citar a Susana Camarero com a testimoni en la causa de la DANA

Intersindical Valenciana demana al jutjat la citació com a testimoni de la vicepresidenta del Consell per a aclarir què es va tractar en el Cecopi del 29 d'octubre i si es va comunicar el risc en la presa de Forata.