9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detenen a un extreballador per manipular fins a 82 comptes bancaris de la Federació Valenciana de Futbol

Estafador Federació Valenciana Futbol

L’home, de 41 anys, mentres és detingut per la Policia Nacional de València | Policia Nacional de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres en València a un home de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys en el sistema informàtic i base de dades de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana i pels delictes d’estafa i usurpació de l’estat civil.

 

El sospitós havia estat treballant en esta federació deportiva i, després de ser destituït, s’hauria aprofitat dels coneixements que va adquirir en eixe treball per a sostraure dades d’identitat i bancaris dels àrbitres federats i, posteriorment, cometre estafes en diferents comerços.

  

Les investigacions es van iniciar després de la recepció d‘algunes denúncies de particulars que posaven en coneixement de la Policia Nacional la contractació de targetes bancàries al seu nom, així com càrrecs fraudulents en els seus comptes sense el seu consentiment.

 

82 comptes bancaris manipulats

Els agents van comprovar que, en els fets denunciats, el modus operandi era el mateix i van poder saber que totes les víctimes tenien algun vincle amb la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana. D’altra banda, la Federació denunciava la manipulació de 82 dels comptes bancaris en què els àrbitres cobraven els seus honoraris.

 

En el transcurs de les investigacions, els policies, a través dels accessos a les bases de dades i compres realitzades, van conéixer, només un mes després de produir-se els fets, que el sospitós podria ser un antic empleat de la Federació amb coneixement del sistema informàtic. Amb açò, després de cessar en el seu lloc de treball, el presumpte delinqüent va aprofitar per a modificar dades de comptes bancaris, a més de capturar dades d’identitat i bancaris dels afectats, per a obtindre material electrònic que posteriorment vendria fora de l’àmbit legal.

 

El detingut, amb un antecedent policial, ha sigut posat en llibertat després de ser escoltat en declaració, advertint-li de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.