Detenen a un extreballador per manipular fins a 82 comptes bancaris de la Federació Valenciana de Futbol

Estafador Federació Valenciana Futbol

L’home, de 41 anys, mentres és detingut per la Policia Nacional de València | Policia Nacional de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este divendres en València a un home de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys en el sistema informàtic i base de dades de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana i pels delictes d’estafa i usurpació de l’estat civil.

 

Anuncios

El sospitós havia estat treballant en esta federació deportiva i, després de ser destituït, s’hauria aprofitat dels coneixements que va adquirir en eixe treball per a sostraure dades d’identitat i bancaris dels àrbitres federats i, posteriorment, cometre estafes en diferents comerços.

  

Les investigacions es van iniciar després de la recepció d‘algunes denúncies de particulars que posaven en coneixement de la Policia Nacional la contractació de targetes bancàries al seu nom, així com càrrecs fraudulents en els seus comptes sense el seu consentiment.

 

82 comptes bancaris manipulats

Els agents van comprovar que, en els fets denunciats, el modus operandi era el mateix i van poder saber que totes les víctimes tenien algun vincle amb la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana. D’altra banda, la Federació denunciava la manipulació de 82 dels comptes bancaris en què els àrbitres cobraven els seus honoraris.

 

En el transcurs de les investigacions, els policies, a través dels accessos a les bases de dades i compres realitzades, van conéixer, només un mes després de produir-se els fets, que el sospitós podria ser un antic empleat de la Federació amb coneixement del sistema informàtic. Amb açò, després de cessar en el seu lloc de treball, el presumpte delinqüent va aprofitar per a modificar dades de comptes bancaris, a més de capturar dades d’identitat i bancaris dels afectats, per a obtindre material electrònic que posteriorment vendria fora de l’àmbit legal.

 

El detingut, amb un antecedent policial, ha sigut posat en llibertat després de ser escoltat en declaració, advertint-li de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

  

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.