17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Posada en llibertat la directora d’una residència valenciana després d’estafar a un ancià intern

Els familiars van alertar a la Policia quan van anar a visitar als ancians i no estaven en la residència | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a una dona de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa i d’usurpació d’identitat. La sospitosa, directora d’una residència d’ancians, va fer transferències des del compte d’un dels interns del centre i va sol·licitar un préstec a nom del titular del compte, tot això sense el consentiment de la víctima.

 

Les investigacions es van iniciar quan la Policia Nacional va saber que dos persones d’avançada edat havien desaparegut d’una residència ubicada en territori valencià. El seus familiars van anar a visitar-les, però no les van trobar i, en un principi, el personal de la residència no va saber explicar als familiars per què no es trobaven allà.

 

  

Els agents van localitzar a les dos persones i van poder saber que es trobaven en bon estat de salut i en un habitatge, propietat de la directora del centre, a on haurien sigut traslladades. Durant la seua estada en eixe domicili, els dos interns van ser assistits per personal de la mateixa residència.

 

 

  

Els agents van comprovar que una d’estes persones d’avançada edat podria haver sigut víctima d’una estafa i usurpació d’identitat, després de detectar des del seu compte bancari transferències fetes en un període

  

de deu mesos, per un import superior a 57.000 euros, així com la sol·licitud d’un préstec de 12.000 euros al seu nom, mentres que l’afectat desconeixia com s’havien fet estos moviments.

 

 

  

Després de realitzar les investigacions oportunes, els policies van donar amb el fet que la directora del centre a on estava intern l’ancià hauria realitzat estes transferències i sol·licitat el préstec, tot això sense haver rebut, pel que pareix, autorització de la víctima.

 

 

Els diners transferits anaven destinats a un compte que estava a nom del fill de la directora, qui figurava en l’empresa propietària de la residència com a administrador. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de declarar, però ha sigut advertida de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerida per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.