Posada en llibertat la directora d’una residència valenciana després d’estafar a un ancià intern

Els familiars van alertar a la Policia quan van anar a visitar als ancians i no estaven en la residència | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a una dona de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa i d’usurpació d’identitat. La sospitosa, directora d’una residència d’ancians, va fer transferències des del compte d’un dels interns del centre i va sol·licitar un préstec a nom del titular del compte, tot això sense el consentiment de la víctima.

 

Les investigacions es van iniciar quan la Policia Nacional va saber que dos persones d’avançada edat havien desaparegut d’una residència ubicada en territori valencià. El seus familiars van anar a visitar-les, però no les van trobar i, en un principi, el personal de la residència no va saber explicar als familiars per què no es trobaven allà.

 

  

Els agents van localitzar a les dos persones i van poder saber que es trobaven en bon estat de salut i en un habitatge, propietat de la directora del centre, a on haurien sigut traslladades. Durant la seua estada en eixe domicili, els dos interns van ser assistits per personal de la mateixa residència.

 

 

  

Els agents van comprovar que una d’estes persones d’avançada edat podria haver sigut víctima d’una estafa i usurpació d’identitat, després de detectar des del seu compte bancari transferències fetes en un període

  

de deu mesos, per un import superior a 57.000 euros, així com la sol·licitud d’un préstec de 12.000 euros al seu nom, mentres que l’afectat desconeixia com s’havien fet estos moviments.

 

 

  

Després de realitzar les investigacions oportunes, els policies van donar amb el fet que la directora del centre a on estava intern l’ancià hauria realitzat estes transferències i sol·licitat el préstec, tot això sense haver rebut, pel que pareix, autorització de la víctima.

 

 

Els diners transferits anaven destinats a un compte que estava a nom del fill de la directora, qui figurava en l’empresa propietària de la residència com a administrador. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de declarar, però ha sigut advertida de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerida per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.