Posada en llibertat la directora d’una residència valenciana després d’estafar a un ancià intern

Els familiars van alertar a la Policia quan van anar a visitar als ancians i no estaven en la residència | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a una dona de 44 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa i d’usurpació d’identitat. La sospitosa, directora d’una residència d’ancians, va fer transferències des del compte d’un dels interns del centre i va sol·licitar un préstec a nom del titular del compte, tot això sense el consentiment de la víctima.

 

Les investigacions es van iniciar quan la Policia Nacional va saber que dos persones d’avançada edat havien desaparegut d’una residència ubicada en territori valencià. El seus familiars van anar a visitar-les, però no les van trobar i, en un principi, el personal de la residència no va saber explicar als familiars per què no es trobaven allà.

 

  

Els agents van localitzar a les dos persones i van poder saber que es trobaven en bon estat de salut i en un habitatge, propietat de la directora del centre, a on haurien sigut traslladades. Durant la seua estada en eixe domicili, els dos interns van ser assistits per personal de la mateixa residència.

 

 

  

Els agents van comprovar que una d’estes persones d’avançada edat podria haver sigut víctima d’una estafa i usurpació d’identitat, després de detectar des del seu compte bancari transferències fetes en un període

  

de deu mesos, per un import superior a 57.000 euros, així com la sol·licitud d’un préstec de 12.000 euros al seu nom, mentres que l’afectat desconeixia com s’havien fet estos moviments.

 

 

  

Després de realitzar les investigacions oportunes, els policies van donar amb el fet que la directora del centre a on estava intern l’ancià hauria realitzat estes transferències i sol·licitat el préstec, tot això sense haver rebut, pel que pareix, autorització de la víctima.

 

 

Els diners transferits anaven destinats a un compte que estava a nom del fill de la directora, qui figurava en l’empresa propietària de la residència com a administrador. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de declarar, però ha sigut advertida de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerida per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.