Evacuen 170 persones per un incendi en un hotel de Benicàssim

 

Este diumenge de matí, 170 persones allotjades en les habitacions d’una planta d’un hotel de Benicàssim (Castelló) han sigut evacuades preventivament per un incendi en l’edifici.

 

En concret, l’incident s’ha produït quan l’equip d’extracció de fums de la cuina s’ha pegat foc. Per esta raó, les habitacions que es trobaven damunt de l’espai s’han omplit de fum i, per a evitar qualsevol perill, totes les persones han hagut d’eixir a la via pública.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents equips del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), que han confirmat que les flames no han causat cap ferit.

Una volta ventilada i revisada tota la planta s’ha permés el reallotjament de tots els turistes, que disfrutaven de les seues vacacions en esta localitat de la comarca de la Plana Alta. A més, s’han realitzat també els treballs de ventilació en la cuina afectada, han indicat des del CPBC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.