Evacuen 170 persones per un incendi en un hotel de Benicàssim

 

Este diumenge de matí, 170 persones allotjades en les habitacions d’una planta d’un hotel de Benicàssim (Castelló) han sigut evacuades preventivament per un incendi en l’edifici.

 

En concret, l’incident s’ha produït quan l’equip d’extracció de fums de la cuina s’ha pegat foc. Per esta raó, les habitacions que es trobaven damunt de l’espai s’han omplit de fum i, per a evitar qualsevol perill, totes les persones han hagut d’eixir a la via pública.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents equips del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), que han confirmat que les flames no han causat cap ferit.

Una volta ventilada i revisada tota la planta s’ha permés el reallotjament de tots els turistes, que disfrutaven de les seues vacacions en esta localitat de la comarca de la Plana Alta. A més, s’han realitzat també els treballs de ventilació en la cuina afectada, han indicat des del CPBC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.