Evacuen 170 persones per un incendi en un hotel de Benicàssim

 

Este diumenge de matí, 170 persones allotjades en les habitacions d’una planta d’un hotel de Benicàssim (Castelló) han sigut evacuades preventivament per un incendi en l’edifici.

 

En concret, l’incident s’ha produït quan l’equip d’extracció de fums de la cuina s’ha pegat foc. Per esta raó, les habitacions que es trobaven damunt de l’espai s’han omplit de fum i, per a evitar qualsevol perill, totes les persones han hagut d’eixir a la via pública.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents equips del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), que han confirmat que les flames no han causat cap ferit.

Una volta ventilada i revisada tota la planta s’ha permés el reallotjament de tots els turistes, que disfrutaven de les seues vacacions en esta localitat de la comarca de la Plana Alta. A més, s’han realitzat també els treballs de ventilació en la cuina afectada, han indicat des del CPBC.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant

La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.