Xic borratxo de 27 anys xoca contra una rotonda i deixa el seu cotxe atrapat dins d’una font en Alacant

Accident Alacant

El vehicle dins de la font | Policia Local d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut este dissabte a un xic de 27 anys per un delicte contra la seguretat viària, després de què el jove tinguera un accident, triplicant la taxa d’alcoholèmia, xocara contra una rotonda i deixara el seu cotxe atrapat dins d’una font.

 

L’incident ha tingut lloc a les 6,30 hores de la matinada, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de Dénia en Alacant, direcció a València, ha perdut el control introduint-se dins de la rotonda i quedant atrapat a l’interior de la font, per causes que ara investiga la Unitat d’Atestats

 

Immediatament s’han desplaçat al lloc dels fets dos patrulles de la Policia Local, la unitat d’Atestats, trànsit i una grua, així com els Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant.

 

 

Accident Alacant

Moment de l’accident | Policia Local d’Alacant

 

En una primera intervenció s’ha intentat traure al vehicle pels seus propis mitjans sense èxit, i després de més d’una hora, la Policia Local ha aconseguit traure’l utilitzant una rampa i una grua. En l’accident, el conductor, que circulava juntament amb una altra persona, no han resultat ferits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.