Xic borratxo de 27 anys xoca contra una rotonda i deixa el seu cotxe atrapat dins d’una font en Alacant

Accident Alacant

El vehicle dins de la font | Policia Local d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut este dissabte a un xic de 27 anys per un delicte contra la seguretat viària, després de què el jove tinguera un accident, triplicant la taxa d’alcoholèmia, xocara contra una rotonda i deixara el seu cotxe atrapat dins d’una font.

 

L’incident ha tingut lloc a les 6,30 hores de la matinada, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de Dénia en Alacant, direcció a València, ha perdut el control introduint-se dins de la rotonda i quedant atrapat a l’interior de la font, per causes que ara investiga la Unitat d’Atestats

 

Immediatament s’han desplaçat al lloc dels fets dos patrulles de la Policia Local, la unitat d’Atestats, trànsit i una grua, així com els Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant.

 

 

Accident Alacant

Moment de l’accident | Policia Local d’Alacant

 

En una primera intervenció s’ha intentat traure al vehicle pels seus propis mitjans sense èxit, i després de més d’una hora, la Policia Local ha aconseguit traure’l utilitzant una rampa i una grua. En l’accident, el conductor, que circulava juntament amb una altra persona, no han resultat ferits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.

Investiguen com a crim masclista la mort d’una dona en una vivenda d’Almoradí

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 56 anys en una vivenda del centre d’Almoradí i ha detingut el seu marit, de 61 anys, com a sospitós.

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.