Xic borratxo de 27 anys xoca contra una rotonda i deixa el seu cotxe atrapat dins d’una font en Alacant

Accident Alacant

El vehicle dins de la font | Policia Local d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut este dissabte a un xic de 27 anys per un delicte contra la seguretat viària, després de què el jove tinguera un accident, triplicant la taxa d’alcoholèmia, xocara contra una rotonda i deixara el seu cotxe atrapat dins d’una font.

 

L’incident ha tingut lloc a les 6,30 hores de la matinada, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de Dénia en Alacant, direcció a València, ha perdut el control introduint-se dins de la rotonda i quedant atrapat a l’interior de la font, per causes que ara investiga la Unitat d’Atestats

 

Immediatament s’han desplaçat al lloc dels fets dos patrulles de la Policia Local, la unitat d’Atestats, trànsit i una grua, així com els Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant.

 

 

Accident Alacant

Moment de l’accident | Policia Local d’Alacant

 

En una primera intervenció s’ha intentat traure al vehicle pels seus propis mitjans sense èxit, i després de més d’una hora, la Policia Local ha aconseguit traure’l utilitzant una rampa i una grua. En l’accident, el conductor, que circulava juntament amb una altra persona, no han resultat ferits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.