Xic borratxo de 27 anys xoca contra una rotonda i deixa el seu cotxe atrapat dins d’una font en Alacant

Accident Alacant

El vehicle dins de la font | Policia Local d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut este dissabte a un xic de 27 anys per un delicte contra la seguretat viària, després de què el jove tinguera un accident, triplicant la taxa d’alcoholèmia, xocara contra una rotonda i deixara el seu cotxe atrapat dins d’una font.

 

L’incident ha tingut lloc a les 6,30 hores de la matinada, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de Dénia en Alacant, direcció a València, ha perdut el control introduint-se dins de la rotonda i quedant atrapat a l’interior de la font, per causes que ara investiga la Unitat d’Atestats

 

Immediatament s’han desplaçat al lloc dels fets dos patrulles de la Policia Local, la unitat d’Atestats, trànsit i una grua, així com els Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant.

 

 

Accident Alacant

Moment de l’accident | Policia Local d’Alacant

 

En una primera intervenció s’ha intentat traure al vehicle pels seus propis mitjans sense èxit, i després de més d’una hora, la Policia Local ha aconseguit traure’l utilitzant una rampa i una grua. En l’accident, el conductor, que circulava juntament amb una altra persona, no han resultat ferits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.