10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Més atropellaments a senglars en l’última setmana en Castelló

Imatge d’arxiu d’un porc senglar  | Twitter 

 

ACTUALITZAT 20/11/2019 12.30 hores. Esta última setmana, en les comarques de Castelló, diferents porcs senglars han sigut atropellats. Els fets s’han produït en algunes carreteres de cinc localitats del nord del territori valencià.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, estos últims dies diferents conductors han vist i atropellat alguns d’estos animals en la carretera CV-149, que unix Benicàssim amb la ciutat de Castelló de la Plana. Asseguren que fa pocs dies, de nit, «vam vore creuar a una manada d’uns 10 senglars d’un tamany no massa gran. No ens va passar res perquè no anàvem ràpid, però vam arribar a pegar-li amb el cotxe a un», ha explicat. Això sí, este testimoni també relata que hi havia algun d’estos exemplars morts al costat de la carretera.

 

En esta zona, segons expliquen alguns conductors, els animals acostumen a baixar des del Parc Natural del Desert de Les Palmes fins a les zones humides que hi han entre Benicàssim i Castelló, per tal d’alimentar-se i beure.

 

Altres incidents

A més d’estos incidents, el passat diumenge es van produir altres atropellaments a senglars, tots ells en menys de 24 hores. El primer en la CV-10, cap a les 18.50 hores, en la localitat de Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta. Més tard, cap a les 20.40 hores, es produïa un altre, en este cas en el quilòmetre 374 de l’AP-7 (autopista del Mediterrani), just a l’altura de la localitat de Santa Magdalena de Polpís, en la comarca del Baix Maestrat. I l’últim va passar cap a la mitjanit en una via secundària molt pròxima a la localitat de Sant Jordi, també en la comarca del Baix Maestrat.

  

Ja en el passat mes d’octubre es van produir diferents atropellaments a porcs senglars en altres poblacions pròximes. Segons indica Trànsit, enguany s’ha incrementat un 30% la xifra per esta classe d’accidents en les carreteres de les comarques de Castelló. Tot i els fets, no hi ha hagut que lamentar danys materials ni cap persona ha resultat ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.