A presó el navarrés que havia violat a la seua exparella i la tenia segrestada en Vinaròs

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic la va agredir, la violà i la segrestà | PIXABAY

 

ACTUALITZAT 21/11/2019 09.50 hores. El xic, de 30 anys i resident en Navarra, que va ser detingut el passat 15 de novembre en la carretera N-340, molt próxima a la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), per haver violat i segrestat a la seua exparella, ja ha ingressat en presó. El jove està acusat de matractament, segrest i agressió sexual.

 

Segons noves informacions de la Policia Nacional, s’ha ordenat que, el detingut, que ha passat a disposició de l’Autoritat Judicial en Vinaròs, ingresse en presó, a l’espera de que siga jutjat en Pamplona, a on es faran càrrec del cas.

 

De Pamplona a Castelló

La parella es trobava en terres castellonques perquè el xic va enganyar a la seua exnóvia: li va dir que pujara al cotxe, que la duria al treball, però va emprendre camí fins arribar a la comarca del nord de Castelló, segons han explicat agents policials.

 

Pel que pareix, la xica havia decidit acabar amb la relació que havien començat feia mig any, només un dia abans dels fets, i ell no s’ho havia pres bé. Per això, una volta la xica es va deixar convéncer per a pujar al cotxe, la va agredir, la violà i pegà a fugir cap a la província de Castelló, amb ella retinguda en el cotxe.

 

El mateix autor dels fets va ser qui va posar una denúncia a la Policia per la desaparició de la xica, però un altre xic, l’exmarit de la víctima, en conéixer els fets, va avisar al Cos de la Policia Nacional de què havia sigut el denunciant qui se l’havia emportat.

 

Gràcies a una cridada de telèfon de la jove des del cotxe, que va aprofitar per a fer quan la seua exparella estava distreta, la Policia Nacional va poder conéixer el lloc a on es trobaven els dos, una volta localitzada la ubicació de la telefonada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.