A presó el navarrés que havia violat a la seua exparella i la tenia segrestada en Vinaròs

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic la va agredir, la violà i la segrestà | PIXABAY

 

ACTUALITZAT 21/11/2019 09.50 hores. El xic, de 30 anys i resident en Navarra, que va ser detingut el passat 15 de novembre en la carretera N-340, molt próxima a la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), per haver violat i segrestat a la seua exparella, ja ha ingressat en presó. El jove està acusat de matractament, segrest i agressió sexual.

 

Segons noves informacions de la Policia Nacional, s’ha ordenat que, el detingut, que ha passat a disposició de l’Autoritat Judicial en Vinaròs, ingresse en presó, a l’espera de que siga jutjat en Pamplona, a on es faran càrrec del cas.

 

De Pamplona a Castelló

La parella es trobava en terres castellonques perquè el xic va enganyar a la seua exnóvia: li va dir que pujara al cotxe, que la duria al treball, però va emprendre camí fins arribar a la comarca del nord de Castelló, segons han explicat agents policials.

 

Pel que pareix, la xica havia decidit acabar amb la relació que havien començat feia mig any, només un dia abans dels fets, i ell no s’ho havia pres bé. Per això, una volta la xica es va deixar convéncer per a pujar al cotxe, la va agredir, la violà i pegà a fugir cap a la província de Castelló, amb ella retinguda en el cotxe.

 

El mateix autor dels fets va ser qui va posar una denúncia a la Policia per la desaparició de la xica, però un altre xic, l’exmarit de la víctima, en conéixer els fets, va avisar al Cos de la Policia Nacional de què havia sigut el denunciant qui se l’havia emportat.

 

Gràcies a una cridada de telèfon de la jove des del cotxe, que va aprofitar per a fer quan la seua exparella estava distreta, la Policia Nacional va poder conéixer el lloc a on es trobaven els dos, una volta localitzada la ubicació de la telefonada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.