A presó el navarrés que havia violat a la seua exparella i la tenia segrestada en Vinaròs

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic la va agredir, la violà i la segrestà | PIXABAY

 

ACTUALITZAT 21/11/2019 09.50 hores. El xic, de 30 anys i resident en Navarra, que va ser detingut el passat 15 de novembre en la carretera N-340, molt próxima a la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), per haver violat i segrestat a la seua exparella, ja ha ingressat en presó. El jove està acusat de matractament, segrest i agressió sexual.

 

Segons noves informacions de la Policia Nacional, s’ha ordenat que, el detingut, que ha passat a disposició de l’Autoritat Judicial en Vinaròs, ingresse en presó, a l’espera de que siga jutjat en Pamplona, a on es faran càrrec del cas.

 

De Pamplona a Castelló

La parella es trobava en terres castellonques perquè el xic va enganyar a la seua exnóvia: li va dir que pujara al cotxe, que la duria al treball, però va emprendre camí fins arribar a la comarca del nord de Castelló, segons han explicat agents policials.

 

Pel que pareix, la xica havia decidit acabar amb la relació que havien començat feia mig any, només un dia abans dels fets, i ell no s’ho havia pres bé. Per això, una volta la xica es va deixar convéncer per a pujar al cotxe, la va agredir, la violà i pegà a fugir cap a la província de Castelló, amb ella retinguda en el cotxe.

 

El mateix autor dels fets va ser qui va posar una denúncia a la Policia per la desaparició de la xica, però un altre xic, l’exmarit de la víctima, en conéixer els fets, va avisar al Cos de la Policia Nacional de què havia sigut el denunciant qui se l’havia emportat.

 

Gràcies a una cridada de telèfon de la jove des del cotxe, que va aprofitar per a fer quan la seua exparella estava distreta, la Policia Nacional va poder conéixer el lloc a on es trobaven els dos, una volta localitzada la ubicació de la telefonada.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.