Carrefour oferix un producte nacional que triomfa en tot el món

 

Carrefour ha arrasat amb el formatge d’origen nacional fabricat per Formatges Artesans Villarejo SL. La cadena és una de les companyies de distribució que comercialitza 2.000 quilos de formatge manxec elaborat pel productor ‘Cuenca Quesos Artesanos Villarejo SL’.

 

El formatge d’origen nacional de Carrefour

Este exercici complix el compromís de la companyia amb les xicotetes i mitjanes empreses amb dificultats en els seus canals de venda a causa de la pandèmia del Covid-19, i aposta pel comerç de proximitat.

 

 

El productor Formatges Artesans Villarejo SL ha sigut el proveïdor de Carrefour des 2017. Des del municipi de Villarejo de Fuentes (Conca), es dedica a l’elaboració artesanal de formatge manxec i després, gràcies a l’ajuda de la cadena, el distribuïx en hipermercats de Conca, Talavera, Saragossa i Madrid .

 

 

El proveïdor de formatges d’origen artesanal està situat en el centre de la Manxa i es va fundar el 1987. La seua producció basada en el mètode tradicional sempre ha estat vinculada a fer formatges manxecs i d’ovella d’una qualitat excel·lent. Una cosa que l’ha portat a ser reconeguda a guanyar més de 30 premis internacionals.

 

Una qualitat excel·lent

De fet, en agost de l’any 2019, la formatgeria va ser guardonada amb cinc estrelles al prestigiós concurs «Great Taste Awards» celebrat en Londres. A demés, al certamen «World Cheese Awards» de l’octubre d’este mateix any va obtindre 4 premis.

 

 

El formatge que es va endur la medalla d’or i que, per tant, se li reconeix com el millor del món en la seua categoria ha sigut El formatge Manchego DOP Semicurat ‘Nuestra señora de Fuentes’  Este producte posseeix una escorça natural de color marró clar, una textura molt cremosa i un interior de color ivori intens.

 

 

A demés, també es va conseguir un Super Gold -la màxima distinció- pel formatge d’ovella artesà curat amb mantega, farigola i romaní «Villarejo», fabricat per l’empresa Albacete Vega Sotuélamos. Es caracteritza pel seu color ivori intens i per una textura cremosa amb ulls repartits per tot el seu interior.

 

Dos medalles més

En 2019 altres productes distribuïts per la marca Carrefour Select que van ser guardonats en categories inferiors van ser:

  • El formatge anyenc d’ovella envellit en mantega que va rebre la medalla d’or, després de 12 mesos de curació. Este formatge es caracteritza per tindre un sabor intens i una textura suau, però cremós al paladar. A demés, el preu d’este producte és de 22,27 euros / quilo.
  • El formatge d’ovella curat amb tòfona negra que ha conseguit la medalla de plata. Este formatge ha estat en curació 3,5 mesos, com a mínim, i té un gust més pronunciat que genera un equilibri entre la tòfona i el formatge. El preu d’este article és de 27,50 euros / quilo.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.