Carrefour oferix un producte nacional que triomfa en tot el món

 

Carrefour ha arrasat amb el formatge d’origen nacional fabricat per Formatges Artesans Villarejo SL. La cadena és una de les companyies de distribució que comercialitza 2.000 quilos de formatge manxec elaborat pel productor ‘Cuenca Quesos Artesanos Villarejo SL’.

 

El formatge d’origen nacional de Carrefour

Este exercici complix el compromís de la companyia amb les xicotetes i mitjanes empreses amb dificultats en els seus canals de venda a causa de la pandèmia del Covid-19, i aposta pel comerç de proximitat.

 

 

El productor Formatges Artesans Villarejo SL ha sigut el proveïdor de Carrefour des 2017. Des del municipi de Villarejo de Fuentes (Conca), es dedica a l’elaboració artesanal de formatge manxec i després, gràcies a l’ajuda de la cadena, el distribuïx en hipermercats de Conca, Talavera, Saragossa i Madrid .

 

 

El proveïdor de formatges d’origen artesanal està situat en el centre de la Manxa i es va fundar el 1987. La seua producció basada en el mètode tradicional sempre ha estat vinculada a fer formatges manxecs i d’ovella d’una qualitat excel·lent. Una cosa que l’ha portat a ser reconeguda a guanyar més de 30 premis internacionals.

 

Una qualitat excel·lent

De fet, en agost de l’any 2019, la formatgeria va ser guardonada amb cinc estrelles al prestigiós concurs «Great Taste Awards» celebrat en Londres. A demés, al certamen «World Cheese Awards» de l’octubre d’este mateix any va obtindre 4 premis.

 

 

El formatge que es va endur la medalla d’or i que, per tant, se li reconeix com el millor del món en la seua categoria ha sigut El formatge Manchego DOP Semicurat ‘Nuestra señora de Fuentes’  Este producte posseeix una escorça natural de color marró clar, una textura molt cremosa i un interior de color ivori intens.

 

 

A demés, també es va conseguir un Super Gold -la màxima distinció- pel formatge d’ovella artesà curat amb mantega, farigola i romaní «Villarejo», fabricat per l’empresa Albacete Vega Sotuélamos. Es caracteritza pel seu color ivori intens i per una textura cremosa amb ulls repartits per tot el seu interior.

 

Dos medalles més

En 2019 altres productes distribuïts per la marca Carrefour Select que van ser guardonats en categories inferiors van ser:

  • El formatge anyenc d’ovella envellit en mantega que va rebre la medalla d’or, després de 12 mesos de curació. Este formatge es caracteritza per tindre un sabor intens i una textura suau, però cremós al paladar. A demés, el preu d’este producte és de 22,27 euros / quilo.
  • El formatge d’ovella curat amb tòfona negra que ha conseguit la medalla de plata. Este formatge ha estat en curació 3,5 mesos, com a mínim, i té un gust més pronunciat que genera un equilibri entre la tòfona i el formatge. El preu d’este article és de 27,50 euros / quilo.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.