Carrefour oferix un producte nacional que triomfa en tot el món

 

Carrefour ha arrasat amb el formatge d’origen nacional fabricat per Formatges Artesans Villarejo SL. La cadena és una de les companyies de distribució que comercialitza 2.000 quilos de formatge manxec elaborat pel productor ‘Cuenca Quesos Artesanos Villarejo SL’.

 

El formatge d’origen nacional de Carrefour

Este exercici complix el compromís de la companyia amb les xicotetes i mitjanes empreses amb dificultats en els seus canals de venda a causa de la pandèmia del Covid-19, i aposta pel comerç de proximitat.

 

 

El productor Formatges Artesans Villarejo SL ha sigut el proveïdor de Carrefour des 2017. Des del municipi de Villarejo de Fuentes (Conca), es dedica a l’elaboració artesanal de formatge manxec i després, gràcies a l’ajuda de la cadena, el distribuïx en hipermercats de Conca, Talavera, Saragossa i Madrid .

 

 

El proveïdor de formatges d’origen artesanal està situat en el centre de la Manxa i es va fundar el 1987. La seua producció basada en el mètode tradicional sempre ha estat vinculada a fer formatges manxecs i d’ovella d’una qualitat excel·lent. Una cosa que l’ha portat a ser reconeguda a guanyar més de 30 premis internacionals.

 

Una qualitat excel·lent

De fet, en agost de l’any 2019, la formatgeria va ser guardonada amb cinc estrelles al prestigiós concurs «Great Taste Awards» celebrat en Londres. A demés, al certamen «World Cheese Awards» de l’octubre d’este mateix any va obtindre 4 premis.

 

 

El formatge que es va endur la medalla d’or i que, per tant, se li reconeix com el millor del món en la seua categoria ha sigut El formatge Manchego DOP Semicurat ‘Nuestra señora de Fuentes’  Este producte posseeix una escorça natural de color marró clar, una textura molt cremosa i un interior de color ivori intens.

 

 

A demés, també es va conseguir un Super Gold -la màxima distinció- pel formatge d’ovella artesà curat amb mantega, farigola i romaní «Villarejo», fabricat per l’empresa Albacete Vega Sotuélamos. Es caracteritza pel seu color ivori intens i per una textura cremosa amb ulls repartits per tot el seu interior.

 

Dos medalles més

En 2019 altres productes distribuïts per la marca Carrefour Select que van ser guardonats en categories inferiors van ser:

  • El formatge anyenc d’ovella envellit en mantega que va rebre la medalla d’or, després de 12 mesos de curació. Este formatge es caracteritza per tindre un sabor intens i una textura suau, però cremós al paladar. A demés, el preu d’este producte és de 22,27 euros / quilo.
  • El formatge d’ovella curat amb tòfona negra que ha conseguit la medalla de plata. Este formatge ha estat en curació 3,5 mesos, com a mínim, i té un gust més pronunciat que genera un equilibri entre la tòfona i el formatge. El preu d’este article és de 27,50 euros / quilo.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.