Carrefour oferix un producte nacional que triomfa en tot el món

 

Carrefour ha arrasat amb el formatge d’origen nacional fabricat per Formatges Artesans Villarejo SL. La cadena és una de les companyies de distribució que comercialitza 2.000 quilos de formatge manxec elaborat pel productor ‘Cuenca Quesos Artesanos Villarejo SL’.

 

El formatge d’origen nacional de Carrefour

Este exercici complix el compromís de la companyia amb les xicotetes i mitjanes empreses amb dificultats en els seus canals de venda a causa de la pandèmia del Covid-19, i aposta pel comerç de proximitat.

 

 

El productor Formatges Artesans Villarejo SL ha sigut el proveïdor de Carrefour des 2017. Des del municipi de Villarejo de Fuentes (Conca), es dedica a l’elaboració artesanal de formatge manxec i després, gràcies a l’ajuda de la cadena, el distribuïx en hipermercats de Conca, Talavera, Saragossa i Madrid .

 

 

El proveïdor de formatges d’origen artesanal està situat en el centre de la Manxa i es va fundar el 1987. La seua producció basada en el mètode tradicional sempre ha estat vinculada a fer formatges manxecs i d’ovella d’una qualitat excel·lent. Una cosa que l’ha portat a ser reconeguda a guanyar més de 30 premis internacionals.

 

Una qualitat excel·lent

De fet, en agost de l’any 2019, la formatgeria va ser guardonada amb cinc estrelles al prestigiós concurs «Great Taste Awards» celebrat en Londres. A demés, al certamen «World Cheese Awards» de l’octubre d’este mateix any va obtindre 4 premis.

 

 

El formatge que es va endur la medalla d’or i que, per tant, se li reconeix com el millor del món en la seua categoria ha sigut El formatge Manchego DOP Semicurat ‘Nuestra señora de Fuentes’  Este producte posseeix una escorça natural de color marró clar, una textura molt cremosa i un interior de color ivori intens.

 

 

A demés, també es va conseguir un Super Gold -la màxima distinció- pel formatge d’ovella artesà curat amb mantega, farigola i romaní «Villarejo», fabricat per l’empresa Albacete Vega Sotuélamos. Es caracteritza pel seu color ivori intens i per una textura cremosa amb ulls repartits per tot el seu interior.

 

Dos medalles més

En 2019 altres productes distribuïts per la marca Carrefour Select que van ser guardonats en categories inferiors van ser:

  • El formatge anyenc d’ovella envellit en mantega que va rebre la medalla d’or, després de 12 mesos de curació. Este formatge es caracteritza per tindre un sabor intens i una textura suau, però cremós al paladar. A demés, el preu d’este producte és de 22,27 euros / quilo.
  • El formatge d’ovella curat amb tòfona negra que ha conseguit la medalla de plata. Este formatge ha estat en curació 3,5 mesos, com a mínim, i té un gust més pronunciat que genera un equilibri entre la tòfona i el formatge. El preu d’este article és de 27,50 euros / quilo.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.