Carrefour oferix un producte nacional que triomfa en tot el món

 

Carrefour ha arrasat amb el formatge d’origen nacional fabricat per Formatges Artesans Villarejo SL. La cadena és una de les companyies de distribució que comercialitza 2.000 quilos de formatge manxec elaborat pel productor ‘Cuenca Quesos Artesanos Villarejo SL’.

 

El formatge d’origen nacional de Carrefour

Este exercici complix el compromís de la companyia amb les xicotetes i mitjanes empreses amb dificultats en els seus canals de venda a causa de la pandèmia del Covid-19, i aposta pel comerç de proximitat.

 

 

El productor Formatges Artesans Villarejo SL ha sigut el proveïdor de Carrefour des 2017. Des del municipi de Villarejo de Fuentes (Conca), es dedica a l’elaboració artesanal de formatge manxec i després, gràcies a l’ajuda de la cadena, el distribuïx en hipermercats de Conca, Talavera, Saragossa i Madrid .

 

 

El proveïdor de formatges d’origen artesanal està situat en el centre de la Manxa i es va fundar el 1987. La seua producció basada en el mètode tradicional sempre ha estat vinculada a fer formatges manxecs i d’ovella d’una qualitat excel·lent. Una cosa que l’ha portat a ser reconeguda a guanyar més de 30 premis internacionals.

 

Una qualitat excel·lent

De fet, en agost de l’any 2019, la formatgeria va ser guardonada amb cinc estrelles al prestigiós concurs «Great Taste Awards» celebrat en Londres. A demés, al certamen «World Cheese Awards» de l’octubre d’este mateix any va obtindre 4 premis.

 

 

El formatge que es va endur la medalla d’or i que, per tant, se li reconeix com el millor del món en la seua categoria ha sigut El formatge Manchego DOP Semicurat ‘Nuestra señora de Fuentes’  Este producte posseeix una escorça natural de color marró clar, una textura molt cremosa i un interior de color ivori intens.

 

 

A demés, també es va conseguir un Super Gold -la màxima distinció- pel formatge d’ovella artesà curat amb mantega, farigola i romaní «Villarejo», fabricat per l’empresa Albacete Vega Sotuélamos. Es caracteritza pel seu color ivori intens i per una textura cremosa amb ulls repartits per tot el seu interior.

 

Dos medalles més

En 2019 altres productes distribuïts per la marca Carrefour Select que van ser guardonats en categories inferiors van ser:

  • El formatge anyenc d’ovella envellit en mantega que va rebre la medalla d’or, després de 12 mesos de curació. Este formatge es caracteritza per tindre un sabor intens i una textura suau, però cremós al paladar. A demés, el preu d’este producte és de 22,27 euros / quilo.
  • El formatge d’ovella curat amb tòfona negra que ha conseguit la medalla de plata. Este formatge ha estat en curació 3,5 mesos, com a mínim, i té un gust més pronunciat que genera un equilibri entre la tòfona i el formatge. El preu d’este article és de 27,50 euros / quilo.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.