Netflix, utilitzada com a reclam d’una nova estafa per Internet

Los clientes ya están recibiendo un mail con las nuevas tarifas de Netflix

Per tal de donar més credibilitat a l’estafa, els estafadors utilitzen el logo de Netflix | València Diari

 

Una de les plataformes de continguts televisius més famoses, Netflix, ha sigut utilitzada com a reclam d’una nova ciberestafa. Segons ha informat l’Oficina de Seguretat de l’Internauta, els ciberestafadors utilitzen una sèrie de correus electrònics a on s’incita a l’usuari de la plataforma a actualitzar les seues dades bancàries. D’eixa manera, els ciberestafadors poden accedir als comptes bancaris dels usuaris estafats. Eixa classe de ciberestafa és coneguda com a ‘Pishing’.

 

 

El fals «actualització de la forma de pagament»

Per tal de poder detectar eixe cas de ‘Pishing’ és imprescindible fixar-se en el títol del presumpte document enviat: «Actualice su información de pago hoy». D’eixa manera, et volen fer creure que existix algun problema amb el cobrament del servici de Netflix i que, per tant, s’han d’actualitzar les dades bancàries. 

 

Si la víctima cau en l’estafa, la web fraudulenta indica, després que haja modificat les dades, que en un període breu de temps rebrà un SMS amb un codi que s’haurà d’introduir per tal de confirmar l’operació. Un codi que no arribarà mai, ja que els ciberestafadors hauran complit el seu objectiu d’obtindre l’accés a les dades bancàries.

 

En el cas que s’haja sigut víctima d’este nou cas de ‘Pishing’, es recomana que s’avise immediatament a la sucursal bancaria per tal de poder evitar que els estafadors facen la sostracció de diners del compte bancari de la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.