7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Netflix, utilitzada com a reclam d’una nova estafa per Internet

Los clientes ya están recibiendo un mail con las nuevas tarifas de Netflix

Per tal de donar més credibilitat a l’estafa, els estafadors utilitzen el logo de Netflix | València Diari

 

Una de les plataformes de continguts televisius més famoses, Netflix, ha sigut utilitzada com a reclam d’una nova ciberestafa. Segons ha informat l’Oficina de Seguretat de l’Internauta, els ciberestafadors utilitzen una sèrie de correus electrònics a on s’incita a l’usuari de la plataforma a actualitzar les seues dades bancàries. D’eixa manera, els ciberestafadors poden accedir als comptes bancaris dels usuaris estafats. Eixa classe de ciberestafa és coneguda com a ‘Pishing’.

 

 

El fals «actualització de la forma de pagament»

Per tal de poder detectar eixe cas de ‘Pishing’ és imprescindible fixar-se en el títol del presumpte document enviat: «Actualice su información de pago hoy». D’eixa manera, et volen fer creure que existix algun problema amb el cobrament del servici de Netflix i que, per tant, s’han d’actualitzar les dades bancàries. 

 

Si la víctima cau en l’estafa, la web fraudulenta indica, després que haja modificat les dades, que en un període breu de temps rebrà un SMS amb un codi que s’haurà d’introduir per tal de confirmar l’operació. Un codi que no arribarà mai, ja que els ciberestafadors hauran complit el seu objectiu d’obtindre l’accés a les dades bancàries.

 

En el cas que s’haja sigut víctima d’este nou cas de ‘Pishing’, es recomana que s’avise immediatament a la sucursal bancaria per tal de poder evitar que els estafadors facen la sostracció de diners del compte bancari de la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.