14.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Netflix, utilitzada com a reclam d’una nova estafa per Internet

Los clientes ya están recibiendo un mail con las nuevas tarifas de Netflix

Per tal de donar més credibilitat a l’estafa, els estafadors utilitzen el logo de Netflix | València Diari

 

Una de les plataformes de continguts televisius més famoses, Netflix, ha sigut utilitzada com a reclam d’una nova ciberestafa. Segons ha informat l’Oficina de Seguretat de l’Internauta, els ciberestafadors utilitzen una sèrie de correus electrònics a on s’incita a l’usuari de la plataforma a actualitzar les seues dades bancàries. D’eixa manera, els ciberestafadors poden accedir als comptes bancaris dels usuaris estafats. Eixa classe de ciberestafa és coneguda com a ‘Pishing’.

 

 

El fals «actualització de la forma de pagament»

Per tal de poder detectar eixe cas de ‘Pishing’ és imprescindible fixar-se en el títol del presumpte document enviat: «Actualice su información de pago hoy». D’eixa manera, et volen fer creure que existix algun problema amb el cobrament del servici de Netflix i que, per tant, s’han d’actualitzar les dades bancàries. 

 

Si la víctima cau en l’estafa, la web fraudulenta indica, després que haja modificat les dades, que en un període breu de temps rebrà un SMS amb un codi que s’haurà d’introduir per tal de confirmar l’operació. Un codi que no arribarà mai, ja que els ciberestafadors hauran complit el seu objectiu d’obtindre l’accés a les dades bancàries.

 

En el cas que s’haja sigut víctima d’este nou cas de ‘Pishing’, es recomana que s’avise immediatament a la sucursal bancaria per tal de poder evitar que els estafadors facen la sostracció de diners del compte bancari de la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.