Netflix, utilitzada com a reclam d’una nova estafa per Internet

Ejemplo de shortcode con estilo
Per tal de donar més credibilitat a l’estafa, els estafadors utilitzen el logo de Netflix | València Diari   Una de les plataformes de continguts televisius més famoses, Netflix, ha sigut utilitzada com a reclam d’una nova ciberestafa. Segons ha informat l’Oficina de Seguretat de l’Internauta, els ciberestafadors utilitzen una sèrie de correus electrònics a on s’incita a l’usuari de […]
Los clientes ya están recibiendo un mail con las nuevas tarifas de Netflix

Per tal de donar més credibilitat a l’estafa, els estafadors utilitzen el logo de Netflix | València Diari

 

Una de les plataformes de continguts televisius més famoses, Netflix, ha sigut utilitzada com a reclam d’una nova ciberestafa. Segons ha informat l’Oficina de Seguretat de l’Internauta, els ciberestafadors utilitzen una sèrie de correus electrònics a on s’incita a l’usuari de la plataforma a actualitzar les seues dades bancàries. D’eixa manera, els ciberestafadors poden accedir als comptes bancaris dels usuaris estafats. Eixa classe de ciberestafa és coneguda com a ‘Pishing’.

 

 

El fals «actualització de la forma de pagament»

Per tal de poder detectar eixe cas de ‘Pishing’ és imprescindible fixar-se en el títol del presumpte document enviat: «Actualice su información de pago hoy». D’eixa manera, et volen fer creure que existix algun problema amb el cobrament del servici de Netflix i que, per tant, s’han d’actualitzar les dades bancàries. 

 

Si la víctima cau en l’estafa, la web fraudulenta indica, després que haja modificat les dades, que en un període breu de temps rebrà un SMS amb un codi que s’haurà d’introduir per tal de confirmar l’operació. Un codi que no arribarà mai, ja que els ciberestafadors hauran complit el seu objectiu d’obtindre l’accés a les dades bancàries.

 

En el cas que s’haja sigut víctima d’este nou cas de ‘Pishing’, es recomana que s’avise immediatament a la sucursal bancaria per tal de poder evitar que els estafadors facen la sostracció de diners del compte bancari de la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.

Demanen una neteja urgent de les platges afectades per la dana Adam

La Generalitat reclama al Govern central que netege les platges de Tavernes de la Valldigna i Cullera i accelere les actuacions de protecció del litoral.

Els pobles afectats per la dana Adam rebran més de tres milions

La Diputació de València ha anunciat més de tres milions d’euros per als municipis afectats per la dana Adam, a més dels 750.000 euros ja aprovats. Els bombers han fet 250 rescats terrestres i 40 aeris.

Gonorrea i clamídia augmenten a la Comunitat Valenciana

La gonorrea i la clamídia han augmentat lleugerament en 2025 a la Comunitat Valenciana. La sífilis i el limfogranuloma veneri han baixat, segons l’Institut de Salut Carlos III.