10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

El refresc més saludable es pot comprar en el Mercadona

Imatge d'arxiu de persones brindant

Imatge d’arxiu de persones brindant | pixabay

Mercadona seguix innovant i oferint productes diferents, saludables i a bon preu a tots els seus clients. Si els seus cereals sense sucres afegits, catalogats com els més saludables del mercat, ja van causar furor, ara la cadena valenciana torna a sorprendre amb l’última novetat que acaba de llançar al mercat, una beguda poc coneguda i molt peculiar: el suc d’Àloe Vera.

 

Sí, ho estàs llegint bé, encara que habitualment relacionem esta planta amb les seues propietats calmants i hidratants, i la trobem en cremes, olis especials i sabons, l’Àloe Vera també pot ser beguda en forma de suc.

Moltes propietats

En este cas, Mercadona ha posat a la venda un suc que conté un 30% de polpa d’Àloe Vera, en dues versions, l”Aloe Vera Natural’ i ‘Zero’, a un preu d’1,20 euros, gràcies al qual pots conseguir tots els beneficis de l’Àloe Vera, ja que es tracta d’una planta amb alt contingut en vitamines A, B,C del grup B i conté diferents minerals com ara el calci, el sodi, el potassi, o el magnesi, que ajuden a combatre el cansament.

 

Per si això no fora prou, l’Àloe Vera és un potent antioxidant natural que activa les nostres defenses, protegint-nos dels possibles refredats d’hivern, grips o faringitis. Per tot això, es recomana vore entre una i tres voltes al dia un got de 50 ml d’aquesta beguda que a més, t’ajudarà a controlar els teus nivells de colesterol i triglicèrids, convertint-se en una de les begudes més saludables del mercat. Això sí, s’ha d’anar amb cura de no abusar-ne i de mantindre un consum responsable, ja que si es veu en excés, pot causar irritacions digestives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.