Retiren dels supermercats valencians uns coneguts cereals

Musli

L’etiqueta no mencionava la presència de cacauet | Pixabay

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha emés una alerta sanitària sobre un conegut musli amb fruites que conté traces de cacauet que no estan mencionades en el seu etiquetatge. L’organisme, depenent de Sanitat, ha detectat la presència d’este al·lergen gràcies a un avís de les autoritats sanitàries de Madrid i ja s’ha començat a retirar de supermercats i establiments d’alimentació de tot l’estat, el territori valencià inclòs.

 

La marca i els lots afectats

El producte que està afectat per esta alerta és el musli amb fruites de la marca Mestemach amb un pes de 750 grams. Concretament, s’ha informat de tres lots afectats amb dates de caducitat del 02/09/2020, 30/09/2020 i 15/11/2020.

 

L’AESAN ha recomanat a tots aquells consumidors al·lèrgics al cacauet que puguen haver comprat este aliment que eviten consumir-lo. Per una altra banda, han confirmat que no suposa cap risc per als altres consumidors. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.