El superaliment de Mercadona que ha tornat i vola de les estanteries

 

Mercadona ha triomfat amb el seu salmó al natural enllaunat. Hi ha productes de la cadena de supermercats que són tot un èxit, fins al punt que s’esgoten i desapareixen ràpidament i són objecte d’interès en les xarxes socials.

 

El cas del salmó enllaunat

Este ha sigut el cas del salmó natural d’Hacendado que la companyia va traure fa un any. El salmó és un dels aliments més saludables. És una excel·lent font de vitamines B12 i B6, proteïnes, àcids grassos essencials, minerals com el seleni o el magnesi, i a demés, és ric en calci.

 

La seua popularitat va incrementar quan es va descobrir que, a demés, era beneficiós per al cor i el sistema circulatori, gràcies al seu contingut d’omega-3 i la quantitat d’àcid gras que repara els teixits, baixa la pressió arterial, endurix les artèries i allunya les possibilitats de patir atacs de cor.

 

Durant mesos, l’estanteria que se situa entremig de les llaunes de boníto del nord en escabetx de la marca Hacendado i les xicotetes caixes blaves de ventresca de tonyina en oli d’oliva, va quedar buit.

 

La decisió de Mercadona

Que la cadena no tinguera este superaliment en les seues botigues, va provocar una revolució en les xarxes i va generar una onada de preguntes d’usuaris que ja contemplaven el producte sí o sí en les seues compres setmanals, cosa comprensible si tenim en compte tots els beneficis que presenta el salmó, venut a demés a un preu econòmic, de 2,65 euros.

 

Dies després de les preguntes dels clients, la cadena de supermercats presidida per Juan Roig va informar que treballava a tota màquina per a reposar el producte abans de Nadal, però no ho va conseguir. No obstant això, en gener d’este mateix any l’espera va acabar i el salmó natural enllaunat d’Hacendado va tornar a triomfar als supermercats Mercadona.

 

 

 

Com hem pogut vore, el salmó en llauna s’ha convertit en un dels articles preferits de molts clients en l’últim any. En concret des de mitjans de 2018, quan la cadena va començar a incloure’l en les seues estanteries com a part de la seua oferta.

 

Un producte essencial del ‘realfooding’

El reconegut ‘influencer’ i nutricionista Carlos Ríos és un dels que ha contribuït que el salmó enllaunat siga un dels aliments més estimats pels consumidors. Ríos va afegir el producte en una publicació d’Instagram en la que recomanava alguns articles per a fer un sopar ràpid, entre els que es trobaven els pebrots rostits, quinoa, olives, advocat i com no, el salmó.

 

Les conserves de peix solen generar molts dubtes entre els consumidors que es disposen a seguir una dieta equilibrada, però el mateix Ríos va explicar una volta en ‘El Comidista’ que sempre que estes siguen al natural o en oli d’oliva, són més sans que en oli de gira-sol, tot i que s’hauria de «prioritzar el peix fresc».

 

 

En general, el salmó seguix tenint la reputació d’aliment sa. Mercadona no només el ven enllaunat, sinó també fumat, marinat, al curri, fresc, sense aletes ni escates i, a voltes, en rodanxes. L’empresa també ha intentat innovar i ha començat a comercialitzar una pizza de salmó i gambes, un sandvitx de salmó i formatge i makis de salmó, entre altres.

Últimes notícies

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.