13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El superaliment de Mercadona que ha tornat i vola de les estanteries

 

Mercadona ha triomfat amb el seu salmó al natural enllaunat. Hi ha productes de la cadena de supermercats que són tot un èxit, fins al punt que s’esgoten i desapareixen ràpidament i són objecte d’interès en les xarxes socials.

 

El cas del salmó enllaunat

Este ha sigut el cas del salmó natural d’Hacendado que la companyia va traure fa un any. El salmó és un dels aliments més saludables. És una excel·lent font de vitamines B12 i B6, proteïnes, àcids grassos essencials, minerals com el seleni o el magnesi, i a demés, és ric en calci.

 

La seua popularitat va incrementar quan es va descobrir que, a demés, era beneficiós per al cor i el sistema circulatori, gràcies al seu contingut d’omega-3 i la quantitat d’àcid gras que repara els teixits, baixa la pressió arterial, endurix les artèries i allunya les possibilitats de patir atacs de cor.

 

Durant mesos, l’estanteria que se situa entremig de les llaunes de boníto del nord en escabetx de la marca Hacendado i les xicotetes caixes blaves de ventresca de tonyina en oli d’oliva, va quedar buit.

 

La decisió de Mercadona

Que la cadena no tinguera este superaliment en les seues botigues, va provocar una revolució en les xarxes i va generar una onada de preguntes d’usuaris que ja contemplaven el producte sí o sí en les seues compres setmanals, cosa comprensible si tenim en compte tots els beneficis que presenta el salmó, venut a demés a un preu econòmic, de 2,65 euros.

 

Dies després de les preguntes dels clients, la cadena de supermercats presidida per Juan Roig va informar que treballava a tota màquina per a reposar el producte abans de Nadal, però no ho va conseguir. No obstant això, en gener d’este mateix any l’espera va acabar i el salmó natural enllaunat d’Hacendado va tornar a triomfar als supermercats Mercadona.

 

 

 

Com hem pogut vore, el salmó en llauna s’ha convertit en un dels articles preferits de molts clients en l’últim any. En concret des de mitjans de 2018, quan la cadena va començar a incloure’l en les seues estanteries com a part de la seua oferta.

 

Un producte essencial del ‘realfooding’

El reconegut ‘influencer’ i nutricionista Carlos Ríos és un dels que ha contribuït que el salmó enllaunat siga un dels aliments més estimats pels consumidors. Ríos va afegir el producte en una publicació d’Instagram en la que recomanava alguns articles per a fer un sopar ràpid, entre els que es trobaven els pebrots rostits, quinoa, olives, advocat i com no, el salmó.

 

Les conserves de peix solen generar molts dubtes entre els consumidors que es disposen a seguir una dieta equilibrada, però el mateix Ríos va explicar una volta en ‘El Comidista’ que sempre que estes siguen al natural o en oli d’oliva, són més sans que en oli de gira-sol, tot i que s’hauria de «prioritzar el peix fresc».

 

 

En general, el salmó seguix tenint la reputació d’aliment sa. Mercadona no només el ven enllaunat, sinó també fumat, marinat, al curri, fresc, sense aletes ni escates i, a voltes, en rodanxes. L’empresa també ha intentat innovar i ha començat a comercialitzar una pizza de salmó i gambes, un sandvitx de salmó i formatge i makis de salmó, entre altres.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.