El superaliment de Mercadona que ha tornat i vola de les estanteries

 

Mercadona ha triomfat amb el seu salmó al natural enllaunat. Hi ha productes de la cadena de supermercats que són tot un èxit, fins al punt que s’esgoten i desapareixen ràpidament i són objecte d’interès en les xarxes socials.

 

El cas del salmó enllaunat

Este ha sigut el cas del salmó natural d’Hacendado que la companyia va traure fa un any. El salmó és un dels aliments més saludables. És una excel·lent font de vitamines B12 i B6, proteïnes, àcids grassos essencials, minerals com el seleni o el magnesi, i a demés, és ric en calci.

 

La seua popularitat va incrementar quan es va descobrir que, a demés, era beneficiós per al cor i el sistema circulatori, gràcies al seu contingut d’omega-3 i la quantitat d’àcid gras que repara els teixits, baixa la pressió arterial, endurix les artèries i allunya les possibilitats de patir atacs de cor.

 

Durant mesos, l’estanteria que se situa entremig de les llaunes de boníto del nord en escabetx de la marca Hacendado i les xicotetes caixes blaves de ventresca de tonyina en oli d’oliva, va quedar buit.

 

La decisió de Mercadona

Que la cadena no tinguera este superaliment en les seues botigues, va provocar una revolució en les xarxes i va generar una onada de preguntes d’usuaris que ja contemplaven el producte sí o sí en les seues compres setmanals, cosa comprensible si tenim en compte tots els beneficis que presenta el salmó, venut a demés a un preu econòmic, de 2,65 euros.

 

Dies després de les preguntes dels clients, la cadena de supermercats presidida per Juan Roig va informar que treballava a tota màquina per a reposar el producte abans de Nadal, però no ho va conseguir. No obstant això, en gener d’este mateix any l’espera va acabar i el salmó natural enllaunat d’Hacendado va tornar a triomfar als supermercats Mercadona.

 

 

 

Com hem pogut vore, el salmó en llauna s’ha convertit en un dels articles preferits de molts clients en l’últim any. En concret des de mitjans de 2018, quan la cadena va començar a incloure’l en les seues estanteries com a part de la seua oferta.

 

Un producte essencial del ‘realfooding’

El reconegut ‘influencer’ i nutricionista Carlos Ríos és un dels que ha contribuït que el salmó enllaunat siga un dels aliments més estimats pels consumidors. Ríos va afegir el producte en una publicació d’Instagram en la que recomanava alguns articles per a fer un sopar ràpid, entre els que es trobaven els pebrots rostits, quinoa, olives, advocat i com no, el salmó.

 

Les conserves de peix solen generar molts dubtes entre els consumidors que es disposen a seguir una dieta equilibrada, però el mateix Ríos va explicar una volta en ‘El Comidista’ que sempre que estes siguen al natural o en oli d’oliva, són més sans que en oli de gira-sol, tot i que s’hauria de «prioritzar el peix fresc».

 

 

En general, el salmó seguix tenint la reputació d’aliment sa. Mercadona no només el ven enllaunat, sinó també fumat, marinat, al curri, fresc, sense aletes ni escates i, a voltes, en rodanxes. L’empresa també ha intentat innovar i ha començat a comercialitzar una pizza de salmó i gambes, un sandvitx de salmó i formatge i makis de salmó, entre altres.

Últimes notícies

Protecció Civil alerta que saber autoprotegir-se pot salvar vides en una emergència

La secretària general de Protecció civil i Emergències, Virginia Barcones, destaca a València que la població ha de saber com actuar sola durant els primers moments d’una emergència, marcats pel canvi climàtic i fenòmens extrems cada vegada més llargs.

Catalá descarta canvis en els actes del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’alcaldessa de València, María José Catalá, assegura que no modificarà els actes del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament i remeta la gestió a la Delegació del Govern.

Sedaví ja estava destrossat abans que arribara l’avís d’Es-Alert per la dana

L’alcalde de Sedaví, Josep Francesc Cabanes, ha explicat davant la jutgessa que el missatge d’Es-Alert es va rebre quan el municipi ja patia greus inundacions i carrers anegats de cotxes.

Els episodis extrems al Mediterrani són ara més violents i concentrats, segons Aemet

El cap de Climatologia d’Aemet en la Comunitat Valenciana, José Ángel Núñez, alerta que els fenòmens greus, com la dana de 2024, no són nous però sí més explosius i concentrats en poc de temps, fet que augmenta el perill d’inundacions al Mediterrani.

Dino Prizmic encapçala el cartell del Ferrero Forty Challenger a Villena

El croat Dino Prizmic, revelació de la temporada després de guanyar Djokovic i Shelton, lidera un Ferrero Forty Challenger amb fort accent espanyol a Villena, dotat amb més de 160.000 euros i 100 punts ATP per al campió.

Juan Carlos Ferrero conta en un llibre com ha forjat la seua mentalitat guanyadora

Juan Carlos Ferrero ha plasmat en el llibre 'Mentalidad ganadora. Más allá de la motivación, entre el hábito de la disciplina' el seu recorregut esportiu i personal, coincidint amb el torneig Alicante Ferrero Forty Challenger que se celebra a la seua acadèmia de Villena.

Barcala apel·la al 29-N com a oportunitat per a acabar amb la etapa del sanchisme

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, i altres dirigents del PP alacantí consideren l’avanç de les generals al 29-N com una ocasió per a un canvi de govern a Espanya i carreguen contra la gestió de Pedro Sánchez, especialment en habitatge i situació a Ceuta.

Compromís vol una opció valenciana al 100 % el 29-N i es distancia de Frente Amplio

Compromís ha reiterat que vol presentar-se al 29-N amb una candidatura valenciana al 100 % i, de moment, sense integrar-se en la plataforma Frente Amplio, tot i que manté converses amb altres actors polítics i socials.