Vila-real aposta per la targeta ‘Fem’ per a reactivar l’economia del municipi

 

L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de la covid-19.

Després d’un primer període d’adhesió de locals i de registre ciutadà, de moment 600 veïns l’han sol·licitada i 177 negocis s’han sumat fins hui al projecte.

Els ciutadans que han sol·licitat ja la seua targeta Fem Poble rebran un SMS amb la data i el lloc on podran recollir-la. Una vegada en el punt de recollida, els usuaris rebran instruccions de com activar la targeta i, a partir d’aleshores, podran utilitzar-la comprant en els establiments adherits a la campanya, que estaran identificats amb un distintiu de ‘Fem poble‘.

En l’actualitat són 177 els comerços, empreses i serveis que s’han sumat a esta iniciativa, que continua oberta per a tots aquells establiments i persones que vulguen adherir-se al projecte.

El principal benefici d’esta targeta prepagament, que és totalment gratuïta, és que permet obtindre una bonificació comprant en els establiments i serveis de Vila-real adherits.

La bonificació serà del 20% fins a un màxim de 40 euros, que després es podran gastar en els comerços de la ciutat. “Esta promoció serà vàlida fins al 30 d’agost, encara que la intenció de l’Ajuntament de Vila-real és ampliar el projecte amb altres bonificacions i campanyes”, explicava l’edil d’Economia, Xus Madrigal.

La campanya compta amb el suport de la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) i l’Associació d’Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi), els representants dels quals s’han involucrat en el projecte per a obtindre el màxim suport dels seus integrants.

La targeta Fem poble és una de les principals iniciatives emanades del Pacte Local pel Renaixement -que compta amb l’acord de tots els grups amb representació municipal- per a afavorir la reactivació econòmica de la ciutat. Amb este objectiu, l’Ajuntament de Vila-real ha destinat una partida de 100.000 euros, per al retorn de les compres acumulades.

 

Perquè, com diu el lema de la campanya, no hi ha millor manera de “fer poble” que comprant i consumint al poble”, agrega el responsable municipal d’Economia.

La targeta es pot sol·licitar a través de la plataforma de venda en línia Vilatenda, així com a la sala Fem poble, situada en el segon pis de la Fundació Caixa Rural Vila-real. Per a poder participar en esta campanya no cal tindre cap vinculació amb la Caixa Rural Vila-real.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.