Vila-real aposta per la targeta ‘Fem’ per a reactivar l’economia del municipi

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de […]

 

L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de la covid-19.

Després d’un primer període d’adhesió de locals i de registre ciutadà, de moment 600 veïns l’han sol·licitada i 177 negocis s’han sumat fins hui al projecte.

Els ciutadans que han sol·licitat ja la seua targeta Fem Poble rebran un SMS amb la data i el lloc on podran recollir-la. Una vegada en el punt de recollida, els usuaris rebran instruccions de com activar la targeta i, a partir d’aleshores, podran utilitzar-la comprant en els establiments adherits a la campanya, que estaran identificats amb un distintiu de ‘Fem poble‘.

En l’actualitat són 177 els comerços, empreses i serveis que s’han sumat a esta iniciativa, que continua oberta per a tots aquells establiments i persones que vulguen adherir-se al projecte.

El principal benefici d’esta targeta prepagament, que és totalment gratuïta, és que permet obtindre una bonificació comprant en els establiments i serveis de Vila-real adherits.

La bonificació serà del 20% fins a un màxim de 40 euros, que després es podran gastar en els comerços de la ciutat. “Esta promoció serà vàlida fins al 30 d’agost, encara que la intenció de l’Ajuntament de Vila-real és ampliar el projecte amb altres bonificacions i campanyes”, explicava l’edil d’Economia, Xus Madrigal.

La campanya compta amb el suport de la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) i l’Associació d’Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi), els representants dels quals s’han involucrat en el projecte per a obtindre el màxim suport dels seus integrants.

La targeta Fem poble és una de les principals iniciatives emanades del Pacte Local pel Renaixement -que compta amb l’acord de tots els grups amb representació municipal- per a afavorir la reactivació econòmica de la ciutat. Amb este objectiu, l’Ajuntament de Vila-real ha destinat una partida de 100.000 euros, per al retorn de les compres acumulades.

 

Perquè, com diu el lema de la campanya, no hi ha millor manera de “fer poble” que comprant i consumint al poble”, agrega el responsable municipal d’Economia.

La targeta es pot sol·licitar a través de la plataforma de venda en línia Vilatenda, així com a la sala Fem poble, situada en el segon pis de la Fundació Caixa Rural Vila-real. Per a poder participar en esta campanya no cal tindre cap vinculació amb la Caixa Rural Vila-real.

Últimes notícies

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.