11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Vila-real aposta per la targeta ‘Fem’ per a reactivar l’economia del municipi

 

L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de la covid-19.

Després d’un primer període d’adhesió de locals i de registre ciutadà, de moment 600 veïns l’han sol·licitada i 177 negocis s’han sumat fins hui al projecte.

Els ciutadans que han sol·licitat ja la seua targeta Fem Poble rebran un SMS amb la data i el lloc on podran recollir-la. Una vegada en el punt de recollida, els usuaris rebran instruccions de com activar la targeta i, a partir d’aleshores, podran utilitzar-la comprant en els establiments adherits a la campanya, que estaran identificats amb un distintiu de ‘Fem poble‘.

En l’actualitat són 177 els comerços, empreses i serveis que s’han sumat a esta iniciativa, que continua oberta per a tots aquells establiments i persones que vulguen adherir-se al projecte.

El principal benefici d’esta targeta prepagament, que és totalment gratuïta, és que permet obtindre una bonificació comprant en els establiments i serveis de Vila-real adherits.

La bonificació serà del 20% fins a un màxim de 40 euros, que després es podran gastar en els comerços de la ciutat. “Esta promoció serà vàlida fins al 30 d’agost, encara que la intenció de l’Ajuntament de Vila-real és ampliar el projecte amb altres bonificacions i campanyes”, explicava l’edil d’Economia, Xus Madrigal.

La campanya compta amb el suport de la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) i l’Associació d’Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi), els representants dels quals s’han involucrat en el projecte per a obtindre el màxim suport dels seus integrants.

La targeta Fem poble és una de les principals iniciatives emanades del Pacte Local pel Renaixement -que compta amb l’acord de tots els grups amb representació municipal- per a afavorir la reactivació econòmica de la ciutat. Amb este objectiu, l’Ajuntament de Vila-real ha destinat una partida de 100.000 euros, per al retorn de les compres acumulades.

 

Perquè, com diu el lema de la campanya, no hi ha millor manera de “fer poble” que comprant i consumint al poble”, agrega el responsable municipal d’Economia.

La targeta es pot sol·licitar a través de la plataforma de venda en línia Vilatenda, així com a la sala Fem poble, situada en el segon pis de la Fundació Caixa Rural Vila-real. Per a poder participar en esta campanya no cal tindre cap vinculació amb la Caixa Rural Vila-real.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.