Vila-real aposta per la targeta ‘Fem’ per a reactivar l’economia del municipi

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de […]

 

L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de la covid-19.

Després d’un primer període d’adhesió de locals i de registre ciutadà, de moment 600 veïns l’han sol·licitada i 177 negocis s’han sumat fins hui al projecte.

Els ciutadans que han sol·licitat ja la seua targeta Fem Poble rebran un SMS amb la data i el lloc on podran recollir-la. Una vegada en el punt de recollida, els usuaris rebran instruccions de com activar la targeta i, a partir d’aleshores, podran utilitzar-la comprant en els establiments adherits a la campanya, que estaran identificats amb un distintiu de ‘Fem poble‘.

En l’actualitat són 177 els comerços, empreses i serveis que s’han sumat a esta iniciativa, que continua oberta per a tots aquells establiments i persones que vulguen adherir-se al projecte.

El principal benefici d’esta targeta prepagament, que és totalment gratuïta, és que permet obtindre una bonificació comprant en els establiments i serveis de Vila-real adherits.

La bonificació serà del 20% fins a un màxim de 40 euros, que després es podran gastar en els comerços de la ciutat. “Esta promoció serà vàlida fins al 30 d’agost, encara que la intenció de l’Ajuntament de Vila-real és ampliar el projecte amb altres bonificacions i campanyes”, explicava l’edil d’Economia, Xus Madrigal.

La campanya compta amb el suport de la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) i l’Associació d’Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi), els representants dels quals s’han involucrat en el projecte per a obtindre el màxim suport dels seus integrants.

La targeta Fem poble és una de les principals iniciatives emanades del Pacte Local pel Renaixement -que compta amb l’acord de tots els grups amb representació municipal- per a afavorir la reactivació econòmica de la ciutat. Amb este objectiu, l’Ajuntament de Vila-real ha destinat una partida de 100.000 euros, per al retorn de les compres acumulades.

 

Perquè, com diu el lema de la campanya, no hi ha millor manera de “fer poble” que comprant i consumint al poble”, agrega el responsable municipal d’Economia.

La targeta es pot sol·licitar a través de la plataforma de venda en línia Vilatenda, així com a la sala Fem poble, situada en el segon pis de la Fundació Caixa Rural Vila-real. Per a poder participar en esta campanya no cal tindre cap vinculació amb la Caixa Rural Vila-real.

Últimes notícies

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.

La UPV reobri dilluns tots els campus amb adaptacions per les pluges

La Universitat Politècnica de València reobrirà dilluns els campus de Vera, Alcoi i Gandia, este últim a partir de les 10 hores i amb docència en línia per l’avís roig per pluges.

El València Basket esclafa l’UCAM amb una exhibició d’intensitat (116-93)

El València Basket ha passat per damunt de l’UCAM Murcia al Roig Arena (116-93) gràcies a una intensitat defensiva constant i al lideratge ofensiu de Rivero, Brooks, Shorts i Mirotic, i suma la seua segona victòria en la Lliga Endesa.