Vila-real aposta per la targeta ‘Fem’ per a reactivar l’economia del municipi

 

L’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural Vila-real han començat este dilluns el repartiment de les targetes Fem poble, una iniciativa pionera emmarcada en el Pacte Local Pel Renaixement de Vila-real que persegueix incentivar el consum en els establiments i serveis de la ciutat parar afavorir la dinamització i reactivar l’economia després de la covid-19.

Després d’un primer període d’adhesió de locals i de registre ciutadà, de moment 600 veïns l’han sol·licitada i 177 negocis s’han sumat fins hui al projecte.

Els ciutadans que han sol·licitat ja la seua targeta Fem Poble rebran un SMS amb la data i el lloc on podran recollir-la. Una vegada en el punt de recollida, els usuaris rebran instruccions de com activar la targeta i, a partir d’aleshores, podran utilitzar-la comprant en els establiments adherits a la campanya, que estaran identificats amb un distintiu de ‘Fem poble‘.

En l’actualitat són 177 els comerços, empreses i serveis que s’han sumat a esta iniciativa, que continua oberta per a tots aquells establiments i persones que vulguen adherir-se al projecte.

El principal benefici d’esta targeta prepagament, que és totalment gratuïta, és que permet obtindre una bonificació comprant en els establiments i serveis de Vila-real adherits.

La bonificació serà del 20% fins a un màxim de 40 euros, que després es podran gastar en els comerços de la ciutat. “Esta promoció serà vàlida fins al 30 d’agost, encara que la intenció de l’Ajuntament de Vila-real és ampliar el projecte amb altres bonificacions i campanyes”, explicava l’edil d’Economia, Xus Madrigal.

La campanya compta amb el suport de la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) i l’Associació d’Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi), els representants dels quals s’han involucrat en el projecte per a obtindre el màxim suport dels seus integrants.

La targeta Fem poble és una de les principals iniciatives emanades del Pacte Local pel Renaixement -que compta amb l’acord de tots els grups amb representació municipal- per a afavorir la reactivació econòmica de la ciutat. Amb este objectiu, l’Ajuntament de Vila-real ha destinat una partida de 100.000 euros, per al retorn de les compres acumulades.

 

Perquè, com diu el lema de la campanya, no hi ha millor manera de “fer poble” que comprant i consumint al poble”, agrega el responsable municipal d’Economia.

La targeta es pot sol·licitar a través de la plataforma de venda en línia Vilatenda, així com a la sala Fem poble, situada en el segon pis de la Fundació Caixa Rural Vila-real. Per a poder participar en esta campanya no cal tindre cap vinculació amb la Caixa Rural Vila-real.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.