Adara, afonada en conéixer informació de l’exterior

Per normal genera, l’organització de ‘Gran Hermano VIP’ és molt rigorosa amb la informació que compartixen les visites amb els concursants, però, en esta ocasió, pareix que s’han permés certes llicències. El pare d’Adara pujava fins a la casa per a visitar a la seua filla i el que havia de ser un moment bonico, s’ha convertit en un autèntic drama.

 

Adara li preguntava a son pare com estava tot fora i ell no ha dubtat en explicar-li la realitat que s’estava vivint en l’exterior. Saltant-se tots els protocols, el pare li ha proporcionat informació de fora explicant-li que molta gent no havia entés el que havia fet, que havia molestat a la seua parella i que això es podria convertir en un problema quan ella isquera del concurs.

 

Adara s’afona i confessa que no és feliç

Ella no ha sabut reaccionar i s’ha posat a plorar, això sí, confessant que no volia fer mal a la persona que es troba fora, referint-se a Hugo Sierra, però també admetent que estava sentint coses per Gianmarco Onestini. Per últim, el pare li ha revelat una última dada: el dia que ella isca del concurs, estarà Hugo amb el bebé que tenen en comú esperant-la per a poder parlar-ho tot. D’altra banda, Adara ha confessat a Jorge Javier que ja no era feliç amb la seua parella i li ha demanat perdó en directe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU