Són parella o no Alba Carrillo i Canales Rivera? Parlen els protagonistes

Està clar que 2021 està disposat a sorprendre’ns, per a bé i per a mal, fins a l’últim dia. Quan créiem que res podria superar al xoc de la suposada relació entre Bárbara Rey i Bigote Arrocet, del no-res es conjura una nova parella sorpresa. La que ha sorgit en els platons de Telecinco entre Alba Carrillo i Canales Rivera.

Les imatges publicades en una actitud afectuosa entre José Antonio Canales Rivera i Alba Carrillo estan fent la volta a Espanya i a Mediaset, on aquest dimecres s’han despertat amb aquesta notícia i amb moltes incògnites en la ment. Unes qüestions que els propis protagonistes s’han encarregat de revelar.

Tot s’ha succeït al llarg de la jornada, ja que tant Carrillo com Canales Rivera han acudit a treballar als estudis de Mediaset. I els seus companys no s’han tallat a preguntar-los per aquestes imatges tan compromeses que apunten a un supòsit affaire entre tots dos que cap ha negat.

Ara ha arribat el torn que els protagonistes de la història es pronuncien sobre aquest tema i ho han fet d’una forma una miqueta enigmàtica i per descomptat en el canal que els paga el sou. Són parella o només molt bons amics?

 

La versió de Canales Rivera

 

De fet, en el cas del torero, els seus companys de ‘Sálvame’ li han fet asseure’s en la cadira del programa per a parlar de tot l’ocorregut i fins i tot de com s’ha assabentat de la publicació de les fotos. Ell, llevant-li importància, ha apuntat: “Si no tenia en WhatsApp 12 o 14 imatges de la portada… com porte dos mesos que estic rebent tants atacs i he tingut tants fronts oberts entenc que li doneu tota la importància”.

No sols això. El col·laborador del programa ha apuntat no tindre memòria sobre les imatges, no acordar-se. Unes paraules que no han convençut a Jorge Javier Vázquez, que, directament, li ha expressat: “Se us nota tant que mentiu… qui no et conega et compra el discurs, però a Alba Carrillo el que la pansa és que quan un tema és mentida es cabreja, no podia negar-lo”.

I ell, acorralat, no ha pogut negar-ho. “Amb el que cal cadascun ho interprete”, expressava el torero abans d’afegir que “Alba és una dona increïble, la seua mamà és increïble i el passem molt bé”. Unes paraules similars a les pronunciades per ella en Ja és migdia que el mateix Canales Rivera ha vist en el programa de les vesprades de Mediaset. I també ha comentat.

“Tenim una relació estupenda. Ho passem de puta mare. Érem una colla de sis persones i quin bé ho va fer el fotògraf que només eixim els dos”, ha expressat aquest, que no ha tancat la porta a una nova cita l’estil First Dates: “Qui sap. Jo diria que sí, per què no?”. Encara que, això sí, Rivera ha negat qualsevol mena d’intimitat amb la col·laboradora de Mediaset. “Si haguera intimat, seria un home afortunat, però no l’explicaria mai”.

 

Versió d’Alba Carrillo

 

«M’agrada, està boníssim«, confessava l’ex de Feliciano López i Fonsi Nieto de manera rotunda. Però alhora afegia que «no som parella, no com a tal». També va dir del torero que «és molt col·lega de la meua mare», ja que tots dos van coincidir en el programa ‘Secret Story’, «i els amics de la meua mare són els meus amics. Ell està solter, jo estic soltera… És com de la família».

Sobre les imatges de la seua cita, Alba –que acabava recentment la seua relació amorosa amb Santi Burgoa– va puntualitzar que «jo no he vist que m’estiga besant amb ningú, no faces cas del que diga la revista. M’han parlat meravelles d’ell, és un tio estupend«.

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.