Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Són parella o no Alba Carrillo i Canales Rivera? Parlen els protagonistes

Està clar que 2021 està disposat a sorprendre’ns, per a bé i per a mal, fins a l’últim dia. Quan créiem que res podria superar al xoc de la suposada relació entre Bárbara Rey i Bigote Arrocet, del no-res es conjura una nova parella sorpresa. La que ha sorgit en els platons de Telecinco entre Alba Carrillo i Canales Rivera.

Les imatges publicades en una actitud afectuosa entre José Antonio Canales Rivera i Alba Carrillo estan fent la volta a Espanya i a Mediaset, on aquest dimecres s’han despertat amb aquesta notícia i amb moltes incògnites en la ment. Unes qüestions que els propis protagonistes s’han encarregat de revelar.

Tot s’ha succeït al llarg de la jornada, ja que tant Carrillo com Canales Rivera han acudit a treballar als estudis de Mediaset. I els seus companys no s’han tallat a preguntar-los per aquestes imatges tan compromeses que apunten a un supòsit affaire entre tots dos que cap ha negat.

Ara ha arribat el torn que els protagonistes de la història es pronuncien sobre aquest tema i ho han fet d’una forma una miqueta enigmàtica i per descomptat en el canal que els paga el sou. Són parella o només molt bons amics?

 

La versió de Canales Rivera

 

De fet, en el cas del torero, els seus companys de ‘Sálvame’ li han fet asseure’s en la cadira del programa per a parlar de tot l’ocorregut i fins i tot de com s’ha assabentat de la publicació de les fotos. Ell, llevant-li importància, ha apuntat: “Si no tenia en WhatsApp 12 o 14 imatges de la portada… com porte dos mesos que estic rebent tants atacs i he tingut tants fronts oberts entenc que li doneu tota la importància”.

No sols això. El col·laborador del programa ha apuntat no tindre memòria sobre les imatges, no acordar-se. Unes paraules que no han convençut a Jorge Javier Vázquez, que, directament, li ha expressat: “Se us nota tant que mentiu… qui no et conega et compra el discurs, però a Alba Carrillo el que la pansa és que quan un tema és mentida es cabreja, no podia negar-lo”.

I ell, acorralat, no ha pogut negar-ho. “Amb el que cal cadascun ho interprete”, expressava el torero abans d’afegir que “Alba és una dona increïble, la seua mamà és increïble i el passem molt bé”. Unes paraules similars a les pronunciades per ella en Ja és migdia que el mateix Canales Rivera ha vist en el programa de les vesprades de Mediaset. I també ha comentat.

Tenim una relació estupenda. Ho passem de puta mare. Érem una colla de sis persones i quin bé ho va fer el fotògraf que només eixim els dos”, ha expressat aquest, que no ha tancat la porta a una nova cita l’estil First Dates: “Qui sap. Jo diria que sí, per què no?”. Encara que, això sí, Rivera ha negat qualsevol mena d’intimitat amb la col·laboradora de Mediaset. “Si haguera intimat, seria un home afortunat, però no l’explicaria mai”.

 

Versió d’Alba Carrillo

 

M’agrada, està boníssim“, confessava l’ex de Feliciano López i Fonsi Nieto de manera rotunda. Però alhora afegia que “no som parella, no com a tal”. També va dir del torero que “és molt col·lega de la meua mare”, ja que tots dos van coincidir en el programa ‘Secret Story’, “i els amics de la meua mare són els meus amics. Ell està solter, jo estic soltera… És com de la família”.

Sobre les imatges de la seua cita, Alba –que acabava recentment la seua relació amorosa amb Santi Burgoa– va puntualitzar que “jo no he vist que m’estiga besant amb ningú, no faces cas del que diga la revista. M’han parlat meravelles d’ell, és un tio estupend“.

Últimes notícies

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa enfront de Ryanair

Puente sosté que les taxes d'Aena són competitives i es fixen amb fórmules regulades i supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de costos.

Aena triplica el seu pla i destina 12.888 milions a aeroports en 2027-2031

Aena preveu invertir 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el marc anterior, per a ampliar capacitat, millorar l'experiència i accelerar la sostenibilitat. El pla s'integrarà en el DAURA III.

Les Corts fixa el 30 de setembre la segona sessió de la comissió de la DANA amb més tècnics

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre celebrarà el 30 de setembre la seua segona tanda de compareixences, de nou amb perfils tècnics. El calendari posterior i la presència de víctimes seguixen sense data, enmig d'un pols polític.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa

El ministre de Transports sosté que les taxes del gestor aeroportuari són les més competitives d'Europa i que es fixen per normativa i amb supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de tarifes.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El pla destina 1.154 milions a l'Alacant-Elx per a ampliar un 30% la terminal, construir un nou carrer de rodatge i modernitzar controls, dins del DORA III. Autoritats locals demanen segona pista i connexió ferroviària.

Aena triplica la inversió en aeroports: 12.888 milions en 2027-2031

Aena destinarà 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el període anterior, per a absorbir la demanda, millorar al passatger i avançar cap a emissions netes zero.

València Basket estudia no vendre entrades davant el Hapoel en Eurolliga

El club valora no vendre entrades per al dol d'Eurolliga del 15 d'octubre davant Hapoel Tel Aviv per motius de seguretat, en coordinació amb Eurolliga i autoritats. La decisió no és definitiva i seguiria el precedent aplicat la passada temporada.

Agost va ser molt càlid i sec en la Comunitat amb una onada de calor històrica de fins a 45,5 °C

Agost de 2025 va ser molt càlid i sec en la Comunitat Valenciana, amb una onada de calor del 3 al 18 que va deixar 45,5 °C i la setmana del 12 al 18 com la més càlida registrada. La pluja acumulada va ser de 13 l/m², un 43% menys que la mitjana 1991-2020, amb forts contrastos per tempestes locals.