Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella del Nadal

 

Bárbara Rey sembla estar vivint un moment dolç actualment, almenys sentimentalment parlant. I és que han enxampat a la vedete anant-se de sopar amb Bigote Arrocet, però sembla que no com a amics, sinó que tots dos porten ja tres mesos com a parella.

Bárbara Rey i Bigote Arrocet són la parella estrela del nadal. Així ho ha descrit Joaquín Prat, presentador de ‘El Programa de Ana Rosa’, que s’ha mostrat encantat per la notícia. «L’amor no té edat, no té barreres i arriba a la teua vida si més no te l’esperes. Jo m’alegre moltíssim», ha comentat amb un somriure.

 

Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella estrela

 

‘El Programa de Ana Rosa’ ha emés imatges en les quals es veu a la parella arribar a una festa. «Són la parella estrela i tots dos han confirmat la relació«, ha insistit. Bigote Arrocet, exparella de María Teresa Campos, hauria trobat un nou al·licient per a la seua vida després de la sonada ruptura amb la famosa periodista.

Patricia Pardo no donava crèdit a les imatges que estava veient. «M’he quedat morta» comentava la col·laboradora després de les imatges. Joaquín Prat, pel seu costat, deia als seus companys: «Patricia, poseu a Patricia, vull veure la seua cara quan li ho explique».

Així ha informat en exclusiva InfoLujo, qui ha revelat que porten tres mesos coneixent-se sentimentalment, segons fonts pròximes a la parella. A més, aquest dilluns van enxampar a tots dos acudint a un sopar a l’Hotel Wellington de Madrid.

La celebració es tractava d’un sopar nadalenc organitzat per Clara Tena, directora de Madrid Magazin, a la qual van acudir i van posar junts enfront de les càmares. A més, segons el citat mitjà, allí van confirmar al seu cercle pròxim present que són parella.

Pel que sembla, aquesta relació va sorgir després que tots dos es trobaren diverses vegades en ‘Secret Story‘, reality on l’ex de María Teresa Campos concursava i ella acudia com a defensora de la seua filla, Sofía Cristo.

 

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.