Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella del Nadal

 

Bárbara Rey sembla estar vivint un moment dolç actualment, almenys sentimentalment parlant. I és que han enxampat a la vedete anant-se de sopar amb Bigote Arrocet, però sembla que no com a amics, sinó que tots dos porten ja tres mesos com a parella.

Bárbara Rey i Bigote Arrocet són la parella estrela del nadal. Així ho ha descrit Joaquín Prat, presentador de ‘El Programa de Ana Rosa’, que s’ha mostrat encantat per la notícia. “L’amor no té edat, no té barreres i arriba a la teua vida si més no te l’esperes. Jo m’alegre moltíssim”, ha comentat amb un somriure.

 

Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella estrela

 

‘El Programa de Ana Rosa’ ha emés imatges en les quals es veu a la parella arribar a una festa. “Són la parella estrela i tots dos han confirmat la relació“, ha insistit. Bigote Arrocet, exparella de María Teresa Campos, hauria trobat un nou al·licient per a la seua vida després de la sonada ruptura amb la famosa periodista.

Patricia Pardo no donava crèdit a les imatges que estava veient. “M’he quedat morta” comentava la col·laboradora després de les imatges. Joaquín Prat, pel seu costat, deia als seus companys: “Patricia, poseu a Patricia, vull veure la seua cara quan li ho explique”.

Així ha informat en exclusiva InfoLujo, qui ha revelat que porten tres mesos coneixent-se sentimentalment, segons fonts pròximes a la parella. A més, aquest dilluns van enxampar a tots dos acudint a un sopar a l’Hotel Wellington de Madrid.

La celebració es tractava d’un sopar nadalenc organitzat per Clara Tena, directora de Madrid Magazin, a la qual van acudir i van posar junts enfront de les càmares. A més, segons el citat mitjà, allí van confirmar al seu cercle pròxim present que són parella.

Pel que sembla, aquesta relació va sorgir després que tots dos es trobaren diverses vegades en ‘Secret Story‘, reality on l’ex de María Teresa Campos concursava i ella acudia com a defensora de la seua filla, Sofía Cristo.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mare detinguda per agredir una professora d’una escola infantil d’Elda queda en llibertat amb càrrecs

La dona està pendent de citació judicial després de ser arrestada per la presumpta agressió a una docent de 31 anys en un centre educatiu d’Alacant

FACUA CV impulsa una campanya per omplir de queixes la sanitat pública valenciana

L’associació anima la ciutadania a utilitzar els canals de reclamació de la Generalitat per denunciar retards, falta de personal i deteriorament assistencial

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.