Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella del Nadal

 

Bárbara Rey sembla estar vivint un moment dolç actualment, almenys sentimentalment parlant. I és que han enxampat a la vedete anant-se de sopar amb Bigote Arrocet, però sembla que no com a amics, sinó que tots dos porten ja tres mesos com a parella.

Bárbara Rey i Bigote Arrocet són la parella estrela del nadal. Així ho ha descrit Joaquín Prat, presentador de ‘El Programa de Ana Rosa’, que s’ha mostrat encantat per la notícia. «L’amor no té edat, no té barreres i arriba a la teua vida si més no te l’esperes. Jo m’alegre moltíssim», ha comentat amb un somriure.

 

Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella estrela

 

‘El Programa de Ana Rosa’ ha emés imatges en les quals es veu a la parella arribar a una festa. «Són la parella estrela i tots dos han confirmat la relació«, ha insistit. Bigote Arrocet, exparella de María Teresa Campos, hauria trobat un nou al·licient per a la seua vida després de la sonada ruptura amb la famosa periodista.

Patricia Pardo no donava crèdit a les imatges que estava veient. «M’he quedat morta» comentava la col·laboradora després de les imatges. Joaquín Prat, pel seu costat, deia als seus companys: «Patricia, poseu a Patricia, vull veure la seua cara quan li ho explique».

Així ha informat en exclusiva InfoLujo, qui ha revelat que porten tres mesos coneixent-se sentimentalment, segons fonts pròximes a la parella. A més, aquest dilluns van enxampar a tots dos acudint a un sopar a l’Hotel Wellington de Madrid.

La celebració es tractava d’un sopar nadalenc organitzat per Clara Tena, directora de Madrid Magazin, a la qual van acudir i van posar junts enfront de les càmares. A més, segons el citat mitjà, allí van confirmar al seu cercle pròxim present que són parella.

Pel que sembla, aquesta relació va sorgir després que tots dos es trobaren diverses vegades en ‘Secret Story‘, reality on l’ex de María Teresa Campos concursava i ella acudia com a defensora de la seua filla, Sofía Cristo.

 

Últimes notícies

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.

Alerta per calor extrema dissabte al litoral de València i l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc per calor al litoral de València i a l’interior de Castelló, on es poden assolir 36 graus entre les 13.00 i les 21.00 hores.

Rovira anuncia el seu no al nou model de finançament autonòmic pactat amb Catalunya

El conseller José Antonio Rovira ha avançat que votarà en contra del nou model de finançament autonòmic, que considera pactat amb Catalunya, i ha criticat el ministre d’Hisenda Arcadi España per no defensar ara un fons transitori de nivellació. Assegura que la majoria de comunitats també s’oposaran al text en el Consell de Política Fiscal i Financera.

Un jove de 27 anys acaba ferit en una agressió amb arma blanca a Patraix

Un home de 27 anys ha resultat ferit en un braç després de ser apunyalat este dijous a la nit al barri de Patraix, a València. La Policia Nacional investiga els fets i busca l autor, que ha fugit després de l agressió.

31 municipis de la Comunitat tindran primàries del PSPV per a triar alcaldables en 2027

El PSPV-PSOE ha obert el termini per a presentar candidatures a les primàries locals en 31 grans municipis de la Comunitat Valenciana per a les eleccions municipals de 2027, amb votació prevista el 26 de setembre on hi haja més d’una opció. El partit preveu tindre abans de novembre més del 80 % de les candidatures municipals i ja compta amb Diana Morant com a candidata a la Generalitat.

Gàtova rebrà 200.000 euros per a recuperar el bosc calcinat per l’incendi de Sogorb

Gàtova rebrà 200.000 euros de la Generalitat per a actuar en les zones afectades per l’incendi forestal declarat a Sogorb, que va arrasar unes 630 hectàrees de munt. L’Ajuntament ho veu com un primer pas i reclama més recursos i actuacions per a la Serra Calderona.

Deting a Viver per apuntar algú amb una pistola de fogueig en plena festa

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys i investiga una dona de 26 per una agressió múltiple i amenaces amb una pistola de fogueig durant una discomòbil a Viver el 15 d’agost.

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.