Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella del Nadal

 

Bárbara Rey sembla estar vivint un moment dolç actualment, almenys sentimentalment parlant. I és que han enxampat a la vedete anant-se de sopar amb Bigote Arrocet, però sembla que no com a amics, sinó que tots dos porten ja tres mesos com a parella.

Bárbara Rey i Bigote Arrocet són la parella estrela del nadal. Així ho ha descrit Joaquín Prat, presentador de ‘El Programa de Ana Rosa’, que s’ha mostrat encantat per la notícia. «L’amor no té edat, no té barreres i arriba a la teua vida si més no te l’esperes. Jo m’alegre moltíssim», ha comentat amb un somriure.

 

Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella estrela

 

‘El Programa de Ana Rosa’ ha emés imatges en les quals es veu a la parella arribar a una festa. «Són la parella estrela i tots dos han confirmat la relació«, ha insistit. Bigote Arrocet, exparella de María Teresa Campos, hauria trobat un nou al·licient per a la seua vida després de la sonada ruptura amb la famosa periodista.

Patricia Pardo no donava crèdit a les imatges que estava veient. «M’he quedat morta» comentava la col·laboradora després de les imatges. Joaquín Prat, pel seu costat, deia als seus companys: «Patricia, poseu a Patricia, vull veure la seua cara quan li ho explique».

Així ha informat en exclusiva InfoLujo, qui ha revelat que porten tres mesos coneixent-se sentimentalment, segons fonts pròximes a la parella. A més, aquest dilluns van enxampar a tots dos acudint a un sopar a l’Hotel Wellington de Madrid.

La celebració es tractava d’un sopar nadalenc organitzat per Clara Tena, directora de Madrid Magazin, a la qual van acudir i van posar junts enfront de les càmares. A més, segons el citat mitjà, allí van confirmar al seu cercle pròxim present que són parella.

Pel que sembla, aquesta relació va sorgir després que tots dos es trobaren diverses vegades en ‘Secret Story‘, reality on l’ex de María Teresa Campos concursava i ella acudia com a defensora de la seua filla, Sofía Cristo.

 

Últimes notícies

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.

Un sisme de magnitud 2,7 sacseja el Golf de València sense causar danys

El Golf de València ha registrat este dimarts un sisme de magnitud 2,7, a sis quilòmetres de profunditat, que no ha causat danys ni incidències segons Emergències 112.

L’Elx torna a omplir el Martínez Valero amb 27.000 abonats

L’Elx ha tancat la campanya d’abonaments 2026-27 amb 27.000 abonats, xifra límit del club i rècord històric igualat, impulsat pel ‘Carnet Franjiverde’.

Així queden els dorsals del València Basket femení per a la temporada 2026-27

Les sis jugadores que continuen al València Basket conserven els seus números per al curs 2026-27, mentres que la nova incorporació Marta Suárez estrenarà el dorsal 16 a La Fonteta.

Deting a Tortosa un fugitiu reclamat per Interpol per robatoris en empreses de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a Tortosa un home reclamat per Interpol i vinculat a dos robatoris amb força en empreses de la província de Castelló el passat 5 de juny.