12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella del Nadal

 

Bárbara Rey sembla estar vivint un moment dolç actualment, almenys sentimentalment parlant. I és que han enxampat a la vedete anant-se de sopar amb Bigote Arrocet, però sembla que no com a amics, sinó que tots dos porten ja tres mesos com a parella.

Bárbara Rey i Bigote Arrocet són la parella estrela del nadal. Així ho ha descrit Joaquín Prat, presentador de ‘El Programa de Ana Rosa’, que s’ha mostrat encantat per la notícia. “L’amor no té edat, no té barreres i arriba a la teua vida si més no te l’esperes. Jo m’alegre moltíssim”, ha comentat amb un somriure.

 

Bárbara Rey i Bigote Arrocet, la parella estrela

 

‘El Programa de Ana Rosa’ ha emés imatges en les quals es veu a la parella arribar a una festa. “Són la parella estrela i tots dos han confirmat la relació“, ha insistit. Bigote Arrocet, exparella de María Teresa Campos, hauria trobat un nou al·licient per a la seua vida després de la sonada ruptura amb la famosa periodista.

Patricia Pardo no donava crèdit a les imatges que estava veient. “M’he quedat morta” comentava la col·laboradora després de les imatges. Joaquín Prat, pel seu costat, deia als seus companys: “Patricia, poseu a Patricia, vull veure la seua cara quan li ho explique”.

Així ha informat en exclusiva InfoLujo, qui ha revelat que porten tres mesos coneixent-se sentimentalment, segons fonts pròximes a la parella. A més, aquest dilluns van enxampar a tots dos acudint a un sopar a l’Hotel Wellington de Madrid.

La celebració es tractava d’un sopar nadalenc organitzat per Clara Tena, directora de Madrid Magazin, a la qual van acudir i van posar junts enfront de les càmares. A més, segons el citat mitjà, allí van confirmar al seu cercle pròxim present que són parella.

Pel que sembla, aquesta relació va sorgir després que tots dos es trobaren diverses vegades en ‘Secret Story‘, reality on l’ex de María Teresa Campos concursava i ella acudia com a defensora de la seua filla, Sofía Cristo.

 

Últimes notícies

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.