Asraf Beno, parella de Chabelita, arremet contra Isabel Pantoja

Asraf Beno arremet contra Isabel Pantoja   | CEDIDA

 

La bona relació que manté Isabel Pantoja amb Omar Montes, exparella de Chablita ens ha sorprés a tots. Falten pocs dies per a que la ‘tonadillera’ celebre el seu aniversari i elaborar la llista de convidats no ha sigut mai tan difícil. Isa ha deixat ben clar que no vol trobar-se amb Omar Montes en cap circumstància, i això provoca que Isabel Pantoja no puga fer entrar a l’exconcursant de ‘Supervivientes’ dins de sa casa de Cantora.

 

La falta de respecte de la Pantoja

Asraf Beno no s’havia involucrat fins ara en la bona relació que manté la seua sogra amb Omar Montes, però pareix que la seua paciència s’ha acabat. El model va assistir al plató de ‘Ya es mediodía’ i es va sincerar sobre esta incòmoda situació. A més d’estar molest, va confessar que sent que la ‘tonadillera’ li ha faltat al respecte.

 

El que més ha dolgut al model de Ceuta és que la cantant haja afirmat que Omar Montes tractava molt bé a la seua filla. A més, Chabelita li va dir un ‘escoltet’ a sa mare quan la va visitar en  l’illa d’Hondures, cosa que ha molestat a Asraf: «Jo ja no patisc perquè este xic té molt de romanç. Jo no estava quan l”escoltet’, però Isa me l’ha explicat. L”escoltet’ era que, quan Isa va anar de l’illa, li va dir a sa mare: ‘Recolza’t en Omar perquè és l’únic suport que tindràs, t’ajudarà molt», explicava el jove model.

 

Asraf sent que la seva sogra li ha faltat al respecte

Asraf sent que la seua sogra li ha faltat al respecte | TELECINCO

 

«M’han faltat al respecte els dos. Són coses que sobren i no són necessàries. No vull clavar-me molt. M’ha molestat més que diga que Isa era molt feliç amb Omar… No la veus feliç amb mi?», seguia explicant Asraf, visiblement dolgut amb el que estava comentant. D’altra part, li va paréixer molt greu que Omar Montes afirmara que, si no intenta acostar-se a Chabelita per a tornar junts, és per respecte a ell. Omar està convençut que Isa Pantoja li diria que sí, i Asraf no ha pogut evitar enfadar-se pel comentari.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.