Omar Montes confessa que vol formar una família amb Chabelita

Omar Montes a 'Supervivientes'

Omar Montes voldria formar una família amb Chabelita | Telecinco

 

Omar Montes no en té prou amb el premi que ha conseguit després de convertir-se en el guanyador d’esta edició de ‘Supervivientes’. El jove cantant aspira a formar una família amb Chabelita, la filla menuda d’Isabel Pantoja.

 

Cal recordar que els dos jóvens ja van ser parella durant un temps. De fet, en l’últim debat de ‘Supervivientes’ del diumenge passat, Montes va explicar com va ser una de les festes a les que va assistir en Cantora quan encara era parella de Chabelita.

 

Desitja tornar a Cantora

Ara, un temps després, el guanyador del programa més aventurer de Telecinco somia tornar a Cantora, però de la mà de la filla de la cantant. En eixe sentit, el cantant madrileny va assegurar que: «Des de fa temps estic intentant formar una família. No diré que estic enamorat, però sí que pense en ella, perquè em feia sentir molt bé. Si Asraf no existira, tornaria a intentar-ho amb ella i ella em diria que sí. Parlarem com amics quan ella vullga, és una dona molt lliure i ens complementem molt bé».

 

Després d’eixa confessió, Omar no va dubtar en demanar una cita en directe a Chabelita i ho va fer davant l’atenta mirada de tots els presents al concurs i mirant a càmera. Si la parella decidira tornar a unir els seus camins, està clar que Omar tindria molt de guanyat amb la seua sogra, ja que els dos han creat una forta i bonica amistat durant el concurs.

 

Omar Montes i Isabel Pantoja

Omar Montes i Isabel Pantoja van tindre una molt bona relació durant el concurs | Telecinco

 

La bona relació amb la Pantoja

La mateixa Pantoja va confessar en més d’una ocasió que el seu pas per Hondures no haguera sigut el mateix sense el jove. A més a més, la rebuda que li va fer la Pantoja a Omar en el plató de Telecinco amb milions de petons en la boca, va deixar més que clar que la cantant accepta al jove com a gendre. Ara, només caldrà saber la versió i les intencions de Chabelita que, de moment, manté una relació amb Asraf des que va eixir de la casa de ‘GH Dúo’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.