Omar Montes confessa que vol formar una família amb Chabelita

Omar Montes a 'Supervivientes'

Omar Montes voldria formar una família amb Chabelita | Telecinco

 

Omar Montes no en té prou amb el premi que ha conseguit després de convertir-se en el guanyador d’esta edició de ‘Supervivientes’. El jove cantant aspira a formar una família amb Chabelita, la filla menuda d’Isabel Pantoja.

 

Cal recordar que els dos jóvens ja van ser parella durant un temps. De fet, en l’últim debat de ‘Supervivientes’ del diumenge passat, Montes va explicar com va ser una de les festes a les que va assistir en Cantora quan encara era parella de Chabelita.

 

Desitja tornar a Cantora

Ara, un temps després, el guanyador del programa més aventurer de Telecinco somia tornar a Cantora, però de la mà de la filla de la cantant. En eixe sentit, el cantant madrileny va assegurar que: «Des de fa temps estic intentant formar una família. No diré que estic enamorat, però sí que pense en ella, perquè em feia sentir molt bé. Si Asraf no existira, tornaria a intentar-ho amb ella i ella em diria que sí. Parlarem com amics quan ella vullga, és una dona molt lliure i ens complementem molt bé».

 

Després d’eixa confessió, Omar no va dubtar en demanar una cita en directe a Chabelita i ho va fer davant l’atenta mirada de tots els presents al concurs i mirant a càmera. Si la parella decidira tornar a unir els seus camins, està clar que Omar tindria molt de guanyat amb la seua sogra, ja que els dos han creat una forta i bonica amistat durant el concurs.

 

Omar Montes i Isabel Pantoja

Omar Montes i Isabel Pantoja van tindre una molt bona relació durant el concurs | Telecinco

 

La bona relació amb la Pantoja

La mateixa Pantoja va confessar en més d’una ocasió que el seu pas per Hondures no haguera sigut el mateix sense el jove. A més a més, la rebuda que li va fer la Pantoja a Omar en el plató de Telecinco amb milions de petons en la boca, va deixar més que clar que la cantant accepta al jove com a gendre. Ara, només caldrà saber la versió i les intencions de Chabelita que, de moment, manté una relació amb Asraf des que va eixir de la casa de ‘GH Dúo’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.