9.3 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Omar Montes confessa que vol formar una família amb Chabelita

Omar Montes a 'Supervivientes'

Omar Montes voldria formar una família amb Chabelita | Telecinco

 

Omar Montes no en té prou amb el premi que ha conseguit després de convertir-se en el guanyador d’esta edició de ‘Supervivientes’. El jove cantant aspira a formar una família amb Chabelita, la filla menuda d’Isabel Pantoja.

 

Cal recordar que els dos jóvens ja van ser parella durant un temps. De fet, en l’últim debat de ‘Supervivientes’ del diumenge passat, Montes va explicar com va ser una de les festes a les que va assistir en Cantora quan encara era parella de Chabelita.

 

Desitja tornar a Cantora

Ara, un temps després, el guanyador del programa més aventurer de Telecinco somia tornar a Cantora, però de la mà de la filla de la cantant. En eixe sentit, el cantant madrileny va assegurar que: «Des de fa temps estic intentant formar una família. No diré que estic enamorat, però sí que pense en ella, perquè em feia sentir molt bé. Si Asraf no existira, tornaria a intentar-ho amb ella i ella em diria que sí. Parlarem com amics quan ella vullga, és una dona molt lliure i ens complementem molt bé».

 

Després d’eixa confessió, Omar no va dubtar en demanar una cita en directe a Chabelita i ho va fer davant l’atenta mirada de tots els presents al concurs i mirant a càmera. Si la parella decidira tornar a unir els seus camins, està clar que Omar tindria molt de guanyat amb la seua sogra, ja que els dos han creat una forta i bonica amistat durant el concurs.

 

Omar Montes i Isabel Pantoja

Omar Montes i Isabel Pantoja van tindre una molt bona relació durant el concurs | Telecinco

 

La bona relació amb la Pantoja

La mateixa Pantoja va confessar en més d’una ocasió que el seu pas per Hondures no haguera sigut el mateix sense el jove. A més a més, la rebuda que li va fer la Pantoja a Omar en el plató de Telecinco amb milions de petons en la boca, va deixar més que clar que la cantant accepta al jove com a gendre. Ara, només caldrà saber la versió i les intencions de Chabelita que, de moment, manté una relació amb Asraf des que va eixir de la casa de ‘GH Dúo’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.