Omar Montes confessa que vol formar una família amb Chabelita

Omar Montes a 'Supervivientes'

Omar Montes voldria formar una família amb Chabelita | Telecinco

 

Omar Montes no en té prou amb el premi que ha conseguit després de convertir-se en el guanyador d’esta edició de ‘Supervivientes’. El jove cantant aspira a formar una família amb Chabelita, la filla menuda d’Isabel Pantoja.

 

Cal recordar que els dos jóvens ja van ser parella durant un temps. De fet, en l’últim debat de ‘Supervivientes’ del diumenge passat, Montes va explicar com va ser una de les festes a les que va assistir en Cantora quan encara era parella de Chabelita.

 

Desitja tornar a Cantora

Ara, un temps després, el guanyador del programa més aventurer de Telecinco somia tornar a Cantora, però de la mà de la filla de la cantant. En eixe sentit, el cantant madrileny va assegurar que: «Des de fa temps estic intentant formar una família. No diré que estic enamorat, però sí que pense en ella, perquè em feia sentir molt bé. Si Asraf no existira, tornaria a intentar-ho amb ella i ella em diria que sí. Parlarem com amics quan ella vullga, és una dona molt lliure i ens complementem molt bé».

 

Després d’eixa confessió, Omar no va dubtar en demanar una cita en directe a Chabelita i ho va fer davant l’atenta mirada de tots els presents al concurs i mirant a càmera. Si la parella decidira tornar a unir els seus camins, està clar que Omar tindria molt de guanyat amb la seua sogra, ja que els dos han creat una forta i bonica amistat durant el concurs.

 

Omar Montes i Isabel Pantoja

Omar Montes i Isabel Pantoja van tindre una molt bona relació durant el concurs | Telecinco

 

La bona relació amb la Pantoja

La mateixa Pantoja va confessar en més d’una ocasió que el seu pas per Hondures no haguera sigut el mateix sense el jove. A més a més, la rebuda que li va fer la Pantoja a Omar en el plató de Telecinco amb milions de petons en la boca, va deixar més que clar que la cantant accepta al jove com a gendre. Ara, només caldrà saber la versió i les intencions de Chabelita que, de moment, manté una relació amb Asraf des que va eixir de la casa de ‘GH Dúo’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.
FILMOTECA D'ESTIU