Belén Esteban ha reconegut que busca tornar a quedar-se embarassada

Belén Esteban a 'Sálvame Deluxe'

Belén Esteban va anar a ‘Sálvame Deluxe’ una setmana després de la seua boda | Telecinco

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el dissabte passat Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, si hi ha una notícia que es va convertir en la protagonista de la nit és la de què la col·laboradora de ‘Sálvame’ i el seu ja home volen ser pares. La madrilenya va soltar esta bomba amb tota la naturalitat del món i, fins i tot, va donar a entendre que s’havia informat al respecte i que li havia comentat al seu metge les seues intencions.

 

Un embaràs de risc per la diabetis i l’edat

Però eixe embaràs no estaria exempt de complicacions ja que, cal recordar que Esteban és diabètica i, en el cas de quedar-se embarassada, hauria de tindre una gestació molt controlada i segura. En eixe sentit, la col·laboradora va explicar que: «Els metges m’han dit que he d’estar en repòs absolut durant els tres primers mesos». D’igual forma, té present que la seua edat ja no és l’òptima per a passar per un embaràs i que, per tant, en el cas que se’n quedara, serien un embaràs i un part d’alt risc.

 

No obstant això, la parella està decidida i, fins i tot, Esteban ha explicat que a Miguel li agradaria tindre un xiquet  i a ella, una xiqueta. Una xiqueta que seria una germana per a la seua filla Andrea, de 19 anys i fruit de la seua relació amb el torer Jesulín de Ubrique.

 

Per tant, ara només cal esperar i deixar passar el temps per a saber si, finalment, el matrimoni conseguix portar una nova vida al món. Esteban té clar que és possible que no es quede embarassada però, tal com li va dir el seu metge: «mentres tinga la menstruació», tot és possible.

 

Els col·laboradors de 'Sálvame Deluxe'

Els col·laboradors van escoltar atents l’anunci de l’Esteban | Telecinco

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.