Belén Esteban ha reconegut que busca tornar a quedar-se embarassada

Belén Esteban a 'Sálvame Deluxe'

Belén Esteban va anar a ‘Sálvame Deluxe’ una setmana després de la seua boda | Telecinco

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el dissabte passat Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, si hi ha una notícia que es va convertir en la protagonista de la nit és la de què la col·laboradora de ‘Sálvame’ i el seu ja home volen ser pares. La madrilenya va soltar esta bomba amb tota la naturalitat del món i, fins i tot, va donar a entendre que s’havia informat al respecte i que li havia comentat al seu metge les seues intencions.

 

Un embaràs de risc per la diabetis i l’edat

Però eixe embaràs no estaria exempt de complicacions ja que, cal recordar que Esteban és diabètica i, en el cas de quedar-se embarassada, hauria de tindre una gestació molt controlada i segura. En eixe sentit, la col·laboradora va explicar que: «Els metges m’han dit que he d’estar en repòs absolut durant els tres primers mesos». D’igual forma, té present que la seua edat ja no és l’òptima per a passar per un embaràs i que, per tant, en el cas que se’n quedara, serien un embaràs i un part d’alt risc.

 

No obstant això, la parella està decidida i, fins i tot, Esteban ha explicat que a Miguel li agradaria tindre un xiquet  i a ella, una xiqueta. Una xiqueta que seria una germana per a la seua filla Andrea, de 19 anys i fruit de la seua relació amb el torer Jesulín de Ubrique.

 

Per tant, ara només cal esperar i deixar passar el temps per a saber si, finalment, el matrimoni conseguix portar una nova vida al món. Esteban té clar que és possible que no es quede embarassada però, tal com li va dir el seu metge: «mentres tinga la menstruació», tot és possible.

 

Els col·laboradors de 'Sálvame Deluxe'

Els col·laboradors van escoltar atents l’anunci de l’Esteban | Telecinco

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.