Belén Esteban ha reconegut que busca tornar a quedar-se embarassada

Belén Esteban a 'Sálvame Deluxe'

Belén Esteban va anar a ‘Sálvame Deluxe’ una setmana després de la seua boda | Telecinco

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el dissabte passat Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, si hi ha una notícia que es va convertir en la protagonista de la nit és la de què la col·laboradora de ‘Sálvame’ i el seu ja home volen ser pares. La madrilenya va soltar esta bomba amb tota la naturalitat del món i, fins i tot, va donar a entendre que s’havia informat al respecte i que li havia comentat al seu metge les seues intencions.

 

Un embaràs de risc per la diabetis i l’edat

Però eixe embaràs no estaria exempt de complicacions ja que, cal recordar que Esteban és diabètica i, en el cas de quedar-se embarassada, hauria de tindre una gestació molt controlada i segura. En eixe sentit, la col·laboradora va explicar que: «Els metges m’han dit que he d’estar en repòs absolut durant els tres primers mesos». D’igual forma, té present que la seua edat ja no és l’òptima per a passar per un embaràs i que, per tant, en el cas que se’n quedara, serien un embaràs i un part d’alt risc.

 

No obstant això, la parella està decidida i, fins i tot, Esteban ha explicat que a Miguel li agradaria tindre un xiquet  i a ella, una xiqueta. Una xiqueta que seria una germana per a la seua filla Andrea, de 19 anys i fruit de la seua relació amb el torer Jesulín de Ubrique.

 

Per tant, ara només cal esperar i deixar passar el temps per a saber si, finalment, el matrimoni conseguix portar una nova vida al món. Esteban té clar que és possible que no es quede embarassada però, tal com li va dir el seu metge: «mentres tinga la menstruació», tot és possible.

 

Els col·laboradors de 'Sálvame Deluxe'

Els col·laboradors van escoltar atents l’anunci de l’Esteban | Telecinco

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.