14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Belén Esteban ha reconegut que busca tornar a quedar-se embarassada

Belén Esteban a 'Sálvame Deluxe'

Belén Esteban va anar a ‘Sálvame Deluxe’ una setmana després de la seua boda | Telecinco

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el dissabte passat Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, si hi ha una notícia que es va convertir en la protagonista de la nit és la de què la col·laboradora de ‘Sálvame’ i el seu ja home volen ser pares. La madrilenya va soltar esta bomba amb tota la naturalitat del món i, fins i tot, va donar a entendre que s’havia informat al respecte i que li havia comentat al seu metge les seues intencions.

 

Un embaràs de risc per la diabetis i l’edat

Però eixe embaràs no estaria exempt de complicacions ja que, cal recordar que Esteban és diabètica i, en el cas de quedar-se embarassada, hauria de tindre una gestació molt controlada i segura. En eixe sentit, la col·laboradora va explicar que: «Els metges m’han dit que he d’estar en repòs absolut durant els tres primers mesos». D’igual forma, té present que la seua edat ja no és l’òptima per a passar per un embaràs i que, per tant, en el cas que se’n quedara, serien un embaràs i un part d’alt risc.

 

No obstant això, la parella està decidida i, fins i tot, Esteban ha explicat que a Miguel li agradaria tindre un xiquet  i a ella, una xiqueta. Una xiqueta que seria una germana per a la seua filla Andrea, de 19 anys i fruit de la seua relació amb el torer Jesulín de Ubrique.

 

Per tant, ara només cal esperar i deixar passar el temps per a saber si, finalment, el matrimoni conseguix portar una nova vida al món. Esteban té clar que és possible que no es quede embarassada però, tal com li va dir el seu metge: «mentres tinga la menstruació», tot és possible.

 

Els col·laboradors de 'Sálvame Deluxe'

Els col·laboradors van escoltar atents l’anunci de l’Esteban | Telecinco

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.