15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Belén Esteban ha reconegut que busca tornar a quedar-se embarassada

Belén Esteban a 'Sálvame Deluxe'

Belén Esteban va anar a ‘Sálvame Deluxe’ una setmana després de la seua boda | Telecinco

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el dissabte passat Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, si hi ha una notícia que es va convertir en la protagonista de la nit és la de què la col·laboradora de ‘Sálvame’ i el seu ja home volen ser pares. La madrilenya va soltar esta bomba amb tota la naturalitat del món i, fins i tot, va donar a entendre que s’havia informat al respecte i que li havia comentat al seu metge les seues intencions.

 

Un embaràs de risc per la diabetis i l’edat

Però eixe embaràs no estaria exempt de complicacions ja que, cal recordar que Esteban és diabètica i, en el cas de quedar-se embarassada, hauria de tindre una gestació molt controlada i segura. En eixe sentit, la col·laboradora va explicar que: «Els metges m’han dit que he d’estar en repòs absolut durant els tres primers mesos». D’igual forma, té present que la seua edat ja no és l’òptima per a passar per un embaràs i que, per tant, en el cas que se’n quedara, serien un embaràs i un part d’alt risc.

 

No obstant això, la parella està decidida i, fins i tot, Esteban ha explicat que a Miguel li agradaria tindre un xiquet  i a ella, una xiqueta. Una xiqueta que seria una germana per a la seua filla Andrea, de 19 anys i fruit de la seua relació amb el torer Jesulín de Ubrique.

 

Per tant, ara només cal esperar i deixar passar el temps per a saber si, finalment, el matrimoni conseguix portar una nova vida al món. Esteban té clar que és possible que no es quede embarassada però, tal com li va dir el seu metge: «mentres tinga la menstruació», tot és possible.

 

Els col·laboradors de 'Sálvame Deluxe'

Els col·laboradors van escoltar atents l’anunci de l’Esteban | Telecinco

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.

La Generalitat demana al Govern actuacions d’emergència en Tavernes i altres platges després de la borrasca Harry

La Generalitat ha reclamat al Govern mesures urgents a Tavernes de la Valldigna i altres punts del litoral després dels danys de la borrasca Harry. Advertix de risc en edificis de primera línia i exigix un pla de regeneració a llarg termini.

Dos detinguts a València per empadronar il·legalment a estrangers i lucrar-se amb 26.250 euros

La Policia Nacional ha detingut a dos jóvens per empadronar a estrangers amb contractes falsos i sense permís del propietari. La investigació va revelar 30 altes des de 2022 i pagaments de 750 euros a l'any.

180.000 hectàrees abandonades en la Comunitat Valenciana, rècord històric segons AVA-ASAJA

La Comunitat Valenciana va batre en 2025 el seu rècord de terres de cultiu abandonades amb 179.994 hectàrees. AVA-ASAJA ho atribuïx a la crisi de rendibilitat i a la DANA de 2024, i reclama un canvi de rumb.

Un clàssic per la Supercopa: el Barcelona defén la seua hegemonia davant un Reial Madrid que busca el seu primer títol

El títol es decidix en Castalia: el Barcelona arriba com a vigent campió amb cinc Supercopas i domini aclaparador; el Reial Madrid aspira a estrenar el seu palmarés després del seu 1-3 en Montjuïc

Quatre detinguts per una agressió d’extrema gravetat a Sant Vicent del Raspeig

Quatre hòmens han sigut detinguts per un presumpte homicidi en grau de temptativa després d'una agressió d'extrema violència en una zona d'oci de Sant Vicent del Raspeig. La víctima va patir lesions molt greus i va ser ingressada en l'UCI; un dels arrestats va ingressar a la presó i els altres tres van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h este dissabte en la Comunitat Valenciana i risc costaner

El dissabte s'ha activat l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i València, 70 km/h en el sud d'Alacant, i risc en la costa.