Paz Padilla i Mila Ximénez i Belén Esteban es reconcilien per un malentés en la boda

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Paz Padilla i Mila Ximénez critiquen l’actitud de Belén Esteban | TELECINCO

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el passat dissabte Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, el secretisme amb què la madrilenya tracta el seu casament i les polèmiques que vol crear comencen a cansar als seus companys, com la col·laboradora Mila Ximénez. Un comentari sobre el fotògraf del casament i una broma sobre el reportatge de fotos han creat tensions dins i fora del plató de ‘Sálvame’ fins al punt d’haver-se de reconciliar en directe en el programa.

 

Les polèmiques de Belén Esteban

El conflicte comença amb la decisió de Belén Esteban de vendre l’exclusiva del casament i de crear polèmiques de dubtosa veracitat, com que hi havia un fotògraf infiltrat, perquè es parle més de ‘la princesa del poble’. Però les tensions no exploten fins que Esteban va assegurar a ‘Sábado Deluxe’ que Mila Ximénez li havia dit durant la cerimònia del casament que li molestaven els fotògrafs, fet que la implicada desmentix.

 

Segons Mila Ximénez, encara que a ella no li agraden les fotografies, no ho va dir en cap moment i no es va mostrar molesta. A més, acusa a la madrilenya de crear polèmiques per eixir beneficiada, encara que perjudique als altres col·laboradors.

 

Revelats els detalls del vestit de núvia de Belén Esteban

Imatge de l’exclusiva de la revista ‘¡Hola!’ | ¡HOLA!

 

El comentari de Paz Padilla sobre l’exclusiva a ‘¡Hola!’

L’altre conflicte naix d’un comentari que la presentadora de ‘Sálvame’ va dir en clau d’humor, però que Belén Esteban no va entendre de la mateixa manera. I és que Paz Padilla va comparar l’exclusiva del casament en ‘¡Hola!’ amb un reportatge de fotos de comunió, ja que el nóvio no apareixia i només eixia Belén, a soles. Eixe comentari «de broma» va deixar tocada a Belén.

 

Enterrar la destral de guerra

No obstant, com totes les polèmiques que naixen de comentaris sense maldat, les tensions es van desfer ràpidament amb una reconciliació en directe en el ‘Deluxe’. Quant a Mila Ximénez, va dir públicament que «per a mi, el tema està tancat i no obriré més la boca, el casament va ser meravellós i Belén sempre ha confiat en mi». L’acabada de casar va connectar amb el programa amb connexió telefònica i va aclarir que «crec que quan t’he necessitat, t’he tingut propet. I, quan tu m’has necessitat, també m’has tingut».

 

D’altra banda, Paz Padilla també va voler arreglar les coses amb Belén Esteban i va assegurar que el comentari sobre l’exclusiva de fotos era de broma. «¿Creus que compararia el teu casament amb una comunió de forma seriosa? ¡Si era de broma! Estic sempre fent conyes, sóc humorista. Només demane un poc d’humor, Belén».

 

Eixes reconciliacions amb Mila Ximénez i amb Paz Padilla demostren que la destral de guerra està més que enterrada i que només queda esperar les noves polèmiques que vindran. Perquè de polèmiques, sempre n’hi haurà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.