Paz Padilla i Mila Ximénez i Belén Esteban es reconcilien per un malentés en la boda

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Paz Padilla i Mila Ximénez critiquen l’actitud de Belén Esteban | TELECINCO

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el passat dissabte Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, el secretisme amb què la madrilenya tracta el seu casament i les polèmiques que vol crear comencen a cansar als seus companys, com la col·laboradora Mila Ximénez. Un comentari sobre el fotògraf del casament i una broma sobre el reportatge de fotos han creat tensions dins i fora del plató de ‘Sálvame’ fins al punt d’haver-se de reconciliar en directe en el programa.

 

Les polèmiques de Belén Esteban

El conflicte comença amb la decisió de Belén Esteban de vendre l’exclusiva del casament i de crear polèmiques de dubtosa veracitat, com que hi havia un fotògraf infiltrat, perquè es parle més de ‘la princesa del poble’. Però les tensions no exploten fins que Esteban va assegurar a ‘Sábado Deluxe’ que Mila Ximénez li havia dit durant la cerimònia del casament que li molestaven els fotògrafs, fet que la implicada desmentix.

 

Segons Mila Ximénez, encara que a ella no li agraden les fotografies, no ho va dir en cap moment i no es va mostrar molesta. A més, acusa a la madrilenya de crear polèmiques per eixir beneficiada, encara que perjudique als altres col·laboradors.

 

Revelats els detalls del vestit de núvia de Belén Esteban

Imatge de l’exclusiva de la revista ‘¡Hola!’ | ¡HOLA!

 

El comentari de Paz Padilla sobre l’exclusiva a ‘¡Hola!’

L’altre conflicte naix d’un comentari que la presentadora de ‘Sálvame’ va dir en clau d’humor, però que Belén Esteban no va entendre de la mateixa manera. I és que Paz Padilla va comparar l’exclusiva del casament en ‘¡Hola!’ amb un reportatge de fotos de comunió, ja que el nóvio no apareixia i només eixia Belén, a soles. Eixe comentari «de broma» va deixar tocada a Belén.

 

Enterrar la destral de guerra

No obstant, com totes les polèmiques que naixen de comentaris sense maldat, les tensions es van desfer ràpidament amb una reconciliació en directe en el ‘Deluxe’. Quant a Mila Ximénez, va dir públicament que «per a mi, el tema està tancat i no obriré més la boca, el casament va ser meravellós i Belén sempre ha confiat en mi». L’acabada de casar va connectar amb el programa amb connexió telefònica i va aclarir que «crec que quan t’he necessitat, t’he tingut propet. I, quan tu m’has necessitat, també m’has tingut».

 

D’altra banda, Paz Padilla també va voler arreglar les coses amb Belén Esteban i va assegurar que el comentari sobre l’exclusiva de fotos era de broma. «¿Creus que compararia el teu casament amb una comunió de forma seriosa? ¡Si era de broma! Estic sempre fent conyes, sóc humorista. Només demane un poc d’humor, Belén».

 

Eixes reconciliacions amb Mila Ximénez i amb Paz Padilla demostren que la destral de guerra està més que enterrada i que només queda esperar les noves polèmiques que vindran. Perquè de polèmiques, sempre n’hi haurà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.