Paz Padilla i Mila Ximénez i Belén Esteban es reconcilien per un malentés en la boda

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Paz Padilla i Mila Ximénez critiquen l’actitud de Belén Esteban | TELECINCO

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el passat dissabte Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, el secretisme amb què la madrilenya tracta el seu casament i les polèmiques que vol crear comencen a cansar als seus companys, com la col·laboradora Mila Ximénez. Un comentari sobre el fotògraf del casament i una broma sobre el reportatge de fotos han creat tensions dins i fora del plató de ‘Sálvame’ fins al punt d’haver-se de reconciliar en directe en el programa.

 

Les polèmiques de Belén Esteban

El conflicte comença amb la decisió de Belén Esteban de vendre l’exclusiva del casament i de crear polèmiques de dubtosa veracitat, com que hi havia un fotògraf infiltrat, perquè es parle més de ‘la princesa del poble’. Però les tensions no exploten fins que Esteban va assegurar a ‘Sábado Deluxe’ que Mila Ximénez li havia dit durant la cerimònia del casament que li molestaven els fotògrafs, fet que la implicada desmentix.

 

Segons Mila Ximénez, encara que a ella no li agraden les fotografies, no ho va dir en cap moment i no es va mostrar molesta. A més, acusa a la madrilenya de crear polèmiques per eixir beneficiada, encara que perjudique als altres col·laboradors.

 

Revelats els detalls del vestit de núvia de Belén Esteban

Imatge de l’exclusiva de la revista ‘¡Hola!’ | ¡HOLA!

 

El comentari de Paz Padilla sobre l’exclusiva a ‘¡Hola!’

L’altre conflicte naix d’un comentari que la presentadora de ‘Sálvame’ va dir en clau d’humor, però que Belén Esteban no va entendre de la mateixa manera. I és que Paz Padilla va comparar l’exclusiva del casament en ‘¡Hola!’ amb un reportatge de fotos de comunió, ja que el nóvio no apareixia i només eixia Belén, a soles. Eixe comentari «de broma» va deixar tocada a Belén.

 

Enterrar la destral de guerra

No obstant, com totes les polèmiques que naixen de comentaris sense maldat, les tensions es van desfer ràpidament amb una reconciliació en directe en el ‘Deluxe’. Quant a Mila Ximénez, va dir públicament que «per a mi, el tema està tancat i no obriré més la boca, el casament va ser meravellós i Belén sempre ha confiat en mi». L’acabada de casar va connectar amb el programa amb connexió telefònica i va aclarir que «crec que quan t’he necessitat, t’he tingut propet. I, quan tu m’has necessitat, també m’has tingut».

 

D’altra banda, Paz Padilla també va voler arreglar les coses amb Belén Esteban i va assegurar que el comentari sobre l’exclusiva de fotos era de broma. «¿Creus que compararia el teu casament amb una comunió de forma seriosa? ¡Si era de broma! Estic sempre fent conyes, sóc humorista. Només demane un poc d’humor, Belén».

 

Eixes reconciliacions amb Mila Ximénez i amb Paz Padilla demostren que la destral de guerra està més que enterrada i que només queda esperar les noves polèmiques que vindran. Perquè de polèmiques, sempre n’hi haurà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.