Anuncios

Paz Padilla i Mila Ximénez i Belén Esteban es reconcilien per un malentés en la boda

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Paz Padilla i Mila Ximénez critiquen l’actitud de Belén Esteban | TELECINCO

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el passat dissabte Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Anuncios

Ara bé, el secretisme amb què la madrilenya tracta el seu casament i les polèmiques que vol crear comencen a cansar als seus companys, com la col·laboradora Mila Ximénez. Un comentari sobre el fotògraf del casament i una broma sobre el reportatge de fotos han creat tensions dins i fora del plató de ‘Sálvame’ fins al punt d’haver-se de reconciliar en directe en el programa.

 

Les polèmiques de Belén Esteban

El conflicte comença amb la decisió de Belén Esteban de vendre l’exclusiva del casament i de crear polèmiques de dubtosa veracitat, com que hi havia un fotògraf infiltrat, perquè es parle més de ‘la princesa del poble’. Però les tensions no exploten fins que Esteban va assegurar a ‘Sábado Deluxe’ que Mila Ximénez li havia dit durant la cerimònia del casament que li molestaven els fotògrafs, fet que la implicada desmentix.

 

Segons Mila Ximénez, encara que a ella no li agraden les fotografies, no ho va dir en cap moment i no es va mostrar molesta. A més, acusa a la madrilenya de crear polèmiques per eixir beneficiada, encara que perjudique als altres col·laboradors.

 

Revelats els detalls del vestit de núvia de Belén Esteban

Imatge de l’exclusiva de la revista ‘¡Hola!’ | ¡HOLA!

 

El comentari de Paz Padilla sobre l’exclusiva a ‘¡Hola!’

L’altre conflicte naix d’un comentari que la presentadora de ‘Sálvame’ va dir en clau d’humor, però que Belén Esteban no va entendre de la mateixa manera. I és que Paz Padilla va comparar l’exclusiva del casament en ‘¡Hola!’ amb un reportatge de fotos de comunió, ja que el nóvio no apareixia i només eixia Belén, a soles. Eixe comentari «de broma» va deixar tocada a Belén.

 

Enterrar la destral de guerra

No obstant, com totes les polèmiques que naixen de comentaris sense maldat, les tensions es van desfer ràpidament amb una reconciliació en directe en el ‘Deluxe’. Quant a Mila Ximénez, va dir públicament que «per a mi, el tema està tancat i no obriré més la boca, el casament va ser meravellós i Belén sempre ha confiat en mi». L’acabada de casar va connectar amb el programa amb connexió telefònica i va aclarir que «crec que quan t’he necessitat, t’he tingut propet. I, quan tu m’has necessitat, també m’has tingut».

 

D’altra banda, Paz Padilla també va voler arreglar les coses amb Belén Esteban i va assegurar que el comentari sobre l’exclusiva de fotos era de broma. «¿Creus que compararia el teu casament amb una comunió de forma seriosa? ¡Si era de broma! Estic sempre fent conyes, sóc humorista. Només demane un poc d’humor, Belén».

 

Eixes reconciliacions amb Mila Ximénez i amb Paz Padilla demostren que la destral de guerra està més que enterrada i que només queda esperar les noves polèmiques que vindran. Perquè de polèmiques, sempre n’hi haurà.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios