Paz Padilla i Mila Ximénez i Belén Esteban es reconcilien per un malentés en la boda

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Paz Padilla i Mila Ximénez critiquen l’actitud de Belén Esteban | TELECINCO

 

Ja fa més d’una setmana que Belén Esteban va viure un dels dies més feliços de la seua vida: el casament amb el seu amor Miguel. Tot i que s’han anat filtrant detalls sobre l’enllaç i ja es va poder vore el vestit de la nóvia en la revista ¡Hola!, el passat dissabte Esteban va visitar el plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a explicar encara més informacions íntimes del dia.

 

Ara bé, el secretisme amb què la madrilenya tracta el seu casament i les polèmiques que vol crear comencen a cansar als seus companys, com la col·laboradora Mila Ximénez. Un comentari sobre el fotògraf del casament i una broma sobre el reportatge de fotos han creat tensions dins i fora del plató de ‘Sálvame’ fins al punt d’haver-se de reconciliar en directe en el programa.

 

Les polèmiques de Belén Esteban

El conflicte comença amb la decisió de Belén Esteban de vendre l’exclusiva del casament i de crear polèmiques de dubtosa veracitat, com que hi havia un fotògraf infiltrat, perquè es parle més de ‘la princesa del poble’. Però les tensions no exploten fins que Esteban va assegurar a ‘Sábado Deluxe’ que Mila Ximénez li havia dit durant la cerimònia del casament que li molestaven els fotògrafs, fet que la implicada desmentix.

 

Segons Mila Ximénez, encara que a ella no li agraden les fotografies, no ho va dir en cap moment i no es va mostrar molesta. A més, acusa a la madrilenya de crear polèmiques per eixir beneficiada, encara que perjudique als altres col·laboradors.

 

Revelats els detalls del vestit de núvia de Belén Esteban

Imatge de l’exclusiva de la revista ‘¡Hola!’ | ¡HOLA!

 

El comentari de Paz Padilla sobre l’exclusiva a ‘¡Hola!’

L’altre conflicte naix d’un comentari que la presentadora de ‘Sálvame’ va dir en clau d’humor, però que Belén Esteban no va entendre de la mateixa manera. I és que Paz Padilla va comparar l’exclusiva del casament en ‘¡Hola!’ amb un reportatge de fotos de comunió, ja que el nóvio no apareixia i només eixia Belén, a soles. Eixe comentari «de broma» va deixar tocada a Belén.

 

Enterrar la destral de guerra

No obstant, com totes les polèmiques que naixen de comentaris sense maldat, les tensions es van desfer ràpidament amb una reconciliació en directe en el ‘Deluxe’. Quant a Mila Ximénez, va dir públicament que «per a mi, el tema està tancat i no obriré més la boca, el casament va ser meravellós i Belén sempre ha confiat en mi». L’acabada de casar va connectar amb el programa amb connexió telefònica i va aclarir que «crec que quan t’he necessitat, t’he tingut propet. I, quan tu m’has necessitat, també m’has tingut».

 

D’altra banda, Paz Padilla també va voler arreglar les coses amb Belén Esteban i va assegurar que el comentari sobre l’exclusiva de fotos era de broma. «¿Creus que compararia el teu casament amb una comunió de forma seriosa? ¡Si era de broma! Estic sempre fent conyes, sóc humorista. Només demane un poc d’humor, Belén».

 

Eixes reconciliacions amb Mila Ximénez i amb Paz Padilla demostren que la destral de guerra està més que enterrada i que només queda esperar les noves polèmiques que vindran. Perquè de polèmiques, sempre n’hi haurà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.