Mila Ximénez carrega contra Carmen Borrego pel seu pas per ‘Sálvame Okupa’

Mila Ximénez ha criticat durament a Carmen Borrego

Mila Ximénez ha criticat durament a Carmen Borrego | TELECINCO

 

Carmen Borrego seguix a l’ull de l’huracà i aquests dies s’està convertint en el blanc preferit dels seus excompanys del programa ‘Sálvame’, que no dubten en criticar el seu pas pel ‘reality’ de ‘Sálvame Okupa’. La filla menuda de Maria Teresa Campos està sent durament criticada perquè no només va transgredir les normes del programa demanant que la nominaren, sinó que acusa el programa d’haver-la fet acabar a l’hospital com a conseqüència d’un pastís que ‘payasín’, el famós pallasso de ‘Gran Hermano’, li va estampar a la cara.

 

Carmen Borrego, durament criticada

Últimament, les actituds de Carmen Borrego estan sent molt polèmiques, i la col·laboradora té molts flancs oberts; tant és així que, fa unes setmanes, va decidir abandonar el programa de ‘Sálvame’ definitivament, després de molts dies de pressions i baralles amb els seus companys.

 

Ara, la germana de Terelu s’ha mostrat molt enfadada pel que considera que va ser una crueltat per part del ‘reality’, el fet de llançar-li un pastís a la cara de tal manera que haja hagut d’anar a parar a l’hospital a causa del fort impacte. Les seues declaracions i l’actitud de menyspreu mostrada, ha fet que els seus excompanys de ‘Sálvame’ la critiquen vesprada sí vesprada també; però la que s’ha quedat més a gust amb ella ha sigut la col·laboradora Mila Ximénez, que inclús ha confessat ser conscient que la seua intervenció li provocaria enemistar-se amb Carmen Borrego.

 

Mila Ximénez s’enfada amb l’actitud de Carmen Borrego

A ella s’ha dirigit respecte de la seua actuació durant el ‘realiy’, de la següent manera: «Per anar de mal rotllo, no vages, et quedes a casa, no cobres i et fots». La col·laboradora seguia manifestant-se sobre l’actitud de Carmen Borrego: «Jo no vull entrar, però els diners sí que me’ls vull emportar. Ella ha entrat a fer un paper i jo sé que està absolutament penedida». A més a més, ha criticat que la germana de Terelu anara dient que pràcticament l’havien obligat a anar al programa.

Mila Ximénez ha expressat les seves crítiques a Terelu

Mila Ximénez ha expressat les seues crítiques a Terelu | TELECINCO

 

Mila Ximénez, però, no es quedava ací, ja que poc després d’iniciar la seua intervenció, Terelu va entrar en una connexió en directe per defensar la seua germana, després que Carmen Borrego al·legara no poder acudir perquè el metge li havia recomanat repòs per culpa del mencionat impacte que va rebre a la cara. En resum, els seus companys no es creien res i van manifestar obertament que Carmen Borrego mentia descaradament i que, mentre deia que necessitava repòs, se n’havia anat de vacances a Santander.

 

Mila també tenia unes paraules preparades per a dir-li a Terelu: «El dissabte jo em vaig enfadar amb el programa per defensar a Carmen, que estava molt perduda. De la mateixa manera que se m’avisa quan ho faig malament, m’haguera agradat rebre un «gràcies» per part de la vostra família. No teniu capacitat de donar les gràcies mai».

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.