La confessió de Sofía Suescun que indignarà als seus excompanys de ‘Supervivientes’

 

Després del pas de Sofía Suescun pels ‘realities’ de Telecinco, ara és el torn del seu germà Cristian. El xic ha pres el relleu i està participant en ‘Supervivientes 2020’ i no va perdre’s cap detall de tots els consells que li van donar tant la seua germana, com sa mare, Maite Galdeano.

 

Sofía Suescun va menjar peix cru

Ara, ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ ha emés uns vídeos a on les familiars de Cristian l’aconsellen. Per la seua banda, Maite el va advertir: «Vas a una illa, no vas de vacacions. No hi haurà res de supermercats i res d’estes mitjanes que et menges. Vull que es veja que tens la vena de Maite i la de Sofía». La seua germana no va dubtar en donar-li el millor consell que podia: «Pensa quins són els teus punts febles i no els mostres. La concentració és molt important. Quan veges que no pugues més, és just ahí quan pots més».

 

Però Cristian no les tenia totes i va confessar que aguantar la fam seria el més difícil per a ell. D’esta manera, Sofía li va donar tota una sèrie de trucs per a que se li faça més suportable: «Quan estigues allà, totes les conversacions que tingues seran de menjar. El meu truc, si tenia fam, era omplir-me l’estómac d’aigua. Menja l’arròs a poc a poc i, sent-te sincera, jo de tu, aniria a pescar i em menjaria els peixos a soles».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Qué ganas de esta noche #conexiónhonduras @supervivientestv

Una publicación compartida por Cristian Suescun Galdeano (@suescungaldeano) el

 

En este punt, Sofía Suescun va revelar un detall molt sorprenent i és que va arribar a menjar peix cru per no compartir-lo amb els seus companys. Un fet que segurament no haurà fet gens de gràcia als altres participants de la seua edició de ‘Supervivientes’.

 

A demés, Maite i Sofía han afirmat que volen conéixer més a Cristian a través del ‘reality’ i la mare ha confessat: «Esta separació em va fer no saber moltes coses del meu fill. Ara estem de meravella. Es va instal·lar en Madrid, va trobar treball i ve a casa a menjar. Estem molt bé».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.