La confessió de Sofía Suescun que indignarà als seus excompanys de ‘Supervivientes’

 

Després del pas de Sofía Suescun pels ‘realities’ de Telecinco, ara és el torn del seu germà Cristian. El xic ha pres el relleu i està participant en ‘Supervivientes 2020’ i no va perdre’s cap detall de tots els consells que li van donar tant la seua germana, com sa mare, Maite Galdeano.

 

Sofía Suescun va menjar peix cru

Ara, ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ ha emés uns vídeos a on les familiars de Cristian l’aconsellen. Per la seua banda, Maite el va advertir: «Vas a una illa, no vas de vacacions. No hi haurà res de supermercats i res d’estes mitjanes que et menges. Vull que es veja que tens la vena de Maite i la de Sofía». La seua germana no va dubtar en donar-li el millor consell que podia: «Pensa quins són els teus punts febles i no els mostres. La concentració és molt important. Quan veges que no pugues més, és just ahí quan pots més».

 

Però Cristian no les tenia totes i va confessar que aguantar la fam seria el més difícil per a ell. D’esta manera, Sofía li va donar tota una sèrie de trucs per a que se li faça més suportable: «Quan estigues allà, totes les conversacions que tingues seran de menjar. El meu truc, si tenia fam, era omplir-me l’estómac d’aigua. Menja l’arròs a poc a poc i, sent-te sincera, jo de tu, aniria a pescar i em menjaria els peixos a soles».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Qué ganas de esta noche #conexiónhonduras @supervivientestv

Una publicación compartida por Cristian Suescun Galdeano (@suescungaldeano) el

 

En este punt, Sofía Suescun va revelar un detall molt sorprenent i és que va arribar a menjar peix cru per no compartir-lo amb els seus companys. Un fet que segurament no haurà fet gens de gràcia als altres participants de la seua edició de ‘Supervivientes’.

 

A demés, Maite i Sofía han afirmat que volen conéixer més a Cristian a través del ‘reality’ i la mare ha confessat: «Esta separació em va fer no saber moltes coses del meu fill. Ara estem de meravella. Es va instal·lar en Madrid, va trobar treball i ve a casa a menjar. Estem molt bé».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.