La confessió de Sofía Suescun que indignarà als seus excompanys de ‘Supervivientes’

 

Després del pas de Sofía Suescun pels ‘realities’ de Telecinco, ara és el torn del seu germà Cristian. El xic ha pres el relleu i està participant en ‘Supervivientes 2020’ i no va perdre’s cap detall de tots els consells que li van donar tant la seua germana, com sa mare, Maite Galdeano.

 

Sofía Suescun va menjar peix cru

Ara, ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ ha emés uns vídeos a on les familiars de Cristian l’aconsellen. Per la seua banda, Maite el va advertir: «Vas a una illa, no vas de vacacions. No hi haurà res de supermercats i res d’estes mitjanes que et menges. Vull que es veja que tens la vena de Maite i la de Sofía». La seua germana no va dubtar en donar-li el millor consell que podia: «Pensa quins són els teus punts febles i no els mostres. La concentració és molt important. Quan veges que no pugues més, és just ahí quan pots més».

 

Però Cristian no les tenia totes i va confessar que aguantar la fam seria el més difícil per a ell. D’esta manera, Sofía li va donar tota una sèrie de trucs per a que se li faça més suportable: «Quan estigues allà, totes les conversacions que tingues seran de menjar. El meu truc, si tenia fam, era omplir-me l’estómac d’aigua. Menja l’arròs a poc a poc i, sent-te sincera, jo de tu, aniria a pescar i em menjaria els peixos a soles».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Qué ganas de esta noche #conexiónhonduras @supervivientestv

Una publicación compartida por Cristian Suescun Galdeano (@suescungaldeano) el

 

En este punt, Sofía Suescun va revelar un detall molt sorprenent i és que va arribar a menjar peix cru per no compartir-lo amb els seus companys. Un fet que segurament no haurà fet gens de gràcia als altres participants de la seua edició de ‘Supervivientes’.

 

A demés, Maite i Sofía han afirmat que volen conéixer més a Cristian a través del ‘reality’ i la mare ha confessat: «Esta separació em va fer no saber moltes coses del meu fill. Ara estem de meravella. Es va instal·lar en Madrid, va trobar treball i ve a casa a menjar. Estem molt bé».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.