La confessió de Sofía Suescun que indignarà als seus excompanys de ‘Supervivientes’

 

Després del pas de Sofía Suescun pels ‘realities’ de Telecinco, ara és el torn del seu germà Cristian. El xic ha pres el relleu i està participant en ‘Supervivientes 2020’ i no va perdre’s cap detall de tots els consells que li van donar tant la seua germana, com sa mare, Maite Galdeano.

 

Sofía Suescun va menjar peix cru

Ara, ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ ha emés uns vídeos a on les familiars de Cristian l’aconsellen. Per la seua banda, Maite el va advertir: «Vas a una illa, no vas de vacacions. No hi haurà res de supermercats i res d’estes mitjanes que et menges. Vull que es veja que tens la vena de Maite i la de Sofía». La seua germana no va dubtar en donar-li el millor consell que podia: «Pensa quins són els teus punts febles i no els mostres. La concentració és molt important. Quan veges que no pugues més, és just ahí quan pots més».

 

Però Cristian no les tenia totes i va confessar que aguantar la fam seria el més difícil per a ell. D’esta manera, Sofía li va donar tota una sèrie de trucs per a que se li faça més suportable: «Quan estigues allà, totes les conversacions que tingues seran de menjar. El meu truc, si tenia fam, era omplir-me l’estómac d’aigua. Menja l’arròs a poc a poc i, sent-te sincera, jo de tu, aniria a pescar i em menjaria els peixos a soles».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Qué ganas de esta noche #conexiónhonduras @supervivientestv

Una publicación compartida por Cristian Suescun Galdeano (@suescungaldeano) el

 

En este punt, Sofía Suescun va revelar un detall molt sorprenent i és que va arribar a menjar peix cru per no compartir-lo amb els seus companys. Un fet que segurament no haurà fet gens de gràcia als altres participants de la seua edició de ‘Supervivientes’.

 

A demés, Maite i Sofía han afirmat que volen conéixer més a Cristian a través del ‘reality’ i la mare ha confessat: «Esta separació em va fer no saber moltes coses del meu fill. Ara estem de meravella. Es va instal·lar en Madrid, va trobar treball i ve a casa a menjar. Estem molt bé».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.