La confessió de Sofía Suescun que indignarà als seus excompanys de ‘Supervivientes’

 

Després del pas de Sofía Suescun pels ‘realities’ de Telecinco, ara és el torn del seu germà Cristian. El xic ha pres el relleu i està participant en ‘Supervivientes 2020’ i no va perdre’s cap detall de tots els consells que li van donar tant la seua germana, com sa mare, Maite Galdeano.

 

Sofía Suescun va menjar peix cru

Ara, ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ ha emés uns vídeos a on les familiars de Cristian l’aconsellen. Per la seua banda, Maite el va advertir: «Vas a una illa, no vas de vacacions. No hi haurà res de supermercats i res d’estes mitjanes que et menges. Vull que es veja que tens la vena de Maite i la de Sofía». La seua germana no va dubtar en donar-li el millor consell que podia: «Pensa quins són els teus punts febles i no els mostres. La concentració és molt important. Quan veges que no pugues més, és just ahí quan pots més».

 

Però Cristian no les tenia totes i va confessar que aguantar la fam seria el més difícil per a ell. D’esta manera, Sofía li va donar tota una sèrie de trucs per a que se li faça més suportable: «Quan estigues allà, totes les conversacions que tingues seran de menjar. El meu truc, si tenia fam, era omplir-me l’estómac d’aigua. Menja l’arròs a poc a poc i, sent-te sincera, jo de tu, aniria a pescar i em menjaria els peixos a soles».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Qué ganas de esta noche #conexiónhonduras @supervivientestv

Una publicación compartida por Cristian Suescun Galdeano (@suescungaldeano) el

 

En este punt, Sofía Suescun va revelar un detall molt sorprenent i és que va arribar a menjar peix cru per no compartir-lo amb els seus companys. Un fet que segurament no haurà fet gens de gràcia als altres participants de la seua edició de ‘Supervivientes’.

 

A demés, Maite i Sofía han afirmat que volen conéixer més a Cristian a través del ‘reality’ i la mare ha confessat: «Esta separació em va fer no saber moltes coses del meu fill. Ara estem de meravella. Es va instal·lar en Madrid, va trobar treball i ve a casa a menjar. Estem molt bé».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.
FILMOTECA D'ESTIU