16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Es confirma la participació de Mila Ximénez en ‘GH VIP 7’

Mila Ximénez participarà a 'GH VIP 7'

Mila Ximénez participarà en ‘GH VIP 7’ | TELECINCO

 

Després de setmanes de rumors, finalment, la participació de Mila Ximénez en ‘GH VIP 7’ s’ha confirmat. D’eixa manera, la col·laboradora de ‘Sálvame’ és la primera concursant oficial d’esta pròxima edició de famosos de ‘Gran Hermano’.

La col·laboradora ja té certa experiència en el món dels ‘realities’ després d’haver participat a ‘Supervivientes 2016’, a on va ser una de les concursants més polèmiques de l’edició. Amb la seua forta personalitat, que ha mostrat en repetides ocasions en ‘Sálvame’, va protagonitzar molts conflictes, i és probable que siga una de les habitants de la casa de Guadalix amb qui siga més difícil de conviure. Segur, això sí, que aportarà molt de contingut i moments televisius que seran recordats en el ‘reality’.

 

Letícia Sabater, Rafael Amargo o Falete, podrien entrar també en ‘GH VIP 7’

Així es manifestava Mila respecte a la nova aventura que viurà en els pròxims mesos: «’GH’ és un format tan bo i tan dur, perquè psicològicament ha de ser dur. I crec que a estes altures del partit, per què no m’ho he de permetre?». També va voler reflexionar sobre les diferències que per a ella tindria la seua estada en la casa de Guadalix en comparació amb la que va tindre en l’illa d’Hondures quan va estar concursant en ‘Supervivientes’: «’Supervivientes’ era una aventura, però això és una experiència».

 

Mila Ximénez aifmr que 'GH VIP7' serà una experiència

Mila Ximénez afirma que ‘GH VIP7’ serà una experiència | València Diari

 

Amb la primera concursant confirmada de la pròxima edició de ‘GH VIP’, queden encara molts rostres per revelar, tot i que alguns sonen ja amb molta força, com són: Falete, Leticia Sabater, Rafael Amargo, Ángela Ponce, Anabel Pantoja o Patricia Rodríguez.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Europeu d’atletisme València 2027 arranca amb la presentació del logo i focus en el llegat

L'organització de l'Europeu d'atletisme de 2027 a València va donar el tret d'eixida amb la seua identitat visual i un missatge comú: deixar un llegat durador. Autoritats i exatletas van destacar l'impuls a infraestructures, llicències i projecció internacional que portarà la cita en el Velòdrom Luis Puig.

Restablida la circulació en la Línia 1 de Metrovalencia entre Alberic i Castelló amb possibles retards

La Línia 1 ha quedat restablida este divendres després de diverses hores d'interrupció pel trencament d'una catenària entre Alberic i Castelló. Metrovalencia ha advertit de demores mentres es normalitza la freqüència.

Bernabé ha assegurat que el PSPV donaria suport a una ordenança abolicionista de prostitució a València i ha oferit un pacte a Catalá

La líder del PSPV a València ha proposat a l'alcaldessa un pacte per a aprovar una ordenança abolicionista que sancione a clients i a la terceria locativa i reforce la protecció a les dones, després de la denúncia veïnal de repunt en Velluters.

València barrarà en Falles tots els immobles i monuments protegits i reforçarà la vigilància

L'Ajuntament actualitzarà el protocol de protecció del patrimoni per a les Falles 2026: tancat preventiu, més control policial i restriccions al costat de béns històrics. Hi haurà neteja reforçada, plans per a contenidors i distàncies mínimes entorn de BIC i BRL.

La supervivència del càncer infantil a Europa depén de la rapidesa del diagnòstic

Un macroestudi amb quasi 10.000 casos en 27 països confirma que l'estadi al diagnòstic és decisiu per a la supervivència. Espanya mostra solidesa, amb millores pendents en medul·loblastoma.

Alboraia instal·la cambres i gàbies per a controlar i capturar senglars

Alboraia ha desplegat cambres i gàbies per al control selectiu de senglars, amb monitoratge remot i protocols de benestar animal. El pla prioritza actuacions puntuals per a reduir riscos sanitaris i danys en infraestructures.

L’esquerra d’Alacant urgix al PP a fixar data per a la comissió per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigarà l'adjudicació de 140 VPP a la Platja de Sant Joan. També han avançat mesures de vivenda per al pròxim ple.

L’avís per vent puja a roig a Castelló amb ratxes de fins a 140 km/h este dissabte

Aemet ha elevat a roig l'avís per vent a Castelló, amb ratxes de 140 km/h a l'interior i 130 km/h en el litoral. Alacant i València activen avisos taronja i groc.