10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Terelu Campos es nega a participar en ‘GH VIP’ i en ‘Supervivientes’

Terelu Campos

Terelu Campos confessa que no vol participar en ‘GH VIP’ ni en ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

Després del seu trasllat com a col·laboradora al plató de ‘Viva la Vida’, Terelu Campos no té gens d’interés per aventurar-se en algun altre projecte de Telecinco. Encara que està declinant ofertes de treball, els rumors asseguren que la filla de María Teresa Campos està passant per una complicada situació econòmica.

 

Terelu Campos no vol participar en ‘GH VIP’ ni en ‘Supervivientes’

Coneguda per haver sigut col·laboradora en ‘Sálvame’ juntament amb Belén Esteban i altres celebritats, Terelu ha confessat que ha rebutjat una molt bona oferta econòmica per a convertir-se en una de les concursants de ‘Supervivientes 2019’. «Em van tocar enguany per a anar, però vaig dir que no. Tampoc vaig voler els detalls», explica l’excompanya de plató de Belén Esteban.

 

Encara que han aparegut molts rumors que l’assenyalen com a possible participant de ‘GH VIP’, la col·laboradora ho ha desmentit explicant que Mediaset no li ha proposat cap oferta per a aparéixer en eixe reality. Si en algun moment passara, ha deixat ben clar que ho rebutjaria: «’Gran Hermano VIP’ mai me l’han oferit, però si em clave en això, em cremaré molt. Per ara, no. Crec que em queda molta vida. Com està la televisió en Espanya, no m’agrada molt», comenta Terelu Campos amb molta sinceritat.

 

La germana de Carmen Borrego no és l’única de la família en ser assenyalada com a possible concursant de ‘GH VIP’. El nom de la seua filla, Alejandra Rubio, s’ha fet escoltar entre els possibles noms que entraran a formar part de la pròxima edició del reality de convivència.

 

Visiblement emocionada, Terelu confessava «que els meus xiquets, els meus Javis, confiaren en mi i decidiren escriure un paper per a mi, ha sigut el millor que m’ha pogut passar enguany». A més, ha demostrat la il·lusió i les ganes que té de continuar dins de la sèrie: «Tant de bo hi haja moltes més temporades de ‘Paquita Salas’ i els Javis compten amb mi. Seria un altre regal».

 

Terelu Campos està triomfant a 'Paquita Salas'

Terelu Campos està triomfant en ‘Paquita Salas’ | NETFLIX

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.