Terelu parla de la seua aparició en el documental ‘El caso Alcàsser’

Terelu ha estat molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre el 'Caso Alcàsser'

Terelu ha sigut molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre els crims d’Alcàsser | TELECINCO

 

Arran de l’últim documental de Netflix dedicat a ‘les Xiquetes d’Alcàsser’, la història de les tres menors de la Ribera, segrestades i assassinades torna a estar d’actualitat. Un dels punts més polèmics de la història ha sigut reviure com la premsa va tractar els crims d’Alcàsser, aprofitant-se de la debilitat dels pares de les víctimes en moments clau, per a augmentar les audiències.

 

En el documental han aparegut multitud de periodistes que en algun moment o altre van informar sobre el succés i, entre ells es trobava, tot i que no ho recordava, la filla de Maria Teresa Campos, Terelu. En un dels episodis es veu una Terelu molt jove entrevistant al pare d’una de les xiquetes assassinades, Fernando; es tractava d’una entrevista realitzada en exclusiva per ‘Canal nou’ i ‘Telemadrid’, en col·laboració amb el periodista Juan Ignacio Blanco.

 

«No me’n recordava»

Ella mateixa ha reconegut que ni se’n recordava d’aquell episodi de la seua vida: «Em vaig posar el documental després de dinar i això que t’estàs adormint i, de repent, comence a escoltar la meua veu. Vaig obrir els ulls i vaig dir: Ostres, si eixa sóc jo! Saps que m’havia oblidat completament que jo vaig fer aquell programa?».

 

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam | YOUTUBE

 

Tot i haver cobert el succés, Terelu s’ha mostrat molt crítica amb el tracte que els mitjans van donar al ‘Cas Alcàsser’: «M’ha deixat mal gust de boca perquè, al final, aquell pare que es trastorna, en el fons és absolutament natural que intente buscar qualsevol via que el duga a comprendre què va passar».

 

Tot i que comprén el sentiment del pare, Terelu ha manifestat no estar d’acord amb la seua teoria de la conspiració, assegurant que, a voltes, «les companyies són molt roïns i s’aprofiten de tu en un moment de debilitat».

 

També ha reconegut que Netflix no va intentar contactar amb ella per a aparéixer en el documental, però que si ho hagueren fet, hauria participat sense cap problema.

 

De la mateixa manera, Terelu ha volgut donar la seua opinió sobre la cobertura mediàtica que es va oferir el dia en què es van trobar els cadàvers de les tres xiquetes: «Em va paréixer una vergonya. Que algú sotmetera a aquelles persones a aquella indignitat aprofitant-se de la vulnerabilitat d’aquell moment».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.