Terelu parla de la seua aparició en el documental ‘El caso Alcàsser’

Terelu ha estat molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre el 'Caso Alcàsser'

Terelu ha sigut molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre els crims d’Alcàsser | TELECINCO

 

Arran de l’últim documental de Netflix dedicat a ‘les Xiquetes d’Alcàsser’, la història de les tres menors de la Ribera, segrestades i assassinades torna a estar d’actualitat. Un dels punts més polèmics de la història ha sigut reviure com la premsa va tractar els crims d’Alcàsser, aprofitant-se de la debilitat dels pares de les víctimes en moments clau, per a augmentar les audiències.

 

En el documental han aparegut multitud de periodistes que en algun moment o altre van informar sobre el succés i, entre ells es trobava, tot i que no ho recordava, la filla de Maria Teresa Campos, Terelu. En un dels episodis es veu una Terelu molt jove entrevistant al pare d’una de les xiquetes assassinades, Fernando; es tractava d’una entrevista realitzada en exclusiva per ‘Canal nou’ i ‘Telemadrid’, en col·laboració amb el periodista Juan Ignacio Blanco.

 

«No me’n recordava»

Ella mateixa ha reconegut que ni se’n recordava d’aquell episodi de la seua vida: «Em vaig posar el documental després de dinar i això que t’estàs adormint i, de repent, comence a escoltar la meua veu. Vaig obrir els ulls i vaig dir: Ostres, si eixa sóc jo! Saps que m’havia oblidat completament que jo vaig fer aquell programa?».

 

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam | YOUTUBE

 

Tot i haver cobert el succés, Terelu s’ha mostrat molt crítica amb el tracte que els mitjans van donar al ‘Cas Alcàsser’: «M’ha deixat mal gust de boca perquè, al final, aquell pare que es trastorna, en el fons és absolutament natural que intente buscar qualsevol via que el duga a comprendre què va passar».

 

Tot i que comprén el sentiment del pare, Terelu ha manifestat no estar d’acord amb la seua teoria de la conspiració, assegurant que, a voltes, «les companyies són molt roïns i s’aprofiten de tu en un moment de debilitat».

 

També ha reconegut que Netflix no va intentar contactar amb ella per a aparéixer en el documental, però que si ho hagueren fet, hauria participat sense cap problema.

 

De la mateixa manera, Terelu ha volgut donar la seua opinió sobre la cobertura mediàtica que es va oferir el dia en què es van trobar els cadàvers de les tres xiquetes: «Em va paréixer una vergonya. Que algú sotmetera a aquelles persones a aquella indignitat aprofitant-se de la vulnerabilitat d’aquell moment».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.