Terelu parla de la seua aparició en el documental ‘El caso Alcàsser’

Terelu ha estat molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre el 'Caso Alcàsser'

Terelu ha sigut molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre els crims d’Alcàsser | TELECINCO

 

Arran de l’últim documental de Netflix dedicat a ‘les Xiquetes d’Alcàsser’, la història de les tres menors de la Ribera, segrestades i assassinades torna a estar d’actualitat. Un dels punts més polèmics de la història ha sigut reviure com la premsa va tractar els crims d’Alcàsser, aprofitant-se de la debilitat dels pares de les víctimes en moments clau, per a augmentar les audiències.

 

En el documental han aparegut multitud de periodistes que en algun moment o altre van informar sobre el succés i, entre ells es trobava, tot i que no ho recordava, la filla de Maria Teresa Campos, Terelu. En un dels episodis es veu una Terelu molt jove entrevistant al pare d’una de les xiquetes assassinades, Fernando; es tractava d’una entrevista realitzada en exclusiva per ‘Canal nou’ i ‘Telemadrid’, en col·laboració amb el periodista Juan Ignacio Blanco.

 

«No me’n recordava»

Ella mateixa ha reconegut que ni se’n recordava d’aquell episodi de la seua vida: «Em vaig posar el documental després de dinar i això que t’estàs adormint i, de repent, comence a escoltar la meua veu. Vaig obrir els ulls i vaig dir: Ostres, si eixa sóc jo! Saps que m’havia oblidat completament que jo vaig fer aquell programa?».

 

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam | YOUTUBE

 

Tot i haver cobert el succés, Terelu s’ha mostrat molt crítica amb el tracte que els mitjans van donar al ‘Cas Alcàsser’: «M’ha deixat mal gust de boca perquè, al final, aquell pare que es trastorna, en el fons és absolutament natural que intente buscar qualsevol via que el duga a comprendre què va passar».

 

Tot i que comprén el sentiment del pare, Terelu ha manifestat no estar d’acord amb la seua teoria de la conspiració, assegurant que, a voltes, «les companyies són molt roïns i s’aprofiten de tu en un moment de debilitat».

 

També ha reconegut que Netflix no va intentar contactar amb ella per a aparéixer en el documental, però que si ho hagueren fet, hauria participat sense cap problema.

 

De la mateixa manera, Terelu ha volgut donar la seua opinió sobre la cobertura mediàtica que es va oferir el dia en què es van trobar els cadàvers de les tres xiquetes: «Em va paréixer una vergonya. Que algú sotmetera a aquelles persones a aquella indignitat aprofitant-se de la vulnerabilitat d’aquell moment».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.