Terelu parla de la seua aparició en el documental ‘El caso Alcàsser’

Ejemplo de shortcode con estilo
Terelu ha sigut molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre els crims d’Alcàsser | TELECINCO   Arran de l’últim documental de Netflix dedicat a ‘les Xiquetes d’Alcàsser’, la història de les tres menors de la Ribera, segrestades i assassinades torna a estar d’actualitat. Un dels punts més polèmics de la història ha sigut reviure com […]
Terelu ha estat molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre el 'Caso Alcàsser'

Terelu ha sigut molt crítica amb la cobertura dels mitjans sobre els crims d’Alcàsser | TELECINCO

 

Arran de l’últim documental de Netflix dedicat a ‘les Xiquetes d’Alcàsser’, la història de les tres menors de la Ribera, segrestades i assassinades torna a estar d’actualitat. Un dels punts més polèmics de la història ha sigut reviure com la premsa va tractar els crims d’Alcàsser, aprofitant-se de la debilitat dels pares de les víctimes en moments clau, per a augmentar les audiències.

 

En el documental han aparegut multitud de periodistes que en algun moment o altre van informar sobre el succés i, entre ells es trobava, tot i que no ho recordava, la filla de Maria Teresa Campos, Terelu. En un dels episodis es veu una Terelu molt jove entrevistant al pare d’una de les xiquetes assassinades, Fernando; es tractava d’una entrevista realitzada en exclusiva per ‘Canal nou’ i ‘Telemadrid’, en col·laboració amb el periodista Juan Ignacio Blanco.

 

«No me’n recordava»

Ella mateixa ha reconegut que ni se’n recordava d’aquell episodi de la seua vida: «Em vaig posar el documental després de dinar i això que t’estàs adormint i, de repent, comence a escoltar la meua veu. Vaig obrir els ulls i vaig dir: Ostres, si eixa sóc jo! Saps que m’havia oblidat completament que jo vaig fer aquell programa?».

 

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam

Terelu Campos va entrevistar al pare de Miriam | YOUTUBE

 

Tot i haver cobert el succés, Terelu s’ha mostrat molt crítica amb el tracte que els mitjans van donar al ‘Cas Alcàsser’: «M’ha deixat mal gust de boca perquè, al final, aquell pare que es trastorna, en el fons és absolutament natural que intente buscar qualsevol via que el duga a comprendre què va passar».

 

Tot i que comprén el sentiment del pare, Terelu ha manifestat no estar d’acord amb la seua teoria de la conspiració, assegurant que, a voltes, «les companyies són molt roïns i s’aprofiten de tu en un moment de debilitat».

 

També ha reconegut que Netflix no va intentar contactar amb ella per a aparéixer en el documental, però que si ho hagueren fet, hauria participat sense cap problema.

 

De la mateixa manera, Terelu ha volgut donar la seua opinió sobre la cobertura mediàtica que es va oferir el dia en què es van trobar els cadàvers de les tres xiquetes: «Em va paréixer una vergonya. Que algú sotmetera a aquelles persones a aquella indignitat aprofitant-se de la vulnerabilitat d’aquell moment».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Unai Sordo vincula l’augment de l’ocupació a la regularització de migrants

Unai Sordo ha relacionat l’augment de les persones ocupades amb la regularització de migrants i ha defensat que Espanya reduïsca l’atur fins a aconseguir l’ocupació plena.

Unai Sordo reclama aclarar quién impulsa las movilizaciones violentas

El secretari general de CCOO ha condemnat els actes de Bilbao i ha reclamat investigar qui convoca les mobilitzacions violentes.

Detenen un home per huit robatoris en cotxes a Buñol

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 38 anys per huit presumptes robatoris amb força en vehicles d’un polígon industrial de Buñol. Els fets van ocórrer entre agost i setembre.

Cinc detinguts a Almassora després de trobar 400 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a Almassora en una operació contra una presumpta xarxa de tràfic de drogues. Els agents han intervingut 400 plantes i material de cultiu interior.

Productors valencians se sumen a la tractorada de Madrid

Agricultors i ramaders valencians participaran el 28 d’octubre en una tractorada a Madrid per reclamar mesures urgents per al sector.

Paiporta adapta la reconstrucción a futuras danas y olas de calor

Paiporta ha iniciado la reconstrucción de 45 infraestructuras municipales y adapta el diseño urbano a lluvias, inundaciones y olas de calor.

Cinc detinguts a València en una xarxa de tràfic de haixix

La Policia Nacional ha detingut cinc persones a València en una operació contra una xarxa de tràfic de haixix. La investigació suma 87 arrestats i 10,8 tones de droga intervingudes.

La Comunitat Valenciana suma 31.000 persones a l’atur en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 31.000 persones aturades més en el tercer trimestre de 2026. L’ocupació també ha crescut, amb 8.500 persones ocupades més.