David Broncano parla per primera volta dels rumors sobre la seua nova relació

Fa uns dies va sorgir el rumor d’una suposada relació entre l’actriu Adriana Ugarte i el presentador David Broncano. La que podia haver-se convertit en la notícia de la temporada ha quedat desmentida pel mateix presentador.

 

David Broncano i Adriana Ugarte no estan junts

Els rumors d’alguns mitjans es basaven en les visites que ha fet l’actriu a ‘La Resistència’ i en unes imàtgens dels dos agafant un tren. Les bromes sobre l’edat i sobre el sexe van ser sospitoses, a més de la seua bona sintonia i complicitat, arguments que va utilitzar una revista del cor per a alimentar este rumor. El mateix Broncano s’ha mostrat molt molest i ha utilitzat Twitter com a ferramenta per a explotar.

 

Per tant, tot ha quedat aclarit per David Broncano, qui no ha dubtat a explicar que «ni són ‘imàtgens junts’ en este sentit, ni són recents, ni és una escapada ni ‘és oficial’, res». Vorem si el presentador fa algun comentari al respecte en el seu programa que emet Movistar+.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.