17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Juanra Bonet revela quants diners té Broncano

Juanra Bonet revela els diners que Broncano posseeix al banc

Juanra Bonet revela els diners que Broncano té en el banc | Movistar +

 

David Broncano, presentador del programa ‘La Resistencia’, es va trobar el dijous passat en una situació molt surrealista. Mentres estava entrevistant a Juanra Bonet i David Fernández, que havien assistit al plató per a anunciar ‘Dos’, el seu nou espectacle teatral, va ser sorprés per les declaracions destrellatades dels convidats.

 

Juanra Bonet revela amb un truc quants diners té Broncano

L’espai de Movistar+, conegut per posar en un compromís als seus convidats a través d’atrevides preguntes sobre els diners i el sexe, va rebre a Bonet i Fernández amb la intenció de seguir amb el seu ‘modus operandi’ de sempre. No obstant això, els entrevistats havien planificat amb anterioritat com enfrontar-se a eixes qüestions privades.

 

Fet i fet, els convidats van començar a sumar la quantitat de diners que tenen en el banc amb la finalitat que Broncano descobrira el percentatge que corresponia a cada un d’ells. «Hem volgut ser rigorosos amb la privacitat de cada un i ser respectuosos amb el joc del programa», comentava el presentador de ‘’¡Boom!’. Per la seua part, Fernández va afegir que «serà fàcil d’encertar».

 

David Broncano a 'La Resistencia'

El programa de David Broncano es caracteritza per fer preguntes compromeses als seus convidats | Movsitar +

 

El còmic va prosseguir amb l’endevinalla: «Entre els dos, tenim 532.053 euros. Ara endevineu de qui és el 95% d’eixos diners… I vos recorde que Eurovisió el vaig fer fa 11 anys», va comentar amb humor Fernández, recordant la seua actuació com a ‘Chikilicuatre’ en el festival musical.

 

A continuació, els convidats van repetir la mateixa fórmula matemàtica amb la pregunta del sexe: «Entre els dos, cinc vegades». Davant la cara d’expectació de Broncano, Juanra Bonet va afegir el següent: «El 100% pertany a qui no ha sigut pare recentment», deixant entendre que la quantitat de la que estaven parlant pertanyia al presentador de ‘La Resistencia’.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.