12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Gianmarco podria estar utilitzant a Adara per a guanyar el concurs

Gianmarco i Ivana Icardi

Ivana Icardi i Gianmarco van coincidir en la versió italiana de ‘Gran Hermano’ | Telecinco

Han hagut de passar quasi huit setmanes per a que el passat de Gianmarco apareguera en els platós de la televisió espanyola i ho ha fet per a deixar-lo en una situació molt negativa. En la vesprada d’este dimarts, ‘Sálvame s’ha desplaçat fins a Itàlia per a entrevistar a Ivana Icardi, concursant de ‘Grande Fratello’ i companya d’edició de Gianmarco Onestini, ara concursant en l’edició VIP espanyola.

 

El testimoni de la jove és fonamental per a entendre el concurs què està fent l’italià. En este sentit, ella explica que Onestini també era un concursant moble en Itàlia i que la manera que va trobar per a despertar el seu concurs va ser arrimar-se a ella i simular haver-se enamorat per a saltar a la primera línia del concurs.

 

Segons narra Icardi, la tàctica seria la mateixa que està utilitzant amb Adara. Tot implicaria dir que li recorda a la seua ex, crear un contacte físic molt proper i regalar mirades i moments que fan sentir a l’altre molt especial.

 

Falses promeses del concursant italià

La italiana ha explicat que una volta va acabar el concurs, va poder constatar que tot era una estratègia, perquè, quan van eixir de la casa, ell la va ignorar i no va prosperar cap de les promeses que ell li havia fet dins del concurs.

 

En el seu cas, ella també va deixar a la seua parella per a poder estar amb Gianmarco, una cosa que pareix que també estaria contemplant Adara i que, si seguix el mateix camí, podria acabar sent tot un pas en fals, víctima de les promeses del model. Faltarà vore com evoluciona i si, de nou, esta estratègia servix al concursant per a arrimar-se a la final del concurs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.

Jimbee Cartagena-Peníscola i Valdepeñas-Alzira en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus va aparellar a Jimbee amb Peníscola i a Valdepeñas amb Alzira. Els dos equips valencians jugaran fora i l'eliminatòria serà a partit únic el 9-10 de desembre.

Pérez Llorca ha oferit un Pacte d’estabilitat i ha afirmat que seguirà el canvi de 2023

Pérez Llorca ha oferit a les Corts un Pacte d'estabilitat i ha reafirmat que seguirà el canvi de 2023, amb picades d'ullet a Vox en immigració, Pacte Verd i infraestructures hidràuliques. Ha detallat mesures fiscals, educatives i sanitàries, i ha exigit reformar el finançament autonòmic.

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.

El Congrés convalida el reial decret d’ajudes per la DANA a València amb el no de Vox i l’abstenció de Junts

El Congrés ha convalidat el reial decret d'ajudes per la DANA d'octubre en la Comunitat Valenciana i ha acordat la seua tramitació urgent com a projecte de llei. El paquet mobilitza fins a 6.000 milions en avals, finançament ICO i fons de prevenció.