Gianmarco podria estar utilitzant a Adara per a guanyar el concurs

Gianmarco i Ivana Icardi

Ivana Icardi i Gianmarco van coincidir en la versió italiana de ‘Gran Hermano’ | Telecinco

Han hagut de passar quasi huit setmanes per a que el passat de Gianmarco apareguera en els platós de la televisió espanyola i ho ha fet per a deixar-lo en una situació molt negativa. En la vesprada d’este dimarts, ‘Sálvame s’ha desplaçat fins a Itàlia per a entrevistar a Ivana Icardi, concursant de ‘Grande Fratello’ i companya d’edició de Gianmarco Onestini, ara concursant en l’edició VIP espanyola.

 

El testimoni de la jove és fonamental per a entendre el concurs què està fent l’italià. En este sentit, ella explica que Onestini també era un concursant moble en Itàlia i que la manera que va trobar per a despertar el seu concurs va ser arrimar-se a ella i simular haver-se enamorat per a saltar a la primera línia del concurs.

 

Segons narra Icardi, la tàctica seria la mateixa que està utilitzant amb Adara. Tot implicaria dir que li recorda a la seua ex, crear un contacte físic molt proper i regalar mirades i moments que fan sentir a l’altre molt especial.

 

Falses promeses del concursant italià

La italiana ha explicat que una volta va acabar el concurs, va poder constatar que tot era una estratègia, perquè, quan van eixir de la casa, ell la va ignorar i no va prosperar cap de les promeses que ell li havia fet dins del concurs.

 

En el seu cas, ella també va deixar a la seua parella per a poder estar amb Gianmarco, una cosa que pareix que també estaria contemplant Adara i que, si seguix el mateix camí, podria acabar sent tot un pas en fals, víctima de les promeses del model. Faltarà vore com evoluciona i si, de nou, esta estratègia servix al concursant per a arrimar-se a la final del concurs.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.