Gianmarco podria estar utilitzant a Adara per a guanyar el concurs

Gianmarco i Ivana Icardi

Ivana Icardi i Gianmarco van coincidir en la versió italiana de ‘Gran Hermano’ | Telecinco

Han hagut de passar quasi huit setmanes per a que el passat de Gianmarco apareguera en els platós de la televisió espanyola i ho ha fet per a deixar-lo en una situació molt negativa. En la vesprada d’este dimarts, ‘Sálvame s’ha desplaçat fins a Itàlia per a entrevistar a Ivana Icardi, concursant de ‘Grande Fratello’ i companya d’edició de Gianmarco Onestini, ara concursant en l’edició VIP espanyola.

 

El testimoni de la jove és fonamental per a entendre el concurs què està fent l’italià. En este sentit, ella explica que Onestini també era un concursant moble en Itàlia i que la manera que va trobar per a despertar el seu concurs va ser arrimar-se a ella i simular haver-se enamorat per a saltar a la primera línia del concurs.

 

Segons narra Icardi, la tàctica seria la mateixa que està utilitzant amb Adara. Tot implicaria dir que li recorda a la seua ex, crear un contacte físic molt proper i regalar mirades i moments que fan sentir a l’altre molt especial.

 

Falses promeses del concursant italià

La italiana ha explicat que una volta va acabar el concurs, va poder constatar que tot era una estratègia, perquè, quan van eixir de la casa, ell la va ignorar i no va prosperar cap de les promeses que ell li havia fet dins del concurs.

 

En el seu cas, ella també va deixar a la seua parella per a poder estar amb Gianmarco, una cosa que pareix que també estaria contemplant Adara i que, si seguix el mateix camí, podria acabar sent tot un pas en fals, víctima de les promeses del model. Faltarà vore com evoluciona i si, de nou, esta estratègia servix al concursant per a arrimar-se a la final del concurs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.