Gianmarco podria estar utilitzant a Adara per a guanyar el concurs

Gianmarco i Ivana Icardi

Ivana Icardi i Gianmarco van coincidir en la versió italiana de ‘Gran Hermano’ | Telecinco

Han hagut de passar quasi huit setmanes per a que el passat de Gianmarco apareguera en els platós de la televisió espanyola i ho ha fet per a deixar-lo en una situació molt negativa. En la vesprada d’este dimarts, ‘Sálvame s’ha desplaçat fins a Itàlia per a entrevistar a Ivana Icardi, concursant de ‘Grande Fratello’ i companya d’edició de Gianmarco Onestini, ara concursant en l’edició VIP espanyola.

 

El testimoni de la jove és fonamental per a entendre el concurs què està fent l’italià. En este sentit, ella explica que Onestini també era un concursant moble en Itàlia i que la manera que va trobar per a despertar el seu concurs va ser arrimar-se a ella i simular haver-se enamorat per a saltar a la primera línia del concurs.

 

Segons narra Icardi, la tàctica seria la mateixa que està utilitzant amb Adara. Tot implicaria dir que li recorda a la seua ex, crear un contacte físic molt proper i regalar mirades i moments que fan sentir a l’altre molt especial.

 

Falses promeses del concursant italià

La italiana ha explicat que una volta va acabar el concurs, va poder constatar que tot era una estratègia, perquè, quan van eixir de la casa, ell la va ignorar i no va prosperar cap de les promeses que ell li havia fet dins del concurs.

 

En el seu cas, ella també va deixar a la seua parella per a poder estar amb Gianmarco, una cosa que pareix que també estaria contemplant Adara i que, si seguix el mateix camí, podria acabar sent tot un pas en fals, víctima de les promeses del model. Faltarà vore com evoluciona i si, de nou, esta estratègia servix al concursant per a arrimar-se a la final del concurs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.