17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Rubén, de ‘La isla de las tentaciones’: el seu secret més ocult

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

‘La isla de las tentaciones’ està complint totes les expectatives dels seus seguidors. No van passar massa dies per a que Fani, una de les concursants amb parella, fora seduïda pels encants de Rubén. Després del primer gran escàndol dins del programa, ara s’ha fet públic una nova dada polèmica precisament amb Rubén com a protagonista. I és que el portal ‘Jaleos’ ha descobert que és un gigoló de luxe. 

 

Baix el sobrenom de Raúl Madrid, este xic de 32 anys oferix els seus servicis sexuals a través de la companyia Elite Male, una agència «exclusiva, formal i discreta de gigolós de luxe i acompanyants masculins». En el seu perfil, a més de les seues fotos destaca la seua definició com «un atractiu deportista» que treballa com a assessor financer.  Expliquen que a les seues clientes els «impressiona la seua naturalitat i confiança en ell mateix», el seu «intel·ligent sentit de l’humor» i la seua «elegància i seducció». 

 

Un acompanyant sexual tan complet havia de tindre un preu d’acord amb la seua categoria. Per a disfrutar d’ell, les interessades han de pagar 400 euros l’hora o 2.000 per tota una nit. Si volem compartir els seus servicis en parella, haurem d’abonar un suplement de 150 euros i ens oferirà un massatge eròtic.

 

El seu passat com a futbolista i televisiu

Entre les seues qualitats també es destaca el seu domini de diferents idiomes, com el portugués, l’italià i el polonés, tot gràcies al seu passat com a futbolista. I és que després de passar per diferents equips en Espanya, sobretot per Madrid i València (arribant a debutar en Segona amb el Llevant), va iniciar una carrera internacional per Itàlia, Suïssa, el Paraguai i Polònia. 

 

Retirat des de 2014, va provar sort com a entrenador de xiquets però, ràpidament, va decidir fer un gir en la seua vida professional. A demés de com a gigoló, ja va iniciar la seua aventura televisiva en Telecinco sent un dels molts personatges que han passat per ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.   

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.