Rubén, de ‘La isla de las tentaciones’: el seu secret més ocult

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

‘La isla de las tentaciones’ està complint totes les expectatives dels seus seguidors. No van passar massa dies per a que Fani, una de les concursants amb parella, fora seduïda pels encants de Rubén. Després del primer gran escàndol dins del programa, ara s’ha fet públic una nova dada polèmica precisament amb Rubén com a protagonista. I és que el portal ‘Jaleos’ ha descobert que és un gigoló de luxe. 

 

Baix el sobrenom de Raúl Madrid, este xic de 32 anys oferix els seus servicis sexuals a través de la companyia Elite Male, una agència «exclusiva, formal i discreta de gigolós de luxe i acompanyants masculins». En el seu perfil, a més de les seues fotos destaca la seua definició com «un atractiu deportista» que treballa com a assessor financer.  Expliquen que a les seues clientes els «impressiona la seua naturalitat i confiança en ell mateix», el seu «intel·ligent sentit de l’humor» i la seua «elegància i seducció». 

 

Un acompanyant sexual tan complet havia de tindre un preu d’acord amb la seua categoria. Per a disfrutar d’ell, les interessades han de pagar 400 euros l’hora o 2.000 per tota una nit. Si volem compartir els seus servicis en parella, haurem d’abonar un suplement de 150 euros i ens oferirà un massatge eròtic.

 

El seu passat com a futbolista i televisiu

Entre les seues qualitats també es destaca el seu domini de diferents idiomes, com el portugués, l’italià i el polonés, tot gràcies al seu passat com a futbolista. I és que després de passar per diferents equips en Espanya, sobretot per Madrid i València (arribant a debutar en Segona amb el Llevant), va iniciar una carrera internacional per Itàlia, Suïssa, el Paraguai i Polònia. 

 

Retirat des de 2014, va provar sort com a entrenador de xiquets però, ràpidament, va decidir fer un gir en la seua vida professional. A demés de com a gigoló, ja va iniciar la seua aventura televisiva en Telecinco sent un dels molts personatges que han passat per ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.   

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.