Rubén, de ‘La isla de las tentaciones’: el seu secret més ocult

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

‘La isla de las tentaciones’ està complint totes les expectatives dels seus seguidors. No van passar massa dies per a que Fani, una de les concursants amb parella, fora seduïda pels encants de Rubén. Després del primer gran escàndol dins del programa, ara s’ha fet públic una nova dada polèmica precisament amb Rubén com a protagonista. I és que el portal ‘Jaleos’ ha descobert que és un gigoló de luxe. 

 

Baix el sobrenom de Raúl Madrid, este xic de 32 anys oferix els seus servicis sexuals a través de la companyia Elite Male, una agència «exclusiva, formal i discreta de gigolós de luxe i acompanyants masculins». En el seu perfil, a més de les seues fotos destaca la seua definició com «un atractiu deportista» que treballa com a assessor financer.  Expliquen que a les seues clientes els «impressiona la seua naturalitat i confiança en ell mateix», el seu «intel·ligent sentit de l’humor» i la seua «elegància i seducció». 

 

Un acompanyant sexual tan complet havia de tindre un preu d’acord amb la seua categoria. Per a disfrutar d’ell, les interessades han de pagar 400 euros l’hora o 2.000 per tota una nit. Si volem compartir els seus servicis en parella, haurem d’abonar un suplement de 150 euros i ens oferirà un massatge eròtic.

 

El seu passat com a futbolista i televisiu

Entre les seues qualitats també es destaca el seu domini de diferents idiomes, com el portugués, l’italià i el polonés, tot gràcies al seu passat com a futbolista. I és que després de passar per diferents equips en Espanya, sobretot per Madrid i València (arribant a debutar en Segona amb el Llevant), va iniciar una carrera internacional per Itàlia, Suïssa, el Paraguai i Polònia. 

 

Retirat des de 2014, va provar sort com a entrenador de xiquets però, ràpidament, va decidir fer un gir en la seua vida professional. A demés de com a gigoló, ja va iniciar la seua aventura televisiva en Telecinco sent un dels molts personatges que han passat per ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.   

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.