13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Rubén, de ‘La isla de las tentaciones’: el seu secret més ocult

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

‘La isla de las tentaciones’ està complint totes les expectatives dels seus seguidors. No van passar massa dies per a que Fani, una de les concursants amb parella, fora seduïda pels encants de Rubén. Després del primer gran escàndol dins del programa, ara s’ha fet públic una nova dada polèmica precisament amb Rubén com a protagonista. I és que el portal ‘Jaleos’ ha descobert que és un gigoló de luxe. 

 

Baix el sobrenom de Raúl Madrid, este xic de 32 anys oferix els seus servicis sexuals a través de la companyia Elite Male, una agència «exclusiva, formal i discreta de gigolós de luxe i acompanyants masculins». En el seu perfil, a més de les seues fotos destaca la seua definició com «un atractiu deportista» que treballa com a assessor financer.  Expliquen que a les seues clientes els «impressiona la seua naturalitat i confiança en ell mateix», el seu «intel·ligent sentit de l’humor» i la seua «elegància i seducció». 

 

Un acompanyant sexual tan complet havia de tindre un preu d’acord amb la seua categoria. Per a disfrutar d’ell, les interessades han de pagar 400 euros l’hora o 2.000 per tota una nit. Si volem compartir els seus servicis en parella, haurem d’abonar un suplement de 150 euros i ens oferirà un massatge eròtic.

 

El seu passat com a futbolista i televisiu

Entre les seues qualitats també es destaca el seu domini de diferents idiomes, com el portugués, l’italià i el polonés, tot gràcies al seu passat com a futbolista. I és que després de passar per diferents equips en Espanya, sobretot per Madrid i València (arribant a debutar en Segona amb el Llevant), va iniciar una carrera internacional per Itàlia, Suïssa, el Paraguai i Polònia. 

 

Retirat des de 2014, va provar sort com a entrenador de xiquets però, ràpidament, va decidir fer un gir en la seua vida professional. A demés de com a gigoló, ja va iniciar la seua aventura televisiva en Telecinco sent un dels molts personatges que han passat per ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.   

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.