Rubén, de ‘La isla de las tentaciones’: el seu secret més ocult

Rubén, participant a ‘La Isla de las tentaciones’ | València Diari

 

‘La isla de las tentaciones’ està complint totes les expectatives dels seus seguidors. No van passar massa dies per a que Fani, una de les concursants amb parella, fora seduïda pels encants de Rubén. Després del primer gran escàndol dins del programa, ara s’ha fet públic una nova dada polèmica precisament amb Rubén com a protagonista. I és que el portal ‘Jaleos’ ha descobert que és un gigoló de luxe. 

 

Baix el sobrenom de Raúl Madrid, este xic de 32 anys oferix els seus servicis sexuals a través de la companyia Elite Male, una agència «exclusiva, formal i discreta de gigolós de luxe i acompanyants masculins». En el seu perfil, a més de les seues fotos destaca la seua definició com «un atractiu deportista» que treballa com a assessor financer.  Expliquen que a les seues clientes els «impressiona la seua naturalitat i confiança en ell mateix», el seu «intel·ligent sentit de l’humor» i la seua «elegància i seducció». 

 

Un acompanyant sexual tan complet havia de tindre un preu d’acord amb la seua categoria. Per a disfrutar d’ell, les interessades han de pagar 400 euros l’hora o 2.000 per tota una nit. Si volem compartir els seus servicis en parella, haurem d’abonar un suplement de 150 euros i ens oferirà un massatge eròtic.

 

El seu passat com a futbolista i televisiu

Entre les seues qualitats també es destaca el seu domini de diferents idiomes, com el portugués, l’italià i el polonés, tot gràcies al seu passat com a futbolista. I és que després de passar per diferents equips en Espanya, sobretot per Madrid i València (arribant a debutar en Segona amb el Llevant), va iniciar una carrera internacional per Itàlia, Suïssa, el Paraguai i Polònia. 

 

Retirat des de 2014, va provar sort com a entrenador de xiquets però, ràpidament, va decidir fer un gir en la seua vida professional. A demés de com a gigoló, ja va iniciar la seua aventura televisiva en Telecinco sent un dels molts personatges que han passat per ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.   

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.