D’exjugador del Levante UD a concursant de ‘La Isla de las Tentaciones’

Rubén Sánchez, concursant del programa 'La Isla de las Tentaciones'

L’exjugador ‘granota’ Rubén Sáncez és ara concursant del nou programa de Telecinco | Twitter
 

‘La Isla de las Tentaciones’ és el nou programa estrella de Telecinco. El dijous 9 de gener es va estrenar el ‘reality’, en el que un total de 5 parelles posen a prova les seues relacions mentres conviuen amb diferents solters i solteres.

 

Entre estos solters està l’exjugador ‘granota’ Rubén Sánchez, que va formar part de l’equip valencià durant la temporada 2008-2009, quan el Levante UD estava en segona divisió. Només va jugar 118 minuts en un total de 5 partits, en els que va marcar un gol. També ha jugat en altres equips valencians, com l’Ontinyent o el Gandia, tots ells en segona. Es va retirar del futbol en l’any 2014, segons informa ‘Levante’.

 

«Sóc Rubén, tinc 31 anys i sóc exfutbolista professional i actualment empresari». D’esta manera es presentava en el ‘reality’, presentat per Mónica Naranjo. Una presentació en la que afegia que «lligue inclús amb la boca tancada». No és el primer programa que participa, ja que ha participat també en ‘Mujeres y hombres y viceversa’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.