16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

D’exjugador del Levante UD a concursant de ‘La Isla de las Tentaciones’

Rubén Sánchez, concursant del programa 'La Isla de las Tentaciones'

L’exjugador ‘granota’ Rubén Sáncez és ara concursant del nou programa de Telecinco | Twitter
 

‘La Isla de las Tentaciones’ és el nou programa estrella de Telecinco. El dijous 9 de gener es va estrenar el ‘reality’, en el que un total de 5 parelles posen a prova les seues relacions mentres conviuen amb diferents solters i solteres.

 

Entre estos solters està l’exjugador ‘granota’ Rubén Sánchez, que va formar part de l’equip valencià durant la temporada 2008-2009, quan el Levante UD estava en segona divisió. Només va jugar 118 minuts en un total de 5 partits, en els que va marcar un gol. També ha jugat en altres equips valencians, com l’Ontinyent o el Gandia, tots ells en segona. Es va retirar del futbol en l’any 2014, segons informa ‘Levante’.

 

«Sóc Rubén, tinc 31 anys i sóc exfutbolista professional i actualment empresari». D’esta manera es presentava en el ‘reality’, presentat per Mónica Naranjo. Una presentació en la que afegia que «lligue inclús amb la boca tancada». No és el primer programa que participa, ja que ha participat també en ‘Mujeres y hombres y viceversa’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.