10.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

D’exjugador del Levante UD a concursant de ‘La Isla de las Tentaciones’

Rubén Sánchez, concursant del programa 'La Isla de las Tentaciones'

L’exjugador ‘granota’ Rubén Sáncez és ara concursant del nou programa de Telecinco | Twitter
 

‘La Isla de las Tentaciones’ és el nou programa estrella de Telecinco. El dijous 9 de gener es va estrenar el ‘reality’, en el que un total de 5 parelles posen a prova les seues relacions mentres conviuen amb diferents solters i solteres.

 

Entre estos solters està l’exjugador ‘granota’ Rubén Sánchez, que va formar part de l’equip valencià durant la temporada 2008-2009, quan el Levante UD estava en segona divisió. Només va jugar 118 minuts en un total de 5 partits, en els que va marcar un gol. També ha jugat en altres equips valencians, com l’Ontinyent o el Gandia, tots ells en segona. Es va retirar del futbol en l’any 2014, segons informa ‘Levante’.

 

«Sóc Rubén, tinc 31 anys i sóc exfutbolista professional i actualment empresari». D’esta manera es presentava en el ‘reality’, presentat per Mónica Naranjo. Una presentació en la que afegia que «lligue inclús amb la boca tancada». No és el primer programa que participa, ja que ha participat també en ‘Mujeres y hombres y viceversa’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.