17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

D’exjugador del Levante UD a concursant de ‘La Isla de las Tentaciones’

Rubén Sánchez, concursant del programa 'La Isla de las Tentaciones'

L’exjugador ‘granota’ Rubén Sáncez és ara concursant del nou programa de Telecinco | Twitter
 

‘La Isla de las Tentaciones’ és el nou programa estrella de Telecinco. El dijous 9 de gener es va estrenar el ‘reality’, en el que un total de 5 parelles posen a prova les seues relacions mentres conviuen amb diferents solters i solteres.

 

Entre estos solters està l’exjugador ‘granota’ Rubén Sánchez, que va formar part de l’equip valencià durant la temporada 2008-2009, quan el Levante UD estava en segona divisió. Només va jugar 118 minuts en un total de 5 partits, en els que va marcar un gol. També ha jugat en altres equips valencians, com l’Ontinyent o el Gandia, tots ells en segona. Es va retirar del futbol en l’any 2014, segons informa ‘Levante’.

 

«Sóc Rubén, tinc 31 anys i sóc exfutbolista professional i actualment empresari». D’esta manera es presentava en el ‘reality’, presentat per Mónica Naranjo. Una presentació en la que afegia que «lligue inclús amb la boca tancada». No és el primer programa que participa, ja que ha participat també en ‘Mujeres y hombres y viceversa’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.