16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

D’exjugador del Levante UD a concursant de ‘La Isla de las Tentaciones’

Rubén Sánchez, concursant del programa 'La Isla de las Tentaciones'

L’exjugador ‘granota’ Rubén Sáncez és ara concursant del nou programa de Telecinco | Twitter
 

‘La Isla de las Tentaciones’ és el nou programa estrella de Telecinco. El dijous 9 de gener es va estrenar el ‘reality’, en el que un total de 5 parelles posen a prova les seues relacions mentres conviuen amb diferents solters i solteres.

 

Entre estos solters està l’exjugador ‘granota’ Rubén Sánchez, que va formar part de l’equip valencià durant la temporada 2008-2009, quan el Levante UD estava en segona divisió. Només va jugar 118 minuts en un total de 5 partits, en els que va marcar un gol. També ha jugat en altres equips valencians, com l’Ontinyent o el Gandia, tots ells en segona. Es va retirar del futbol en l’any 2014, segons informa ‘Levante’.

 

«Sóc Rubén, tinc 31 anys i sóc exfutbolista professional i actualment empresari». D’esta manera es presentava en el ‘reality’, presentat per Mónica Naranjo. Una presentació en la que afegia que «lligue inclús amb la boca tancada». No és el primer programa que participa, ja que ha participat també en ‘Mujeres y hombres y viceversa’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.