8.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Sofía Suescun s’oblida de Kiko Jiménez i flirteja amb un exconcursant de ‘Supervivientes’

Sofia Suescun s'ha desfet en elogis cap a Logan, amb qui va mantenir una relació especial a 'Supervivientes'

Sofia Suescun s’ha desfet en elogis cap a Logan, amb qui va mantindre una relació especial en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Després de la decepció que s’ha endut Sofia Suescun amb el seu nóvio Kiko Jiménez, la navarresa comença a fixar-se en altres xics de qui enamorar-se. Sofía Suescun, que fa unes setmanes anunciava el seu amor amb Kiko Jiménez en públic, ara ha deixat clar que no vol saber res d’ell després d’haver vist el flirteig de Kiko dins la casa de ‘GH VIP’ amb la concursant Estela Grande.

 

En vore que cada volta la cosa entre ells dos va a més, Sofia ha decidit posar el punt final a la seua relació amb Kiko de manera unilateral, i començar a centrar-se en altres xics que la puguen fer feliç com ella es mereix.

 

 

Sofía Suescun es desfà en elogis cap a Logan

Amb tot, pareix que Sofía ja ha fitxat a un nou pretendent per a ella que, damunt, ja coneix des de fa temps, perquè va mantindre una relació molt especial amb ell: es tracta de Logan Sampedro, amb qui va conviure en ‘Supervivientes’, i amb qui va naìxer una intensa però curta relació.

 

Els dos s’han retrobat en el plató de ‘MYHYV’ després d’un temps sense vore’s i pareix que la química entre ells seguix intacta, i s’ha pogut vore com Sofia es desfeia en elogis cap a Logan: «Mare meua, este xicon, és que l’estime. Jo Toñi, amb este xicon, quan estava en ‘Supervivientes’, sentia coses súper especials. A mi em feia sentir única, em cuidava. De veritat, no sé per què no vam tindre res fora», ha assegurat Sofia, que també ha fet referència a la seua relació amb Alejandro Albalá.

 

Sofía Suescun i Logan en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

«Jo a Alejandro li vaig dir que estava jugant, que no es preocupara, però era per a justificar-me i era tot mentira. Tot el que feia amb Logan era real, i ell ho sap», ha assegurat Suescun, mentres Logan es mostrava encantat amb les paraules d’ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.