Sofía Suescun s’oblida de Kiko Jiménez i flirteja amb un exconcursant de ‘Supervivientes’

Sofia Suescun s'ha desfet en elogis cap a Logan, amb qui va mantenir una relació especial a 'Supervivientes'

Sofia Suescun s’ha desfet en elogis cap a Logan, amb qui va mantindre una relació especial en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Després de la decepció que s’ha endut Sofia Suescun amb el seu nóvio Kiko Jiménez, la navarresa comença a fixar-se en altres xics de qui enamorar-se. Sofía Suescun, que fa unes setmanes anunciava el seu amor amb Kiko Jiménez en públic, ara ha deixat clar que no vol saber res d’ell després d’haver vist el flirteig de Kiko dins la casa de ‘GH VIP’ amb la concursant Estela Grande.

 

En vore que cada volta la cosa entre ells dos va a més, Sofia ha decidit posar el punt final a la seua relació amb Kiko de manera unilateral, i començar a centrar-se en altres xics que la puguen fer feliç com ella es mereix.

 

 

Sofía Suescun es desfà en elogis cap a Logan

Amb tot, pareix que Sofía ja ha fitxat a un nou pretendent per a ella que, damunt, ja coneix des de fa temps, perquè va mantindre una relació molt especial amb ell: es tracta de Logan Sampedro, amb qui va conviure en ‘Supervivientes’, i amb qui va naìxer una intensa però curta relació.

 

Els dos s’han retrobat en el plató de ‘MYHYV’ després d’un temps sense vore’s i pareix que la química entre ells seguix intacta, i s’ha pogut vore com Sofia es desfeia en elogis cap a Logan: «Mare meua, este xicon, és que l’estime. Jo Toñi, amb este xicon, quan estava en ‘Supervivientes’, sentia coses súper especials. A mi em feia sentir única, em cuidava. De veritat, no sé per què no vam tindre res fora», ha assegurat Sofia, que també ha fet referència a la seua relació amb Alejandro Albalá.

 

Sofía Suescun i Logan en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

«Jo a Alejandro li vaig dir que estava jugant, que no es preocupara, però era per a justificar-me i era tot mentira. Tot el que feia amb Logan era real, i ell ho sap», ha assegurat Suescun, mentres Logan es mostrava encantat amb les paraules d’ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.