Anuncios

Sofía Suescun està preocupada per la química entre Kiko i Estela Grande

Sofia Suescun

Sofía Suescun va explicar la seua situació en el debat | Telecinco

 

La relació entre Kiko Jiménez i Sofía Suescun va començar molt forta este passat estiu. Ara bé, pareix que l’entrada de l’ex de Glòria Camila en la casa de ‘GH VIP 7’ ha fet trontollar els fonaments d’esta història d’amor.

 

Anuncios

Almenys, d’esta manera, es desprén de les imàtgens que arriben directes des de Guadalix de la Sierra, que mostren l’elevada complicitat entre Kiko i Estela Grande, dona de Diego Matamoros.

 

Una evidència que no es pot negar

Alguns companys de la casa com Mila Ximénez i el mestre Joao, ja comencen a donar-se compte de la química existent entre els dos i, de fet, la periodista de ‘Sálvame’ s’ha atrevit a dir que: «Estan saltant espurnes. Ho tindran complicat, però és molt bonic. I inevitable». Per la seua banda, el mestre Joao ha assegurat que finalment esta parella estarà junta. Davant d’esta situació, el presentador del debat del programa, Jordi González, no va poder evitar preguntar-li a Suescun.

 

Amb una sorprenent sinceritat, la parella de Kiko va dir que: «Està clar que no es pot negar l’evident: jo crec que s’agraden, que hi ha complicitat. És important tindre un suport en el concurs». Alhora, va admetre estar «confusa, però confie en Kiko, a pesar d’això, és evident que els dos s’agraden i que estan molt bé junts».

Kiko Jiménez a GH

Kiko Jiménez i Estela Grande tenen una evident bona relació | Telecinco

 

 

La preocupació de Kiko

Finament, el mateix Kiko ha començat a notar que la seua bona relació amb Estela podria estar traspassant les pantalles i, per este motiu, es va encarregar de deixar clar que: «Em crea certs nervis que fora es puga mal interpretar. Si jo em porte bé amb una persona, no l’apartaré perquè siga molt guapa i es vaja a mal interpretar». D’esta manera, ara només queda estar atents per saber com evoluciona esta relació que podria donar molt a parlar i que, des d’un bon inici, trencaria amb altres dos aparentment estables.

Sofía Suescun al debat

Sofía es va mostrar preocupada per la complicitat de la parella | Telecinco

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios