Sofía Suescun és criticada en Instagram per estar molt prima

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes | TELECINCO

 

Se sap que Sofía Suescun és considerada una de les dones més atractives de la televisió, i cada volta que compartix una fotografia en les xarxes socials rep milions de visites i de ‘m’agrada’, i revoluciona totes les xarxes. Tanta reputació també amaga la seua faceta més negativa, com són les dures crítiques que rep. Fa poc, la guanyadora de ‘Supervivientes’ estava sent criticada per fer pública una imatge en el seu compte d’Instagram on no lluïa molt bona cara. Ara, la polèmica ha esclatat per una fotografia on la jove ix en banyador.

 

Sofía Suescun, molt criticada per estar prima

Suescun sempre ha compartit la seua afició per l’esport, i durant els últims mesos s’ha sotmés a un entrenament físic molt dur. Tot i això, vore com està de prima ha preocupat als seus seguidors. L’ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha estat lluint en les últimes publicacions una complexió física que, lluny d’agradar a la gent, està sent durament criticada. El detonant ha sigut una imatge on apareix somrient en biquini, preparada per a l’arribada de l’estiu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Just després de fer-la pública en el seu perfil d’Instagram, Suescun ha sigut sorpresa amb multitud de comentaris preocupants per estar extremadament prima. La jove es va afanyar a defendre’s de les crítiques dels seus seguidors, i es va justificar afirmant que està portant a terme una rigurosa rutina esportiva des de fa uns mesos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A part d’açò, l’exaventurera de ‘Supervivientes’ va revelar el seu pes: «60 quilos, però el meu entrenador vol que arribe a 65». Amb esta declaració volia tancar el tema, a més de respondre a les preguntes que li feien els seus seguidors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.