Sofía Suescun és criticada en Instagram per estar molt prima

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes | TELECINCO

 

Se sap que Sofía Suescun és considerada una de les dones més atractives de la televisió, i cada volta que compartix una fotografia en les xarxes socials rep milions de visites i de ‘m’agrada’, i revoluciona totes les xarxes. Tanta reputació també amaga la seua faceta més negativa, com són les dures crítiques que rep. Fa poc, la guanyadora de ‘Supervivientes’ estava sent criticada per fer pública una imatge en el seu compte d’Instagram on no lluïa molt bona cara. Ara, la polèmica ha esclatat per una fotografia on la jove ix en banyador.

 

Sofía Suescun, molt criticada per estar prima

Suescun sempre ha compartit la seua afició per l’esport, i durant els últims mesos s’ha sotmés a un entrenament físic molt dur. Tot i això, vore com està de prima ha preocupat als seus seguidors. L’ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha estat lluint en les últimes publicacions una complexió física que, lluny d’agradar a la gent, està sent durament criticada. El detonant ha sigut una imatge on apareix somrient en biquini, preparada per a l’arribada de l’estiu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Just després de fer-la pública en el seu perfil d’Instagram, Suescun ha sigut sorpresa amb multitud de comentaris preocupants per estar extremadament prima. La jove es va afanyar a defendre’s de les crítiques dels seus seguidors, i es va justificar afirmant que està portant a terme una rigurosa rutina esportiva des de fa uns mesos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A part d’açò, l’exaventurera de ‘Supervivientes’ va revelar el seu pes: «60 quilos, però el meu entrenador vol que arribe a 65». Amb esta declaració volia tancar el tema, a més de respondre a les preguntes que li feien els seus seguidors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.

Maten a tirs a Torrevieja a un implicat en el crim del nord-irlandés de Rojales

Un ciutadà txec de 33 anys, encausat per la seua presumpta cooperació en l'assassinat comés en 2024 a Rojales, ha sigut abatut en Punta Prima. La Guàrdia Civil investiga baix secret.

20 anys de presó per a la mare que va matar al seu bebé després de donar a llum a la seua casa d’Alcoi

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a 20 anys de presó a una dona per assassinar al seu bebé nounat. La sentència va quedar ferma després d'un acord de conformitat.