Sofía Suescun és criticada en Instagram per estar molt prima

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes | TELECINCO

 

Se sap que Sofía Suescun és considerada una de les dones més atractives de la televisió, i cada volta que compartix una fotografia en les xarxes socials rep milions de visites i de ‘m’agrada’, i revoluciona totes les xarxes. Tanta reputació també amaga la seua faceta més negativa, com són les dures crítiques que rep. Fa poc, la guanyadora de ‘Supervivientes’ estava sent criticada per fer pública una imatge en el seu compte d’Instagram on no lluïa molt bona cara. Ara, la polèmica ha esclatat per una fotografia on la jove ix en banyador.

 

Sofía Suescun, molt criticada per estar prima

Suescun sempre ha compartit la seua afició per l’esport, i durant els últims mesos s’ha sotmés a un entrenament físic molt dur. Tot i això, vore com està de prima ha preocupat als seus seguidors. L’ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha estat lluint en les últimes publicacions una complexió física que, lluny d’agradar a la gent, està sent durament criticada. El detonant ha sigut una imatge on apareix somrient en biquini, preparada per a l’arribada de l’estiu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Just després de fer-la pública en el seu perfil d’Instagram, Suescun ha sigut sorpresa amb multitud de comentaris preocupants per estar extremadament prima. La jove es va afanyar a defendre’s de les crítiques dels seus seguidors, i es va justificar afirmant que està portant a terme una rigurosa rutina esportiva des de fa uns mesos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A part d’açò, l’exaventurera de ‘Supervivientes’ va revelar el seu pes: «60 quilos, però el meu entrenador vol que arribe a 65». Amb esta declaració volia tancar el tema, a més de respondre a les preguntes que li feien els seus seguidors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.