Sofía Suescun és criticada en Instagram per estar molt prima

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes | TELECINCO

 

Se sap que Sofía Suescun és considerada una de les dones més atractives de la televisió, i cada volta que compartix una fotografia en les xarxes socials rep milions de visites i de ‘m’agrada’, i revoluciona totes les xarxes. Tanta reputació també amaga la seua faceta més negativa, com són les dures crítiques que rep. Fa poc, la guanyadora de ‘Supervivientes’ estava sent criticada per fer pública una imatge en el seu compte d’Instagram on no lluïa molt bona cara. Ara, la polèmica ha esclatat per una fotografia on la jove ix en banyador.

 

Sofía Suescun, molt criticada per estar prima

Suescun sempre ha compartit la seua afició per l’esport, i durant els últims mesos s’ha sotmés a un entrenament físic molt dur. Tot i això, vore com està de prima ha preocupat als seus seguidors. L’ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha estat lluint en les últimes publicacions una complexió física que, lluny d’agradar a la gent, està sent durament criticada. El detonant ha sigut una imatge on apareix somrient en biquini, preparada per a l’arribada de l’estiu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Just després de fer-la pública en el seu perfil d’Instagram, Suescun ha sigut sorpresa amb multitud de comentaris preocupants per estar extremadament prima. La jove es va afanyar a defendre’s de les crítiques dels seus seguidors, i es va justificar afirmant que està portant a terme una rigurosa rutina esportiva des de fa uns mesos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A part d’açò, l’exaventurera de ‘Supervivientes’ va revelar el seu pes: «60 quilos, però el meu entrenador vol que arribe a 65». Amb esta declaració volia tancar el tema, a més de respondre a les preguntes que li feien els seus seguidors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.