Anuncios

Sofía Suescun és criticada en Instagram per estar molt prima

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes

Sofía Suescun està sent criticada pel seu baix pes | TELECINCO

 

Se sap que Sofía Suescun és considerada una de les dones més atractives de la televisió, i cada volta que compartix una fotografia en les xarxes socials rep milions de visites i de ‘m’agrada’, i revoluciona totes les xarxes. Tanta reputació també amaga la seua faceta més negativa, com són les dures crítiques que rep. Fa poc, la guanyadora de ‘Supervivientes’ estava sent criticada per fer pública una imatge en el seu compte d’Instagram on no lluïa molt bona cara. Ara, la polèmica ha esclatat per una fotografia on la jove ix en banyador.

 

Sofía Suescun, molt criticada per estar prima

Suescun sempre ha compartit la seua afició per l’esport, i durant els últims mesos s’ha sotmés a un entrenament físic molt dur. Tot i això, vore com està de prima ha preocupat als seus seguidors. L’ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha estat lluint en les últimes publicacions una complexió física que, lluny d’agradar a la gent, està sent durament criticada. El detonant ha sigut una imatge on apareix somrient en biquini, preparada per a l’arribada de l’estiu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Just després de fer-la pública en el seu perfil d’Instagram, Suescun ha sigut sorpresa amb multitud de comentaris preocupants per estar extremadament prima. La jove es va afanyar a defendre’s de les crítiques dels seus seguidors, i es va justificar afirmant que està portant a terme una rigurosa rutina esportiva des de fa uns mesos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A part d’açò, l’exaventurera de ‘Supervivientes’ va revelar el seu pes: «60 quilos, però el meu entrenador vol que arribe a 65». Amb esta declaració volia tancar el tema, a més de respondre a les preguntes que li feien els seus seguidors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.